Roosendaal en omgeving "de speeltuin" deel 7

Status
Niet open voor verdere reacties.
Even voor de R1 rijders,
misschien krijg je binnenkort van yamaha een brief waar in staat dat jouw R1 terug word gehaald. Dit kom omdat de sensor van de nokkenas (bedankt bugger) niet in orde is.
Hoe weet ik of de mijne er last van heeft:

-slaat af bij de stoplichten ( on regelmatig) of bij lage snelheden.
-of loopt niet lekker dus stottert.

De mijne moet dus terug voor zo'n sensor...
Alles word vergoed door yamaha ook al heb je geen garantie meer!
:X :X :X :X :X :X :X :X :X












pfff dit kost moeite
 
Hej iedereen.

FF een vraagje. Kan er iemand aan een orginele SV650 teller geraken want degene die ik nu heb veroorzaakt wel eens kortsluiting. |(
Met platte en kapotte batterij als gevolg. Het enige goede ervan is dat mijn totaalkilometers terug gereset zijn. Dus terug moto met 0 KM :)

grtz
 
*O* *O* *O* *O* Goed nieuws, de banden zijn eindelijk binnen!!!!!! *O* *O* *O* *O*

Ze kunnen bij mij thuis worden opgehaald.
ik ben thuis vanaf 18.30 uh en .....
de volgende dag van 18.00 tot 20.00 uh...

Ik zie jullie wel verschijnen ..
zx10 rene nog te betalen: 10 euro
Badboy nog te betalen: 7 euro
soesmanneku te betalen: 10 euro

adres zie ander forum... :W :W :W
full
 
Laatst bewerkt:
*O* *O* *O* *O* Goed nieuws, de banden zijn eindelijk binnen!!!!!! *O* *O* *O* *O*

Ze kunnen bij mij thuis worden opgehaald.
ik ben thuis vanaf 18.30 uh en .....
de volgende dag van 18.00 tot 20.00 uh...

Ik zie jullie wel verschijnen ..
zx10 rene nog te betalen: 10 euro
Badboy nog te betalen: 7 euro
soesmanneku te betalen: 10 euro

adres zie ander forum... :W :W :W
(Afbeelding)

Da ga lekker naar rubber stinken daar bij jou
:Y :Y :Y

geef op ander forum je adres nog ff, miss kom ik straks :Y
 
*O* *O* *O* *O* Goed nieuws, de banden zijn eindelijk binnen!!!!!! *O* *O* *O* *O*

Ze kunnen bij mij thuis worden opgehaald.
ik ben thuis vanaf 18.30 uh en .....
de volgende dag van 18.00 tot 20.00 uh...

Ik zie jullie wel verschijnen ..
zx10 rene nog te betalen: 10 euro
Badboy nog te betalen: 7 euro
soesmanneku te betalen: 10 euro

adres zie ander forum... :W :W :W
(Afbeelding)

Hé Pet, dat gaat volgende week worden hoor, heb ff een druk weekend (bijna twee dagen non-stop in 't cafe)
8-) *O* *O*
 
Beide redenen voor het geluid en voor het zicht.
En ik wil er ook nog een pijp in slaan een decibelkiller geloof ik dat ze het noemen.
Oke het is misschien niet moeilijk maar ik ben maar een bouwvakker en ik wil mijn demper zeer zeker niet verknallen daarom de vraag voor wat ervaren hulp.

hehehe denk dat ze je dan gelijk van de straat af plukken als ze jou horen ...
maar goed , je moet die popnagels voorzichtig uitboren en dan kan je dat eindkapje eraf trekken . Gebruik wel een klein boortje zodat je het gat niet verneukt als je weer nieuwe popnagels erin zet. Als het goed is kan je dan het dempings materiaal er zo uitschuiven en inkorten . of alles eruit laten }) .
de rest is denk ik wel duidelijk toch ? gewoon korter zagen (RECHT) en dan weer vastzetten .


EDIT : zag op andere forum dat buggertje ook al had uitgelegd :W
 
Laatst bewerkt:
Hé Pet, dat gaat volgende week worden hoor, heb ff een druk weekend (bijna twee dagen non-stop in 't cafe)
8-) *O* *O*
ik ben geen opslag plaats he.. :N :N :N
er liggen er nu nog 20 en de auto mot ook nog binnen, dus graag even voor het einde van het weekend de bandjes ophalen... :Y :Y :Y
 
Op vrijdag 17 november 2006 20:25 schreef WhiteR-1 het volgende:
[...]

Hé Pet, dat gaat volgende week worden hoor, heb ff een druk weekend (bijna twee dagen non-stop in 't cafe)
:+ wat een drankneus zeg,mot ie ze mar tussen het drinken en cafe ophalen ;)
full
8-) verkeerde merk trouwens moet jupiler zijn
 
Op vrijdag 17 november 2006 20:25 schreef WhiteR-1 het volgende:Hé Pet, dat gaat volgende week worden hoor, heb ff een druk weekend (bijna twee dagen non-stop in 't cafe)
:+ wat een drankneus zeg,mot ie ze mar tussen het drinken en cafe ophalen ;) (Afbeelding) 8-) verkeerde merk trouwens moet jupiler zijn

Idd verkeerde merk :r
Wel leuke foto :Y
 
Op vrijdag 17 november 2006 20:25 schreef WhiteR-1 het volgende:Hé Pet, dat gaat volgende week worden hoor, heb ff een druk weekend (bijna twee dagen non-stop in 't cafe)
:+ wat een drankneus zeg,mot ie ze mar tussen het drinken en cafe ophalen ;) (Afbeelding) 8-) verkeerde merk trouwens moet jupiler zijn


he? wat? :D

nostalgie+2004+_21_.JPG


die jeugd van tegenwoordig ook he :+
 
ik ben geen opslag plaats he.. :N :N :N
er liggen er nu nog 20 en de auto mot ook nog binnen, dus graag even voor het einde van het weekend de bandjes ophalen... :Y :Y :Y

hey petje

ben je aleen s avonds thuis of ook s midags morgen

lees het morgen wel ga nu onder de wol :Z

weltrusten
 
ik ben geen opslag plaats he.. :N :N :N
er liggen er nu nog 20 en de auto mot ook nog binnen, dus graag even voor het einde van het weekend de bandjes ophalen... :Y :Y :Y

drie bandjes ? plat op de grond , auto erover heen .... klaar of aan het eind tegen de muur dan kan je lekker dicht tegen de achterwand parkeren :Y :Y :Y , maarre sorrry, kan echt niet hoor ik moet zo weg en we hebben heel het weekend een tournooi (DUS GEEN DRANKFESTIJN SUS !) met slechts enkele jupies ... per uur.. :W :W
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan