RS125 vraagjes

Hoe weet je dat?

Die zaak zit bij mij om de hoek, dus kom er heel vaak voor spullentjes en ook het stukkie onderhoud wat ik niet zelf doe laat ik daar doen.

Heb er ook ooit een motor gekocht en die was top, maar goede fietsen zijn natuurlijk overal te koop.

De service is helemaal top, ze hebben altijd echt TIJD voor je en de mannen die er lopen zijn heel kundig en zeer ervaren.
Kortom ik kom er al een jaar of 10 met grote tevredenheid.

ZO DAT WAS GENOEG SPAM
 
Die zaak zit bij mij om de hoek, dus kom er heel vaak voor spullentjes en ook het stukkie onderhoud wat ik niet zelf doe laat ik daar doen.

Heb er ook ooit een motor gekocht en die was top, maar goede fietsen zijn natuurlijk overal te koop.

De service is helemaal top, ze hebben altijd echt TIJD voor je en de mannen die er lopen zijn heel kundig en zeer ervaren.
Kortom ik kom er al een jaar of 10 met grote tevredenheid.
Daar zou ik het voor doen; een welonderbouwd antwoord. :)
 
bij www.125cc.nl heb ik mijn motor gekocht, de prijs was wel aan de hoge kant maar daarvoor heb ik wel een goede motor gekocht. Ik heb hem daar ook al eens laten repareren, hij doet zijn werk wel goed alleen is hij wel erg slordig als het gaat om schroefjes en dergelijk die bijv ineens niet meer op je kappen zitten... Nadat ik me motor terug kreeg van reparatie toen was hij weer als nieuw. De service van hem vind ik wel goed, hij kwam helemaal vanaf rotterdam naar amsterdam rijden om 2 motoren op te halen. Enige probleem van 125cc world is dat hij niet " zorgvuldig"
te werk gaat. Ik had mijn motor eerst bij een zaak in de buurt langs gebracht omdat mijn motor niet meer wou starten, die gast heeft alles geprobeert maar wist niet waarom mijn motor niet wou starten, die gast van 125cc world had hem 2 dagen nadat hij mijn motor opgehaald had al weer aan de praat. (En jawel die gast van die zaak bij mij uit de buurt heeft wel degelijk verstand van motoren, maar toch kreeg hij het niet voor elkaar)
 
Ik vindt 2 taktjes persoonlijk egt super gaaf klinken met ander uitlaatje. Je hoort hem over een suzuki heen man pas gezien(komt natuurlijk door dat snerp geluid).Heb zelf ee rs250
 
ik heb zelf ook een rs125 uit 2002 met arrow uitlaat dat is ook zeker een aanrader ten opzichte van een origineel pijpje. het zijn eenvoudige machintjes en die van mij heeft al heel wat stil gestaan voor reparatie maar als ie weer rijdt maakt dat alles weer dubbel goed, veel sleutelen met andere woorden.

maak eerst eens een uitgebreid proefritje zou ik zegge stukje snelweg, binne door en de dijkjes natuurlijk, dan krijg je een redelijk goed beeld van me motor heb ik het idee.

succes
 
Terug
Bovenaan Onderaan