Ruikt dit naar Vern..kt worden?

Wat denken jullie?

  • Unieke kans

    Stemmen: 17 19,3%
  • Vern..kt worden

    Stemmen: 71 80,7%

  • Totaal aantal stemmers
    88
voor een paar tientjes vlieg je met easy jet naar londen.
maak een leuk weekendje met moeders en ga even kijken bij die meneer.
bedenk wel dat je in nederland nog btw, bpm, rdw-keuring en invoerheffingen moet betalen, dat zijn voor een zgan motor geen misselijke bedragen.
het zou me niets verbazen als je dan nog zowat op de normale prijs uitkomt, ik zou eerst mijn huiswerk maken.
 
Ik snap dat de reacties zijn van. :Z dat je dat uberhaupt gelooft

Het is ook te mooi om waar te zijn en ergens zou ik het heel graag geloven :9

Tuurlijk is het een beetje vaag maar stel dat het wel eerlijk en waar zou zijn.
Dat gevoel.......
 
Als je toch naar engeland gaat kun je dan mijn nieuw aan te schaffen MV ook even bekijken. :9~

Prijs: € 3.760,00
Beschrijving: YEAR 2000
MILEAGE 9300
MAKE MV AGUSTA
PRIMARY COLOR Red
SECONDARY COLOR Silver
MODEL F4S
ENGINE 750
WEIGHT 406
SUB-CATEGORY Sportbike
TYPE Motorcycle


DESCRIPTION
2000 MV AGUSTA F4S, The world's most exotic & beautiful motorcycle. This bike is in showroom condition & stock save for carbon airbox,front fender, rear hugger, & plate assembly. Always garaged & covered,highway ridden,impeccably serviced by the dealer it was purchased from. You will not find a nicer and cheaper MV. Must sell it because i just got married and my wife does not agree rideing it.YOU WILL NOT BE DESSEPOINTED.

Foto: Geen foto beschikbaar
Datum: 25-08-2004, 17:58
Gezien: 80 keer bekeken.

Adverteerder
Naam: J. Rollings (E-mail de adverteerder) (Alle advertenties)
Telefoonnummer: -
Woonplaats: ITS LOCATED IN ENGLAND, LONDON
Regio: Groningen

Biedingen (Er is 1 maal geboden op deze advertentie.)
Biedingen: Bod Bieder Datum
2500,00 Stuur een E-mail naar peter.veenis 25-08-2004 18:52

 
I.d.d. wel een slimme truuk, beter dan die Nigeria 409 gasten met hun cheques. Ik zou hier misschien in zijn getrappen, als het bedrag niet zo belachelijk laag was. Blijft toch uitkijken dat anoniem handelen.
 
Laatst bewerkt:
Voor de zekerheid ben ik even wezen knippen en plakken:

"The final price will be EUR 4.190,00,in this price all the shipping taxes
and customer duties are included."

Dus de al totaal belachelijke lage prijs van deze R6 is dus INCLUSIEF alle belastingen e.d... Dan moet je dan maar eens kijken wat dan KAAL de R6 zou moeten kosten.... Hmmmm... Das wel heeeeeel erg weinig denk ik zo :X

Maar goed, gelukkig zijn er wel mensen op de wereld die nooit iemand zouden oplichten O-) , dus ik zou het gewoon doen!!! ;) ;)

Groetjes Willi

** Die dan ook maar de andere 2 kleurstellingen van zijn R1 gaat bestellen **
 
gewoon tien bestellen, vaag verhaal houden dat je geld al onderweg is. Dat je het een beetje gekleurd geld is, maar dat je er een fles chemische ontkleurder bij te koop hebt voor weinig etc etc....

of vertellen dat je met de jongens van de club ze wel ophaald in London. :)
vraag zijn adres even. :)

:z
 
I.d.d. wel een slimme truuk, beter dan die Nigeria 409 gasten met hun cheques. Ik zou hier misschien in zijn getrappen, als het bedrag niet zo belachelijk laag was. Blijft toch uitkijken dat anoniem handelen.

met andere woorden: als die kerel 8000 of 9000 euro vraagt dan
a) is zijn verhaal geloofwaardiger en trappen er veel meer mensen in,
b) heeft hij maar half zoveel "vissen" nodig die "bijten" om aan dezelfde omzet te komen...
 
hey, die wil ik ook. waar moet ik betalen?

