Safe Motors SuperMotard Event ,Veenedaal,21/06/03

Was gezellig en aardig druk,we hebben zelfs even Duderuud zijn motor misbruikt om er wat vrouwelijk schoon om te fotograferen... O-)
De herrie was om te :9~

Enige domper was dat onze jassen/helmen in de auto lagen en de sleutels mee waren naar Duderuud zijn huis(dankjewel Remcould.. :+ )

En we zouden nog even de A30 opgaan om ff te spelen,dit ging niet door helaas...
Achteraf maar ff bij Remcould thuis gezeten om ff wat te drinken.
Foto's en korte filmpjes ben ik aan het uppen :)
 
Verhip,mezelf gevonden.. :+

full
 
Het was weer leuk vandaag in 't Veen. Eindelijk Kim en Arian in het echt samen bezig gezien, toppie hoor :}

Enne Ruud, mooie motor :P
 
geen sm foto's?


Helaas niet..we kwamen pas om 12.15 aan ofzo,tegelijk met de start van AvZ.
Na het stunten zijn we eindelijk ff gaan "ontbijten" waardoor we de helft al hadden gemist.Daarna ff bij Safe binnen geweest voor wat onderdelen.
Toen DEEMAN zijn bike opgehehaald bij een andere motorzaak(was daar ter rep.) omvervolgens richting A30 te vertrekken waar niemand ging rijden..-_-''

Dus maar door gereden naar Remcould zijn huis om ff wat te gaan drinken.

Het was een kort maar krachtig dagje... :X
 
Heb weinig tijd gehad, dus gewoon een één op één kopie gemaakt van wat ik allemaal had opgenomen...

Ziet er redelijk uit, geeft in ieder geval een idee van hoe het daar was! :)

PS. Chantay, je mag wel vaker mijn motor komen opvrolijken hoor! O-)
 
[me]Yuri gaat ook ff kijken. :) [/me]


heb je niet gezien,

was best aardig, het off road gedeelte viel mij erg tegen en ik kon nergens sprongetjes zien (ik heb ook niet het hele rondje gelopen)

AVZ was inderdaad wel geinig (ze hadden volgens mij nieuwe club kleuren)
 
heb je niet gezien,

was best aardig, het off road gedeelte viel mij erg tegen en ik kon nergens sprongetjes zien (ik heb ook niet het hele rondje gelopen)

AVZ was inderdaad wel geinig (ze hadden volgens mij nieuwe club kleuren)

Waren 2 stukjes offroad. Daar kon je het verschil heel erg goed zoen van mensen die vroeger (of nu nog) gecrosst hebben en mensen die dat nooit gedaan hebben..

100_1372.jpg

Sprongetje
 
Heb weinig tijd gehad, dus gewoon een één op één kopie gemaakt van wat ik allemaal had opgenomen...

Ziet er redelijk uit, geeft in ieder geval een idee van hoe het daar was! :)
Ziet er leuk uit!
Maar euh, je hebt een hele tijd naast me gestaan aan de video te zien, dan mag je wel ff een babbeltje maken hoor! ;)
Ik had je helemaal niet herkend |(
 
Terug
Bovenaan Onderaan