San Marino

Wie wint?

  • Casey Stoner

    Stemmen: 16 20,5%
  • Valentino rossi

    Stemmen: 55 70,5%
  • Dani Pedrosa

    Stemmen: 2 2,6%
  • Loris Capirossi

    Stemmen: 3 3,8%
  • Shinya Nakano

    Stemmen: 1 1,3%
  • John Hopkins

    Stemmen: 1 1,3%
  • Chris Vermeulen

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    78

VRick

Die hard MF'er
1 jul 2008
615
0
Eindhoven
Nouja, achter een paar dagen start de grand prix van San Marino, nou en ik wou wel eens van jullie weten wie er waarschijnlijk gaat winnen.?

Nou ik in ieder geval hoop dat het een leuke en spannende race wordt.
 
1. Rossi *O*

Rossi_Assen_victorious.jpg
 
Ik hoop op een spannende strijd tot aan de vlag, die zich niet laat beslissen door een knullige valpartij, slechte banden of geblesseerde coureurs. Neen, geeft u mij maar een kopgroep van 5/6 man en schuif gelijk wat underdogs naar voren! *D Daar zit ik nu al een dikke twee jaar op te wachten.
 
Tuurlijk hoop ik op rossi, bedoel na vorig jaar mag dat wel, en ten tweede om dat ik dinsdag ook naar Tavullia ga voor de GP Misano!
ben benieuwd zal wel weer een feest worden net als Brno (aanrader om er is naartoe te gaan)
 
Ik ga er ook naar toe *O* *O* *O*

En AppiePappie, ik kan je overtroeven: in '97 kocht ik al een fanclub-t-shirt in Tavullia ;)
 
Ik gok op een Rossi - Stoner battle maar dat is al bijna geen gokken meer '(
Als alle gevechten op de bnaan maar goed in beeld worden gebracht vind ik het best *D
 
Ik ga er ook naar toe *O* *O* *O*

En AppiePappie, ik kan je overtroeven: in '97 kocht ik al een fanclub-t-shirt in Tavullia ;)

wie weet treffen we elkaar nog alleen ja ben bang dat we niet de enigste daar zijn :) :+
slaap je ook in tavullia?
 
Laatst bewerkt:
wie weet treffen we elkaar nog alleen ja ben bang dat we niet de enigste daar zijn :) :+
slaap je ook in tavullia?

Nee, ik heb een hotel in Riccione.
De tickets en hotel heb ik trouwens geboekt via Road Race Travel.

Op welke tribune zit jij?

Ik denk wel dat ik nog even langs Tavullia rijd, altijd leuk ;)

Verder maak ik er een twee weken durende vakantie van in Italia!
 
ik ga ook *O* *O* *O* *O* ga uitteraard ook in tavullia kijken :9~ :9~ :9~ nog iemand tips voor rossi musea of shops of verder iets met rossi om te gaan bezichtigen??????



en de reis voor 31 mei mugello 2009 is al geboekt *O* *O* *O* *O* *O*
 
En AppiePappie, ik kan je overtroeven: in '97 kocht ik al een fanclub-t-shirt in Tavullia ;)

Er is altijd baas boven baas ;)

Ik wens jullie alvast heel veel plezier en dat het voor Rossi maar een betere race mag worden dan vorig jaar......
 
Terug
Bovenaan Onderaan