:X
Gister even gevonden op marktplaats. heb nog een e-maitje gestuurd om foto's helaas niks meer gehoord.
Toch geen slechte prijs voor een zgan MV dan wil je toch geen yamaha meer hebben.
:)
ik heb toch een vaag vermoeden dat het dezelfde verkoper is van de ts.
 
Laatst bewerkt:
<off-topic>
wat is UTFS ?
</off-topic>

Dat zijn altijd hele spraakzame mensen die hiermee zeggen:
"Use The Fucking Search"
voor de rest hebben ze niet zo veel te melden geloof ik :z

In forumland is het namelijk gebruikelijk dat we de search gebruiken alvorens een topic te starten. Ieder Forum heeft ook een FAQ

Een FAQ is Frequently Asked Questions en beschrijft tevens hoe je je een beetje moet gedragen. Hieruit leer je meestal dat UTFS niet erg gewaardeerd wordt. Een duidelijk gevalletje van de pot verwijt de ketel dus! :)
 
Maar.... weer een goede les.

Effe de logica: iemand wil een motor, die zo'n 12000 waard is, voor 4100 Euro verkopen..... (is dat eigenlijk al logisch???)
Eerste punt: Voor dat bedrag kan hij hem gisteren nog kwijt in Engeland. Dus waarom zou hij de moeite nemen hem aan jou te verkopen, met alle rompslomp van inkratten, verzenden etc. erbij? Kost hem alleen maar meer tijd en moeite.
Tweede punt: waarom doet hij de koper 8000 Euro cadeau, als hij zelf "in de business zit"? Zelfs als ie hem snel kwijt wil, hoeft hij er niet zóveel af te halen. Als verkoper moet ie d'r tenslotte van leven. Bovendien kan een bedrijf het zich meestal wel permitteren om hun handel ff langer "binnen" te houden.

Dus inderdaad: als het te mooi lijkt om waar te zijn, dan is het ook bijna altijd niet waar.

Dit is gewoon weer een Nigerianenscam. Door de enorm lage vraagprijs rekenen ze op de blinde hebzucht van hun slachtoffers, zoals álle oplichters.
Wordt de vraagprijs een stuk hoger, dan gaan mensen vanzelf beter opletten.....
 
ik weet niet of iemand het al genoemd heeft, maar het is een amerikaanse fiets. geen engelse fiets.

dat iemand een amerikaanse fiets naar engeland haalt en hem dan weer in nederland verkoopt lijkt mij wel wat vreemd.

al kosten die R6'en in amerika wel een stuk minder (geen BPM)
 
Ik ben nog nooit een engelsman tegengekomen die zijn waar in euro prijst... Echte engelse doen dat in pond... En als ze het internationaal zouden willen laten klinken in dollar... Maar in euro??? nee toch.. :p

En dan nog betalen via Western Union... Zijn er echt geen beter manieren deze tijden? Iedereen heeft toch een IBAN nummer in europa... Western Union is trouwens niet meer traceerbaar...
 
Laatst bewerkt:
Probeer gewoon eens een afspraak te maken met die gast, om de motor te bekijken.
Geef als lulverhaal gewoon op dat je een weekendje Londen doet.
Ik denk dat die afspraak er nooit komt.
Dit rammelt gewoon aan alle kanten B|
 
alleen al het feit dat je hier komt vragen of dit wel klopt geeft al aan, dat je het zelf ook niet vertrouwt...
niet doen dus. typisch gevalletje van geld willen uitsparen en het daardoor kwijtraken...

els
 
Terug
Bovenaan Onderaan