Roosendaal en omgeving "de speeltuin" deel 7

Status
Niet open voor verdere reacties.
De politie foto van de dag.

full


Is dit de nieuwe politie hond?

A. ja, want ze kunnen al beter omgaan met een wapen dan de agent.
B. ja, want ze zien er beter uit.
C. zowel A als B zijn goed.
D. Nee, deze hond is te duur voor onze poltie eenheid.
 
morgeuh allemaal.

Yes twee daagjes vrij. Alle ga eerst nog ff slape want ben net thuis van de nacht. Donderdag mss mooi weer. Kan ik nog is een toertje gaan doen. :]
Heb alleen nog steeds mijn broek niet terug. (Nog steeds in herstelling) :( :( |(

Slaapwel :z :z :z (en werk ze }) _O-
 
zo ben ik weer hoor..! Ik heb weer een vraag |( ! Wie van jullie zou woensdag 29 nov. tussen 1900 en 2100 tijd vrij willen maken om op te motor naar RSD te kachelen en zijn motor de bibliotheek van RSD in te rijden ( 2 mag ook) dit voor die presentatie voor ong 35 man... Mss zelfs in de krant bij katern roosendaal.. dus..!! Wie wil mij helpen? Groetjes Koen })
 
zo ben ik weer hoor..! Ik heb weer een vraag |( ! Wie van jullie zou woensdag 29 nov. tussen 1900 en 2100 tijd vrij willen maken om op te motor naar RSD te kachelen en zijn motor de bibliotheek van RSD in te rijden ( 2 mag ook) dit voor die presentatie voor ong 35 man... Mss zelfs in de krant bij katern roosendaal.. dus..!! Wie wil mij helpen? Groetjes Koen })
geregeld
 
Laatst bewerkt:
whahha dat groen is net kicken.. :+ !! ennu .. was het maar zo, maar op 1 april komt het helemaal goed met banden oproken hoor :Y :Y :Y !!
Ennu paparazzi is ook helemaal geweldig.. fantastisch support mannen!
 
whahha dat groen is net kicken.. :+ !! ennu .. was het maar zo, maar op 1 april komt het helemaal goed met banden oproken hoor :Y :Y :Y !!
Ennu paparazzi is ook helemaal geweldig.. fantastisch support mannen!

Zúlk groen is niet kicken, dat is KAWA :r groen.....

:N :N :W
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan