Roosendaal en omgeving "de speeltuin" deel 7

Status
Niet open voor verdere reacties.
€ 100,= voor anderhalf uur. Was speciale prijs, ze was verliefd op me _O- Eindelijk een bar gevonden waar alle meisjes me leuk vinden 8-)
deze toch :X

full








[me]ik ga maar vast een plekkie naast rob reserveren :+ [/me]
 
hoera !! eindelijk ben ik aangenomen bij mijn nieuwe baan *O* *O* weg uit de bouw eindelijk


@glijer : welcome back , volgens mij heb je het goed naar je zin gehad daaro . Hoe ben je daar eigenlijk terechtgekomen ?
 
O ja, als m'n brommert terug komt heb ik nog 4 setjes afgeragde SC's te koop voor weinagh. In het midden nog profiel genoeg.
Speciaal voor mensen die hun banden niet tot de laatste randjes benutten(Hoekie) of voor diegenen die het wel stoer vinden een opgerulde band onder hun brommert te hebben(Spoekie).

Als er geen gegadigden zijn rook ik ze zelf op ;)
 
O ja, als m'n brommert terug komt heb ik nog 4 setjes afgeragde SC's te koop voor weinagh. In het midden nog profiel genoeg.
Speciaal voor mensen die hun banden niet tot de laatste randjes benutten(HOEKIE) of voor diegenen die het wel stoer vinden een opgerulde band onder hun brommert te hebben (SPOEKIE).

Als er geen gegadigden zijn rook ik ze zelf op ;)
_O-
 
O ja, als m'n brommert terug komt heb ik nog 4 setjes afgeragde SC's te koop voor weinagh. In het midden nog profiel genoeg.
Speciaal voor mensen die hun banden niet tot de laatste randjes benutten(Hoekie) of voor diegenen die het wel stoer vinden een opgerulde band onder hun brommert te hebben(Spoekie).

Als er geen gegadigden zijn rook ik ze zelf op ;)

gummie gummie gummie }) _O- *O*
 
kijk maar uit... anders stuur ik me broer op je af :+ roflol

Die eet ik ook op... Had in de hoerenkiet nog een knokkertje gehad met de 2 russische portiers(kwam door iemand anders). Deze stelden echter niet zoveel voor toen ik ff los ging. Ben daarna wel snel weggereden, voordat ze weer wakker werden en me wilden schieten.

welcome back glijert :Y

Dank je. Het was weer een weekje om niet snel te vergeten. Op de wok vertel ik de rest van de stories :9
 
Kun jij ook mooi bij Rob, Suzukimannetje en mij in het hoekje komen zitten want laten we eerlijk zijn 1.52 is toch een tijd voor zielepieten :X :X :X :X

Ding dong!!!! Fout antwoord!!!
Voor de Boekel geen wok, maar ziekenhuis.... :+ :+ :+


Nu genoeg geweldadigheid!! Laten we lief zijn voor elkaar
full


Het is iedereen vergeven die slechte dingen heeft gezegd of fototjes heeft geplaatst van de glijer. O-)
 
Wijziging bericht ik heb ze besteld de laser hotcam titanium :9~ :9~

Kan niet wachten om er een pijp in te snel en natuurlijk om hem te verkorten..
Nog vrijwilligers hier die dat mogelijk kunnen maken voor me (dat verkorten)???
aftapen decoupeerzaag erin en gaan.. ik hebt het er al 1 zien doen...
 
hoera !! eindelijk ben ik aangenomen bij mijn nieuwe baan *O* *O* weg uit de bouw eindelijk


@glijer : welcome back , volgens mij heb je het goed naar je zin gehad daaro . Hoe ben je daar ongelukkig terechtgekomen ?
proficiat! *O* *O* :W

@glijer, hoezo, ben je gevallen???????


:? -O- -O-












kutzooi glijer is op zijn plaat gegaan! :X








:P :X
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan