sidecarracing
MF veteraan
3states en Enigma, eat your heart out
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Prachtig, Ben wel benieuwd naar het motorblok ook. Ziet er groot uit.
Dit heeft ook wel wat.
[afbeelding]
Twee blokken boven mekaar in 1 frame. Kom je wel lekker uit op 1300 of 1500 CC; en een monsterlijk vermogen.
Maar ook het nodige gewicht denk?
P.s. zou dan dus een gekopieerde BMW boxer uit een R71 zijn
Ik kan het je niet uitleggen maar het kan wel. Ik heb ergens in mijn archieven (zonder index) een Engels Classic bike tijdschrift waar ze dat met een Douglas twin hebben uitgehaald. Het tweede blok op zijn kop op het primaire blok.Zondermeer, het is een flinke klont ijzer extra.
Maar wat ik me nu afvraag: Hoe zouden ze het gedaan hebben met de smering, en hoe hebben ze de bovenste krukas naar de versnellingsbak gekregen. Ervan uitgaande dat de draairichting van beide blokken hetzelfde is, kan je niet even de vliegwielen tegen mekaar zetten of zoiets dergelijks.
Info kan ik helaas nergens vinden, kwam alleen dit plaatje ergens tegen.
Ik kan het je niet uitleggen maar het kan wel. Ik heb ergens in mijn archieven (zonder index) een Engels Classic bike tijdschrift waar ze dat met een Douglas twin hebben uitgehaald. Het tweede blok op zijn kop op het primaire blok.
Hé zeg, m'n fantasie slaat ineens op hol.
Luchtgekoelde 2 liter, 4 cilinder boxer met v.d. Ven span.
Subaru 2 liter tegen een BMW of Oeral bak mijn "droge droom"
Bijzondere apparaten ! (zonde van die velgen )
hoeveel zouden er gemaakt zijn?
Het zijn natuurlijk rollager big ends, die hebben aan af en toe een spatje olie dat rondslingert genoeg.
. En gezien het niveau van de afwerking (op de wielen na dan) lijkt die Eddie me geen domme jongen.[/quote
jammer van die lelijke koplamp, verder een leuke klassieker.