Rotterdam: Motor gestolen Yamaha r1 2005/12 model black

Canluca

Rookie
19 aug 2011
5
0

Afgelopen zondag is mijn motor gestolen in prinsenland
De dieven hebben de sloten in een straatje gegooid hoorde ik de Buuren zeggen ze zagen de sloten geknipt liggen bij een stoeprand.

Het gaat om een zwarte black uitvoering yamaha r1 2005 model super mooi ding zwarte remhendel met rode verstellers
Alles zwart
Nieuwe michelin banden achter voor
Kleine knipperlichten achtervoor
Kenteken houder is van rizoma met 3 leds
Onderkant wat gezaagd als je van onderen kijkt
Km 11000
 
Kud bericht om als eerste post te hebben zeg, iig welkom hier :W

Heb je een kenteken en een foto, dat geeft wat meer duidelijkheid, hou iig mijn ogen open...

Fuckers mmoeten gewoon met hun poten van andermans spullen afblijven.In ieder geval succes met de afhandeling....
 
Laatst bewerkt:

Afgelopen zondag is mijn motor gestolen in prinsenlandDe dieven hebben de sloten in een straatje gegooid hoorde ik de Buuren zeggen ze zagen de sloten geknipt liggen bij een stoeprand.

Het gaat om een zwarte black uitvoering yamaha r1 2005 model super mooi ding zwarte remhendel met rode verstellers
Alles zwart
Nieuwe michelin banden achter voor
Kleine knipperlichten achtervoor
Kenteken houder is van rizoma met 3 leds
Onderkant wat gezaagd als je van onderen kijkt
Km 11000
Hmm een slecht sprookje dus :(

Succes met de afhandeling
 
Voor degenen die minder bekend zijn in die omgeving, Prinsenland is een wijk in Rotterdam (Deelgemeente Alexanderpolder).

@TS, klote voor je. Misschien nog wel even je verhaal wat duidelijker maken. Kenteken en foto's is wel handig, voordat de verkeerde zwarte R1-bestuurder van zijn motor geschopt wordt O-)

Ik zal ook even een Topic Report doen, zodat hij door de Mods in het overzicht van gestolen motoren gezet kan worden.
 
Damn, dit is wel heel vlakbij... kan je me misschien een prive bericht sturen met iets van een straatnaam waar die gestolen is, dan weet ik hoe dichtbij (jou PB staat nog uit)

En uiteraard ik zal me ogen open houden hier in de buurt.
Wat is trouwens het kenteken en heb je een foto van de motor?
 
Laatst bewerkt:
Hou marktplaats en speurders maar in de gaten. verschijnt hij daar niet, dan is ie al op transport naar het oostblok.
Het loont om nu nog alle steegjes en straatjes door te kijken. Vaak wordt ie nog onder een hoes ergens in een hoekje geparkeerd en later opgehaald.

Maar balen zeg... :(
 
Ben bezig foto te zetten maar dat wil niet zo lukken:-(
Hoe moet dat eigenlijk??
 
Ik denk dat het kenteken MZ-LP-76 moet zijn. Die staat in elk geval als gestolen geregistreerd

Wel balen trouwens als je je motor nog geen half jaar hebt -O-
 
Laatst bewerkt:
Hmmm,

da's flink balen! Woon zelf ook in Prinsenland en volgens mij heb ik je wel eens zien rijden. Zal mn ogen open houden, maar verwacht niet dat de dieven zullen gaan paraderen met jouw motorfiets in Prinsenland....

Greetz Gerwin
 
Terug
Bovenaan Onderaan