Rs125 op Marktplaats

Status
Niet open voor verdere reacties.
En nog geen 3 maanden in bezit... denk iemand die het als een leuk projectje zag maar er toch geen zin in had ;)
 
lul d'r 100 euro vanaf, hang d'r een ander blok in en je hebt voor een aardig prijsje en wat hobby-en een leuke motor dacht ik zo :P
 
Ik ken de meeste RS125 rijders op MF toch wel (loop het langst in het topic) en deze kleurstelling heb ik niet gezien. Dus denk dat hij heulll lang geleden van een MF-er is geweest.

En als ik zo zie wat en hoe hij alles bij huis fixt zou ik er nog maar eens goed over nadenken...

Zie roest aan het rechter stuurgewicht dus is al eens gevallen. En als ik het goed zie is ook de P van Aprilia rechts bekrast.

RS125 is heel erg leuk speelgoed zeker voor een 1e motor. Maar weet wel wat je koopt, je kan er erg snel veel geld in steken en nog geen goeie RS hebben. Een goed blok koop je ook niet voor 200 euro.
 
Laatst bewerkt:
Ik ken de meeste RS125 rijders op MF toch wel (loop het langst in het topic) en deze kleurstelling heb ik niet gezien. Dus denk dat hij heulll lang geleden van een MF-er is geweest.

En als ik zo zie wat en hoe hij alles bij huis fixt zou ik er nog maar eens goed over nadenken...

Zie roest aan het rechter stuurgewicht dus is al eens gevallen. En als ik het goed zie is ook de P van Aprilia rechts bekrast.

RS125 is heel erg leuk speelgoed zeker voor een 1e motor. Maar weet wel wat je koopt, je kan er erg snel veel geld in steken en nog geen goeie RS hebben. Een goed blok koop je ook niet voor 200 euro.
:^
Wat een puinhoop _O-
 
Marco ga je nou een RS125 beunproject beginnen. :P

Succes alvast _O-

Tnx :9 Wou ooit zo iets beginnen, lijkt me geschikt :Y
Ik ken de meeste RS125 rijders op MF toch wel (loop het langst in het topic) en deze kleurstelling heb ik niet gezien. Dus denk dat hij heulll lang geleden van een MF-er is geweest.

En als ik zo zie wat en hoe hij alles bij huis fixt zou ik er nog maar eens goed over nadenken...

Zie roest aan het rechter stuurgewicht dus is al eens gevallen. En als ik het goed zie is ook de P van Aprilia rechts bekrast.

RS125 is heel erg leuk speelgoed zeker voor een 1e motor. Maar weet wel wat je koopt, je kan er erg snel veel geld in steken en nog geen goeie RS hebben. Een goed blok koop je ook niet voor 200 euro.

Nee, dat snap ik. Maar heb er ruim de tijd voor, en de middelen moeten ook geen probleem zijn :)
Volgens mij heeft ie al een bod van 500 gedaan. Of is die niet van jou marco?

Nee, dat was ik niet..
 
Om eerlijk te zijn... ik vind 500 euro nog teveel voor een niet lopende RS125 die al "zo oud" is. En met nog onbekende km-stand.
Deze loopt en ziet er netjes uit. En heeft ook wat werk.
http://link.marktplaats.nl/225482894
Als hij alleen in zijn 6e vermogen mist is dat iig niet de PV want die werkt in elke versnelling, dan zal het eerder de afstelling zijn.

Maar goed, het blijft een RS125 dus mijn zegen heb je :P
 
Laatst bewerkt:
Om eerlijk te zijn... ik vind 500 euro nog teveel voor een niet lopende RS125 die al "zo oud" is. En met nog onbekende km-stand.
Deze loopt en ziet er netjes uit. En heeft ook wat werk.
http://link.marktplaats.nl/225482894
Als hij alleen in zijn 6e vermogen mist is dat iig niet de PV want die werkt in elke versnelling, dan zal het eerder de afstelling zijn.

Maar goed, het blijft een RS125 dus mijn zegen heb je :P

Dat is inderdaad ook wel heel leuk ja :Y
Het voordeel van die andere is, én meer werk, en lekker dichtbij. Want als het alleen de afstelling is, vind ik het niet echt een project... Al kan je er van maken wat je wilt :9

Jullie horen nog van me :Y
 
Dat is inderdaad ook wel heel leuk ja :Y
Het voordeel van die andere is, én meer werk, en lekker dichtbij. Want als het alleen de afstelling is, vind ik het niet echt een project... Al kan je er van maken wat je wilt :9

Jullie horen nog van me :Y

Das waar, maar een project moet wel lonend zijn en gezien de prijzen van goed lopende oud model RS-en en de kosten die je hier in steekt is het misschien niet lonend. Al zag ik in de gauwigheid (das vast geen Nederlands) 2 blokjes op MP staan.

Als je in het RS125 topic kijkt staan er nog wel wat handige tips in de OP.
 
Das waar, maar een project moet wel lonend zijn en gezien de prijzen van goed lopende oud model RS-en en de kosten die je hier in steekt is het misschien niet lonend. Al zag ik in de gauwigheid (das vast geen Nederlands) 2 blokjes op MP staan.

Als je in het RS125 topic kijkt staan er nog wel wat handige tips in de OP.

Okéj, tnx ;)

En gauwigheid is gewoon nederlands volgens mij? :9
 
oke.. ik wist neit dat je specifiek op zoek was naar zoiets :) ik dacht je bent toeVALLg tegen deze aangelopen,

njah als je dan tog op zoek bent naar zoiets zou ik idd kijken voor een blokje er bij en overzetten,

Succes
 
Ben idd op zoek naar een project. Een goedlopende komt er sowieso, maar wil ook ergens aan sleutelen :9
 
oke.. ik wist neit dat je specifiek op zoek was naar zoiets :) ik dacht je bent toeVALLg tegen deze aangelopen,

njah als je dan tog op zoek bent naar zoiets zou ik idd kijken voor een blokje er bij en overzetten,

Succes

Ik niet hoor, ik ben al voorzien! Heb een RS125 én een RS250 :P

Maar je kan de prijs van de ene fiets niet met elke andere fiets vergelijken.

Een RS125 vergelijk je met andere RS125-en
Een CBR900RR vergelijk je met andere CBR900RR-en
Enz... en dan natuurlijk kijken naar KM-stand en bouwjaar en staat.
 
ja heb je gelijk in,
had ook niet helemaal goed gelezen,

haastige jongen ik ;)

ej maar succes met je project man..zoals hij er uit ziet zal je misschien zo klaar zijn
ziet er niet echt mishandelt uit
 
Tnx :9 Wou ooit zo iets beginnen, lijkt me geschikt :YNee, dat snap ik. Maar heb er ruim de tijd voor, en de middelen moeten ook geen probleem zijn :)Nee, dat was ik niet..

Leuk. *O*

500 euro zag ik staan (bod op MP van iemand anders), is al te veel. Moet je niet overheen gaan. Langsgaan met 300 cash. :Y
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan