Black Friday 2023

CoeXisT

Die hard MF'er
IMG_0056.jpeg


Motor rijden is een dure aangelegenheid!
Gelukkig hebben we sinds enkele jaren het uit de U.S.A. overgewaaide "Black Friday".
Uitverkoop, Sale, Solden! Vele hoge kortingen op allerlei artikelen. Check de websites en profiteer ervan.

Post hier de webshops die aanbiedingen hebben, kortingen geven of andere deals hebben in de laatste weken van november 2023.
Ik heb gekozen voor de wat grotere webshops die bij het publiek bekend zijn. Uiteraard vind ik dat de kleine shop bij jou om de hoek je klandizie meer verdient maar die hebben nu eenmaal minder of geen Black Friday aanbiedingen.
Check ook Bol.com of Amazon.nl deze kunnen ook hoge kortingen geven tijdens de BF sales.

Lees goed de voorwaarden van de webshop want er zijn altijd wel artikelen uitgesloten!
Denk hierbij aan navigatie- en communicatie systemen, cadeaubonnen, etc.

BikerOutfit:

MotoPort:


RAD:
Donderdag 16 november t/m maandag 27 november.
Tot 45% korting in de webshop.

MotorCorner:

Louis:


Hans van Wijk:
Vrijdag 24 november t/m maandag 27 november.
20% korting in de winkel en webshop.

Gebben Motoren:

Ten Kate Motoren:


ChromeBurner:
Vrijdag 18 november t/m dinsdag 28 november.
Kortingen tot 70%.

Motorkledingstore:
Donderdag16 november t/m maandag 27 november.
Kortingen van 23 - 50% op het gehele assortiment.

XLMoto:

Ik zal proberen zoveel mogelijk aanbiedingen toe te voegen aan de OP.
Heb je zelf een mooie deal gevonden? Deel hem dan hier in dit topic d.m.v. een reactie voor je mede MF-ers.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb zo'n quadlock plakker en een houder voor in de auto besteld, nog zon ringsteun en je bent alsnog 50euro verder.. :/
Gelukkig was de quadlockkloon op ali maar 9euro :+
 
Motorcorner heeft ook 20% korting zie ik in ieder geval op KTM Power Parts.

Misschien setje wave schijven kopen voor de 890
 
had een leuke jas gezien,
denk krijg ook nog wat BLRFD korting dus eens kijken,
hele aankoopproces doorlopen,
blijkt nou,
de korting is ex btw,
dus die krijg je er later nog eens overheen..

in NL niet toegestaan, omdat de bij een particuliere partij nooit een aanbieding ex btw mag doen.

dit is in de heimat, dus mogelijk anders..

Screenshot_20231120_124917_Samsung Internet.jpg
 
had een leuke jas gezien,
denk krijg ook nog wat BLRFD korting dus eens kijken,
hele aankoopproces doorlopen,
blijkt nou,
de korting is ex btw,
dus die krijg je er later nog eens overheen..

in NL niet toegestaan, omdat de bij een particuliere partij nooit een aanbieding ex btw mag doen.

dit is in de heimat, dus mogelijk anders..

Bekijk bijlage 1945937


Euh... is gewoon 89,86 met 9,90 verzendkosten.....
 
Ook een goede tip; als je ergens een "aanbieding" ziet.. check voor de lol eens hoe de pagina / het product eruit zag en voor welke prijs een paar weken voor de actie.

Het zal niet de eerste keer zijn dat iets de weken ervoor een paar "tientjes" omhoog gaat in prijs om vervolgens als aanbieding voor de normale prijs aangeboden te worden.
 
Black Friday in Europa is een lachertje. Voor echte deals moet je in Amerika zijn. Maar goed, verzendkosten zijn hoog. :+
Wat jaren terug wel eens een Black Friday daar meegemaakt en leuk kunnen scoren. Daar heb je in elk geval nog A-artikelen met flinke kortingen ipv troep wat ze hier niet kwijt kunnen en dan maar daar veel korting op geven. :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan