Roosendaal en omgeving "de speeltuin" deel 7

Status
Niet open voor verdere reacties.
@rene, wanneer komt de nieuwe frustapo weer?
De Frustapo is een weekblad. Maar ik krijg hem niet iedere week. Mijn "bron" stuurt hem alleen maar op als er iets over de Speeltuin in staat.
Omdat er op het moment niet zo veel gebeurt in de Speeltuin, wordt er in de Frustapo weinig over ons geschreven.

Ik heb al wel een tip gekregen dat ze weer met iets bezig zijn. Dus binnenkort verwacht ik wel weer iets. ;)
 
De Frustapo is een weekblad. Maar ik krijg hem niet iedere week. Mijn "bron" stuurt hem alleen maar op als er iets over de Speeltuin in staat.
Omdat er op het moment niet zo veel gebeurt in de Speeltuin, wordt er in de Frustapo weinig over ons geschreven.

Ik heb al wel een tip gekregen dat ze weer met iets bezig zijn. Dus binnenkort verwacht ik wel weer iets. ;)
:9
 
ff een vraagje; in het progamma TOP GEAR(wie kent het niet) heeft die kerel die al die rondetijden met auto's rijdt(the STIG) een aparte helm. Weet iemand toevallig het merk/model daarvan??? ik vind het wel een strakke helm :Y :Y :Y

kijk daar wel mee uit de helm de de stig op heeft is niet toegestaan op de motor
 
Ben net de laatste Moto73 aan het lezen. D'r zit een bijlage van MotorNewz bij. Zijn er nog mensen die van plan zijn om erheen te gaan (25-26 november)?

(Dus zaterdag vroeg of zondag laat, want zaterdag gaan we wokken *O* en zondag gaan we uitkateren B| )
 
Ben net de laatste Moto73 aan het lezen. D'r zit een bijlage van MotorNewz bij. Zijn er nog mensen die van plan zijn om erheen te gaan (25-26 november)?

(Dus zaterdag vroeg of zondag laat, want zaterdag gaan we wokken *O* en zondag gaan we uitkateren B| )

wij zijn al naar duitsland geweest,(rob ik bugger en soesmanneku)
 
Niet gekeurd , neem aan dat je dat E keurmerk bedoelt?Van die Europese normen?
En omdat dit een amerikaans product is , dit die keuring niet bezit?

nee
niet goedgekeurd voor de motor is voor in de auto

maar weet niet hoe het zit met de helmen van die link van petje
ik heb het over de helm van de stig he
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan