Roosendaal en omgeving "de speeltuin" deel 7

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo allemaal

Ik ben Hoekske en wil een leuk dagje organiseren voor anderen.

Willen jullie allemaal ff wat geld storten :? :? :? dan lukt het vast, ik wil van de zomer met een hoop motorrijders rondjes gaan rijden op de A58 maar daar heb ik wel geld voor nodig.
Ik zal morgen ff mijn rekening nummer doorgeven :? :? :?

[me]taz is het hele jaar op zoek naar geld O-) O-) [/me]
 
Hallo allemaal

Ik ben Hoekske en wil een leuk dagje organiseren voor anderen.

Willen jullie allemaal ff wat geld storten :? :? :? dan lukt het vast, ik wil van de zomer met een hoop motorrijders rondjes gaan rijden op de A58 maar daar heb ik wel geld voor nodig.
Ik zal morgen ff mijn rekening nummer doorgeven :? :? :?

_O- _O- _O- _O-
 
goeiesmorgens!

bman: hoe is het met je oog????

petje: had je paar pagina terug (tussen al die foto's van jou) gevraagd naar dat navigatiesysteem op de bike, heb je wat meer info voor me? thanks *D
 
Voel me klote, maar die dag ZAL DOORGAAN, DESNOODS MET SPONSERS! Ik moet tot uiterlijk 7 december w88!


/quote]

Wil wel een bedragje sponsoren om jullie te helpen mocht het nodig zijn. :]

haha mooi:D! Naja met veel kleine donaties komen we er ook, maar ik vind gewoon dat die apen die ze ambtenaren noemen :X niet zo dom moeten laten doen!! :N
Ze kunnen teminste nog serieus naar onze presentatie luisteren, ik dacht dat het volwassen mensen waren, maar ze leken net op kinderen van 12 :Z .
Als ze het niets vinden oké, maar ga dan niet bij elk klein dingetje lachen :(

Enne ja er zijn mensen die mijn gezeik lezen or :P !.. ik wed jullie allemaal









































:Y :Y :Y :Y :Y :Y :Y :Y :Y :Y

THNX!! :]
 
Enne ja er zijn mensen die mijn gezeik lezen or :P !.. ik wed jullie allemaal

:Y


Van ambtenaren moet je niet verwachten dat ze zich als weldenkende mensen gedragen. Anders hadden ze wel een normaal beroep gekozen.

Maar of het verstandig is hier je frustraties te uiten voordat een beslissing is gevallen is een 2e.
 
@ iedereen: hellooooooooooooooooooow, bijna weekend, bijna jarig *O* *O* *O* , bijna feeeeeeeeeeest! (jaja :Y )

@ iedereen, opm. 2: wie er zin heeft om te delen in de feestvreugde van mijn 32e verjaardag (auw), is bij deze uitgenodigd om mee te gaan stappen! waar en wanneer? zaterdag negen december vanaf tien uur in Bruxelles (Breda). ik ga met een stel vriend(inn)en stappen, dus hoe meer zielen hoe meer vreugd (planning voor de rest van de avond is geheel niet aanwezig, dus we zien wel hoe laat en waar t schip strandt)
heb eventueel plek voor (een paar) logés, dus gilt u maar! (en neej ik ga niet de hele avond jullie drankverbruik sponsoren, maar geef wel een paar rondjes )

:W
 
Hallo allemaal

Ik ben Hoekske en wil een leuk dagje organiseren voor anderen.

Willen jullie allemaal ff wat geld storten :? :? :? dan lukt het vast, ik wil van de zomer met een hoop motorrijders rondjes gaan rijden op de A58 maar daar heb ik wel geld voor nodig.
Ik zal morgen ff mijn rekening nummer doorgeven :? :? :?

Alleen als jullie heel erg zielig zijn dan is er misschien iets mogelijk.
:)

Is toch leuk als die jongens zoiets willen organiseren.Als ze zo wat mensen kunnen vinden die willen sponsoren is het toch ook geregeld.Zoveel zal het nou ook weer niet kosten.
 
haha mooi:D! Naja met veel kleine donaties komen we er ook, maar ik vind gewoon dat die apen...................... :Y :Y :Y :Y :Y :Y :Y :Y :Y

THNX!! :]

Koenii, Leg nou eerst eens uit wat precies de bedoeling was van woensdagavond ???
was dat voor het verkrijgen van subsidie??? ofzo???
Maar er waren er nog meer , dus zal wel in een bepaald soort verband zijn of wat dan ook .. met school ???
Dan: wat is dan precies de bedoeling voor 1 april ??? of wat is de opdracht of de gedachte achter het hele gebeuren, dat heb ik wel even gemist geloof ik ...

