rs125 25Kw of 11Kw

snelwagen

MF veteraan
17 feb 2004
5.622
3
Facebook
Hoe kom je erachter of je nu 25 of 11 Kw hebt, want dat laatste wil je natuurlijk niet.
Of moet je dit gewoon voelen in een tetsritje?
 
een rs125 haalt aan +- 10.000 toeren 25kw, dus als je er mee rijdt en je merkt dat hij sneller gaat als (een gokje) 6000 toeren..
Ook haalt een rs125 11kw iets van een 90-80-100 terwijl een onbegrensde 180 wel zal halen..
 
Als je een stukje rijdt en je kan hem doortrekken tot 12500 toeren dan is hij 25KW.
een 11KW machine trekt tot 8000 toeren en dan is de fut eruit( niet kopen vanaf die 8000 toeren begint het pas leuk te worden :] )
 
ja die geknepen versie wil je natuurlijk niet
bedankt voor de tips
 
die 11kw versie is voor A1 rijbewijs.. de begrezning is er toch zo uit te halen?
 
nou de 11kw versie heeft een allemachtiege dip in de powerband zitte,

en je zou bij een bepaald aantal toeren een *klik* moeten horen ofzo, van de powervalve.

maar volgens mij moet je gewoon stukie snelweg pakken kijke of je beetje met het verkeer mee kunt komen. dan weet je genoeg.

enne 180 halen doe je nooit, hooguit 160 ofzo
 
de 22 kw heeft die dip ook ( dient om 'geen storing te geven als je voorbij tv's ,radio's e.d. rijdt')

die haal je der uit me het metalen brugje aan de achterkant van je cdi te verbreken(cdi openhalen)
 
de 22 kw heeft die dip ook ( dient om 'geen storing te geven als je voorbij tv's ,radio's e.d. rijdt')

die haal je der uit me het metalen brugje aan de achterkant van je cdi te verbreken(cdi openhalen)

ow... nou ajh over die dip heb ik ook maar gelezen.. ent tjah ik heb die dip niet dus zal dan ooit wel eens aangepast zijn dan. :)
 
die haal je der uit me het metalen brugje aan de achterkant van je cdi te verbreken(cdi openhalen)
:^

standaard zijn ze begrenst op 11kw, motor trekt maar tot 6000 toeren. Trap je ineens 2 versnellingen omlaag, dan schiet ie er wel doorheen en kan je tot de toerenbegrenzer :X ..maar zodra je rond de 6000 toeren komt valt ie weer in de begrenzer. Rijdt echt ongelooflijk kl*te die begrenzing

CDI ff aanpassen en je kan vol gas. Wel ff netjes inrijden en warmrijden ofcourz
 
't is niet alleen je cdi die je moet aanpassen(brugje haalt alleen de dip weg overiges)
je uitlaat leeghalen,carburatiebezetiing aanpassen,ander type bougie,luchtfilter 2e gat openmaken en je powervalve vrijzetten(openzetten)

je kan dat op www.rsbikers.com nalezen
 
je merkt da zo aan de top,geef maar es gas in zen vrij dan zul je zo wie zo al merken dat hij hoger in toeren kan klimmen als hij 22 kw is
overigens fijne fietsjes om op te rijden(heb er ook een gehad)
op tijd en stond zijn onderhoud en goed warmdraaien en je hebt er lang plezier van
en natuurlijk een goeie olie gebruiken en op tijd powervalve ontkolen en ontdoen van uitlaatresten van olie
 
Terug
Bovenaan Onderaan