Samen toeren

Hondavtx1800

Rookie
31 dec 2012
3
0
Midden nederland
Voor komende zomer ben ik op zoek naar iemand die met me een week wil gaan toeren door Frankrijk of Italië. Ik rij een Honda VTX1800 en zie graag een soortgelijke motor naast me rijden. Als het ff kan zou het leuk zijn om met een vrouw te rijden.
 
Voor komende zomer ben ik op zoek naar iemand die met me een week wil gaan toeren door Frankrijk of Italië. Ik rij een Honda VTX1800 en zie graag een soortgelijke motor naast me rijden. Als het ff kan zou het leuk zijn om met een vrouw te rijden.


Bedoel je zoiets ?
full
 
Nooit geweten dat choppers of cruisers zo ver weg gingen ;)
Bij vaals heb je al last van je rug :+
 
M-F vrouwen wil je niet mee toeren :X

net wel gelezen dat Sylvie weer vrij is :+
 
Laatst bewerkt:
Voor komende zomer ben ik op zoek naar iemand die met me een week wil gaan toeren door Frankrijk of Italië. Ik rij een Honda VTX1800 en zie graag een soortgelijke motor naast me rijden. Als het ff kan zou het leuk zijn om met een vrouw te rijden.

Sorry, don't qualify. Heb slechts een simpele toermotor. Anders had ik best mee gewild.

:+
 
Maar waarom een soortgelijke motor? wil je op de camping ook allebei in hetzelfde joggingpakje lopen?
 
Laatst bewerkt:
Maar waarom een soortgelijke motor? wil je op de camping ook allebei in hetzelfde joggingpakje lopen?

Moet je niet naar een naturistencamping gaan. Dan is die gelijkvormigheid ver te zoeken, vooropgesteld dat het gewenste gezelschap aanhaakt. 8-)

En een week toeren..., door Italie..., op een chopper... Je bent die week bijna al kwijt alleen om er te komen. Of je moet 1000 km per dag rijden over de snelweg, op een chopper... Met non stop minimaal 140-150 km/u. Op een chopper... Niets cruisen, gewoon doorrijden...

:+

Sorry, flauw van me en een beetje overdreven. Wat ik bedoel te zeggen is: het idee is leuk, maar de uitvoering behoeft nog enige nadere uitwerking.
 
Heb het wel eens in 2 dagen naar de italiaanse grens gerden hoor, op een intruder. Kan prima :Y
Goed, je zit wel non-stop te knallen over de snelweg... niet veel aan, maar dan kun je daarna lekker rustig toeren in italië.
 
Heb het wel eens in 2 dagen naar de italiaanse grens gerden hoor, op een intruder. Kan prima :Y
Goed, je zit wel non-stop te knallen over de snelweg... niet veel aan, maar dan kun je daarna lekker rustig toeren in italië.
10-12 uur rijtijd. gewoon voor gaan zitten en het gas open houden :Y 1050-1350km afhankelijk waar je de grens over gaat.
 
Jep, ben wel door de alpen gegaan, heb daar ook redelijk rustig gereden en geen snelweg. Dus 1e dag was van NL tot basel (700 km) en de laatste 300 km de volgende dag rustig door de bergpassen :)
 
Chopper kan prima. Zelf ook met Intruder uit '86 heen getuft. Maar idd wel in 3 dagen. Das volgens mij ongeacht je type motor sowieso veel relaxter. Vakantie moet wel leuk zijn.

Zou graag nog eens terug gaan maar dan op m'n andere fiets (er6)
 
Terug
Bovenaan Onderaan