Ik neem aan dat het via school gaat ofzo maar graag een beetje extra uitleg kan geen kwaad denk ik , ik heb er al heel wat over nagedacht :N maar ik zie ff het verband tussen het geheel niet meer .... mensen op de motor mee laten rijden ... trikes, .... Peter Jansen ..... rijschool .... Je bent toch geen zoon van Peter zeker he anders snap ik het wel _O- _O- _O-

nou succes and make yourself clear dear ....
_O- _O- _O-
 
Hallo allemaal

Ik ben Hoekske en wil een leuk dagje organiseren voor anderen.

Willen jullie allemaal ff wat geld storten :? :? :? dan lukt het vast, ik wil van de zomer met een hoop motorrijders rondjes gaan rijden op de A58 maar daar heb ik wel geld voor nodig.
Ik zal morgen ff mijn rekening nummer doorgeven :? :? :?

Mag ik het ook op je bedrijfsrekening storten???
 
Nou we zijn terug van de gemeente!

....................
THNX dat jullie me gezeik lezen :}

ja koeni welkom in nederland, maar voor die problemen had ik je gewaarschuwd.
Je weet dat niet iedereen van motoren houd. Dat hadden wij namelijk ook al ondervonden..
Als jouw presentatie over schaapscheren en trui breien ging, had je wel van dat alto vrouwke goede punten gehaald. Maar dan had je een negatieve stem gehad van de gene die toch liever een motor zag. Zo is het nu 1 maal en geloof mij maar er word altijd persoonlijk gehandeld, hoe mooi je het ook gedaan hebt doet er niet toe. Zo werkt het ook bij andere instantie's.
ik zou zeggen discriminatie! :X O-)
 
Koenii, Leg nou eerst eens uit wat precies de bedoeling was van woensdagavond ???
was dat voor het verkrijgen van subsidie??? ofzo???
Maar er waren er nog meer , dus zal wel in een bepaald soort verband zijn of wat dan ook .. met school ???
Dan: wat is dan precies de bedoeling voor 1 april ??? of wat is de opdracht of de gedachte achter het hele gebeuren, dat heb ik wel even gemist geloof ik ...

Ik neem aan dat het via school gaat ofzo maar graag een beetje extra uitleg kan geen kwaad denk ik , ik heb er al heel wat over nagedacht :N maar ik zie ff het verband tussen het geheel niet meer .... mensen op de motor mee laten rijden ... trikes, .... Peter Jansen ..... rijschool .... Je bent toch geen zoon van Peter zeker he anders snap ik het wel _O- _O- _O-

nou succes and make yourself clear dear ....
_O- _O- _O-


haha ben zeker geen zoon van peter.. was me rij instructeur :) !

Kijk .. wij (maico en ik) moesten voor het vak maatschappij leer (zit op het gertrudis!)een maatschappelijke stage doen, maar mijn docent werkt al jaren samen met Tijd Voor Talent van de gemeente, daar mogen jongeren van 16 tm 26 hun ideeen bij de gemeente voorleggen en een maximale subsidie van 4000 euro aanvragen (het is vorig jaar voorgevallen dat een meisje 7000 kreeg voor een hangplek te bouwen in de tolberg -O- maar allez!).

Er is 1 voorwaarde dit jaar, je moet je idee komen presenteren bij de gemeente voor een commisie en dan andere mensen met intiatieven(13 andere initiavieven waren aangemeld), dat was gister dus! We hebben dus een presentatie gegeven voor 40 man over ons evenement 't Roosendaals Motor Gala!

Kijk niet iedereen doet iets met motoren e.d, maar ze kunnen ook subsidie aanvragen om een spelletjesmiddag voor gehandicapte kindjes te organiseren of een knutselmiddag in een bejaardetehuis ofzo! Kijk dat is ook leuk, maar ons leuk dit 10000000*10^234274237423984723987324 maal leuker :Y !! (je hoeft voor die maatschappelijke stage helemaal geen subsidie aan te vragen, want je kan ook gaan collecteren en als je dan de verplichte 15 uur werk volmaakt is het goed en krijg je een 6 ofzo) Wij hopen dus door dit project tot in de puntjes uitgewerkt te hebben en gister gepresenteerd te hebben een 9 te krijgen ennuuu.. me docent zat te twijfelen (NU AL!!) tussen een 9 of een 10.. :P !

