beginners vragen

Voordat Oma bezit gaat nemen van dit topic vraag ik toch maar even hoe het er mee is.
Ik kan een aantal varianten bedenken:
-Het is pmponer niet gelukt.
-Het is pmponer gelukt, maar het resultaat bevalt niet.
-Het is pmponer gelukt, maar de proefrit mislukte, R.I.P. Dan blijft het dus stil.
-Pmponer heeft de handdoek in de ring gegooid.

Met alle hiervoor genoemde varianten kan ik leven, that 's (motor)life.
Maar opgeven....

Hé pmponer hoe istie?
 
Mss is ie wel onderweg, het is er prima weer voor. Ook benieuwd..

Wel onderweg maar vooral op de Pan, vooral door andere zaken eigenlijk geen tijd gehad voor het span.
De status is onveranderd. Ik krijg als het goed is nu wat meer tijd om er mee bezig te gaan.

Dus eigenlijk niks te meldden vandaar dat het stil is/was.

Wat ik deze week hoop te doen, rempomp vervangen door een nieuwe
En dan weer de sessie der ontluchtingen.

Mocht hier geen goed resultaat uit komen, dan moet ie naar iemand die het voor me kan oplossen.
Al dan niet door een extra rem bij het achterrem pedaal.
 
Ja de rempomp zou ook kunnen.. Maar ik denk een luchtbelletje :)
 
Als hij heel veel te weinig capaciteit heeft dan veren de remzuigers meteen terug bij het loslaten van de rem.
Daar kun je volgend mij nooit tegenop pompen
 
Net even het foefje van kwastert uitgeprobeerd. En inderdaad, mijn voor/zij rem komt nu beter op druk. *O*














Of er zit bij mij ook nog steeds lucht in. -O-
 
Laatst bewerkt:
Zoals je wellicht weet ben ik ook met een projectje bezig. Is de jouwe ook een K100? Vaak komt er even een kennis buurten, doet niks met internet, maar wel met zijspannen. Die wist meteen te vertellen dat mijn rempomp niet genoeg opbrengst heeft voor nog een klauwtje. Volgens hem eenvoudig op te lossen met een k1100 pomp, die is wat groter en heb ik dus inmiddels.

Het is inderdaad zo dat je met een te kleine pomp na een aantal malen pompen wel druk moet kunnen opbouwen.
 
Zoals je wellicht weet ben ik ook met een projectje bezig. Is de jouwe ook een K100? Vaak komt er even een kennis buurten, doet niks met internet, maar wel met zijspannen. Die wist meteen te vertellen dat mijn rempomp niet genoeg opbrengst heeft voor nog een klauwtje. Volgens hem eenvoudig op te lossen met een k1100 pomp, die is wat groter en heb ik dus inmiddels.

Het is inderdaad zo dat je met een te kleine pomp na een aantal malen pompen wel druk moet kunnen opbouwen.

Ik heb een K75 past daar zomaar een k1100 pomp op? en hoe dan?
Die van mij zit trouwen op de VOORrem.
 
Laatst bewerkt:
Oh, dat veranderd de zaak.. Op de voorrem.

Een 1100 achterpomp past volgens mij 1:1 vanachter. Bij de k100 in ieder geval wel.
 
zo, er komen geen belletjes uit 1 van de 3 klauwen
Ik heb nu de rempomp ingedrukt staan met een tierap
Af en toe op de leidingen tikken en dan morgen weer verder kijken.

Iemand nog een idee hoe je een binnen(gas)kabel weer naar buiten krijgt |( :X
 
Laatst bewerkt:
Kan je die binnengaskabel eens uitleggen? BMW heeft kant en klare teflon gevoerde kabels die je als geheel vervangt, ik kan me niet voorstellen wat je nu met de binnenkabel gedaan hebt :?
 
Kan je die binnengaskabel eens uitleggen? BMW heeft kant en klare teflon gevoerde kabels die je als geheel vervangt, ik kan me niet voorstellen wat je nu met de binnenkabel gedaan hebt :?

Niks, maar het busje wat je moet achterhaken bij het handvat is naar binnen gegaan.
toen ik die kabeltjes opzij heb gedaan, voor het vervangen van de rempomp/reservoir
 
nee ik bedoel dat het dingetje wat daar ingehaakt moet worden zich terug heeft getrokken in zijn kabelhuls. Hoe kan ik het best bij een RT aan de andere kant komen?
 
Terug
Bovenaan Onderaan