Het is op 1 april de bedoeling dat bezoekers naar het RBC terrein komen en een rondje achterop een superbike (jullie dus!!)/chopper/trike kunnen maken ter kennismaking met de voertuigen! Voor 2,50 kunnen karten op onze buitenbaan in aanbouw :Y ! En naar een spetterend stuntteam (ook actief op dit forum) RWP kunnen kijken!

Na heel wat organiseren is er ook een ehbo post ingericht eventueel met ambulance en komt mijn baas met de barbecue (werk bij een slager) hamburgers e.d bakken om die vervolgens aan jullie(als jullie bezoekers mee achterop nemen) aan te bieden en te verkopen aan de bezoekers!

DUS VET:D!!

Duidelijk White Reen? *D

Andere vragen zijn welkom...

Greet... koen
 
@ iedereen: hellooooooooooooooooooow, bijna weekend, bijna jarig *O* *O* *O* , bijna feeeeeeeeeeest! (jaja :Y )

@ iedereen, opm. 2: wie er zin heeft om te delen in de feestvreugde van mijn 32e verjaardag (auw), is bij deze uitgenodigd om mee te gaan stappen! waar en wanneer? zaterdag negen december vanaf tien uur in Bruxelles (Breda). ik ga met een stel vriend(inn)en stappen, dus hoe meer zielen hoe meer vreugd (planning voor de rest van de avond is geheel niet aanwezig, dus we zien wel hoe laat en waar t schip strandt)
heb eventueel plek voor (een paar) logés, dus gilt u maar! (en neej ik ga niet de hele avond jullie drankverbruik sponsoren, maar geef wel een paar rondjes )

:W

Hmm stappen, ik heb gehoord hoe dat gaat met de speeltuin lui
Paar man naar het ziekenhuis, Rob heel de nacht rondjes rijden, paar man overnachten bij onze vrienden
_O- _O- Gezellig joh!!! _O- _O- _O-
 
...bij onze vrienden...


Jouw vrienden, niet de mijne.

full
 
*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*


Afgelopen week is op de internationale motorbeurs van Milaan, de EICMA, de Ducati 1098 door het publiek verkozen tot "mooiste motor van de show". Meer dan 24.000 motorliefhebbers hadden deelgenomen aan deze verkiezing, die was georganiseerd door het Italiaanse 'Motociclismo'.

Het nieuwe superbike model van Borgo Panigale had meer dan 30% van alle stemmen gekregen, op ruime afstand gevolgd door de MV Agusta Brutale910 en Yamaha R1.

De prijsuitreiking werd gehouden op het Motolive podium van het buitenterrein van de EICMA, in aanwezigheid van Constantino Ruggero, directeur van de EICMA.



:} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :}
 
GE-WEL-DIG!! Zo mogen er veel komen:D!! Ik ga proberen er een streetfighter meeting bij de regelen voor het rbc stadion :Y !!

Het Roosendaals motorgala, kijk nou weten we hoe en wat, ik weet alleen niet of de speeltuin groep in Roosendaal al is genoemd in de gemeenteraad, maar in Rucphen in ieder geval wel.... niet te hopen dat diezelfde ook de subsidie moeten regelen _O- _O- _O-

Maar in elk geval succes met je plannen, en we hopen dat het doorgaat natuurlijk :Y :Y :Y
 
*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*


Afgelopen week is op de internationale motorbeurs van Milaan, de EICMA, de Ducati 1098 door het publiek verkozen tot "mooiste motor van de show". Meer dan 24.000 motorliefhebbers hadden deelgenomen aan deze verkiezing, die was georganiseerd door het Italiaanse 'Motociclismo'.

Het nieuwe superbike model van Borgo Panigale had meer dan 30% van alle stemmen gekregen, op ruime afstand gevolgd door de MV Agusta Brutale910 en Yamaha R1.

De prijsuitreiking werd gehouden op het Motolive podium van het buitenterrein van de EICMA, in aanwezigheid van Constantino Ruggero, directeur van de EICMA.



:} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :}

full
deze???

mooie luchthappers , waar ken ik die van ???
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan