GP van San Marino 7/8/9 September 2018

Mavtri

MF veteraan
24 sep 2002
4.513
221
Barneveld
ff een tip voor mensen die voor een leuk prijsje nog willen af kicken van de TT.
Momenteel bij Transavia een retourvlucht eindhoven-bologna te boeken voor 28+45= 73 euro. Plus een ticket 110 euro en een huurauto 45 euro zit je zo maar voor iets meer dan 200 euro een hele zondag op de MotoGP van San Marino :] :] :]
 
ff een tip voor mensen die voor een leuk prijsje nog willen af kicken van de TT.
Momenteel bij Transavia een retourvlucht eindhoven-bologna te boeken voor 28+45= 73 euro. Plus een ticket 110 euro en een huurauto 45 euro zit je zo maar voor iets meer dan 200 euro een hele zondag op de MotoGP van San Marino :] :] :]

Bizar hè....had ook wel willen gaan is nu 31 + 45 dus flink duurder nu al :+
 
ff een tip voor mensen die voor een leuk prijsje nog willen af kicken van de TT.
Momenteel bij Transavia een retourvlucht eindhoven-bologna te boeken voor 28+45= 73 euro. Plus een ticket 110 euro en een huurauto 45 euro zit je zo maar voor iets meer dan 200 euro een hele zondag op de MotoGP van San Marino :] :] :]
Te laat, mn pa heeft vorige week voor ons een weekendje Aragon geboekt. Als je op Bologna vliegt, is het wel de moeite waard om een rondleiding bij Ducati te doen :Y . Moet je wel van te voren inschrijven volgens mij.
 
Te laat, mn pa heeft vorige week voor ons een weekendje Aragon geboekt. Als je op Bologna vliegt, is het wel de moeite waard om een rondleiding bij Ducati te doen :Y . Moet je wel van te voren inschrijven volgens mij.
Wij vliegen heen, in de auto slapen bij het circuit, brommers kiekn en weer als een speer terug naar het vliegveld.
 
geboekt ...bedankt voor de tip !!!!! :} :}

Kaarten zijn ook geregeld !!!!!

full
 
Gaaf zeg! 't Is jammer dat september zo'n beetje de drukste maand is voor mij qua werk, want dit is aanlokkelijk! Zou leuk zijn om nog een GP mee te pakken dit jaar, en zeker die van San Marino lijkt mij mooi. De kwalificatie in Tavullia kijken en de GP aan de baan. Dat moet mooi zijn!

Overigens: mocht het vliegtuig vol zitten of mochten de prijzen flink oplopen, is het ook nog een mogelijkheid om via Brussel Charleroi te vliegen op Ancona met Ryanair. Dat ligt er ook flink in de buurt. :)

Wij vliegen heen, in de auto slapen bij het circuit, brommers kiekn en weer als een speer terug naar het vliegveld.
Slapen in de auto? Dan zou ik liever voor een hostel of AirBnB zoeken als alle hotels al volgeboekt zijn. :P
 
Gaaf zeg! 't Is jammer dat september zo'n beetje de drukste maand is voor mij qua werk, want dit is aanlokkelijk! Zou leuk zijn om nog een GP mee te pakken dit jaar, en zeker die van San Marino lijkt mij mooi. De kwalificatie in Tavullia kijken en de GP aan de baan. Dat moet mooi zijn!

Overigens: mocht het vliegtuig vol zitten of mochten de prijzen flink oplopen, is het ook nog een mogelijkheid om via Brussel Charleroi te vliegen op Ancona met Ryanair. Dat ligt er ook flink in de buurt. :)Slapen in de auto? Dan zou ik liever voor een hostel of AirBnB zoeken als alle hotels al volgeboekt zijn. :P

Hotels rond circuit voor 80% volgeboekt .
 
Gaaf zeg! 't Is jammer dat september zo'n beetje de drukste maand is voor mij qua werk, want dit is aanlokkelijk! Zou leuk zijn om nog een GP mee te pakken dit jaar, en zeker die van San Marino lijkt mij mooi. De kwalificatie in Tavullia kijken en de GP aan de baan. Dat moet mooi zijn!

Overigens: mocht het vliegtuig vol zitten of mochten de prijzen flink oplopen, is het ook nog een mogelijkheid om via Brussel Charleroi te vliegen op Ancona met Ryanair. Dat ligt er ook flink in de buurt. :)Slapen in de auto? Dan zou ik liever voor een hostel of AirBnB zoeken als alle hotels al volgeboekt zijn. :P
Ik ook maar we zoeken in de avond een goede parkeer plek bij het circuit zodat weer om 15 uur ook een beetje vooraan in de drukte staan om op tijd weer op het vliegveld te zijn. En met e.g. passer drankjes op slaap ik overal.
 
Daar heb ik ook hard voor gewerkt....moet nog paar weekenden door knallen anders worden me klanten boos.😜
Dan vlieg ik wel met je terug🤔
;) Offcourse. Misschien hebben we dan nog 1 x VR 46 zien winnen.
Jij bent toch te herkennen aan JL outfit :+
 
Weet iemand of je bij deze gp net als in Assen op de racedag nog taludkaarten kan kopen?

Ik sta op een camping op 1,5 uur rijden vanaf het circuit. Zit er aan te denken om deze gp ook mee te pakken dit jaar..
 
Weet iemand of je bij deze gp net als in Assen op de racedag nog taludkaarten kan kopen?

Ik sta op een camping op 1,5 uur rijden vanaf het circuit. Zit er aan te denken om deze gp ook mee te pakken dit jaar..

Volgens sporttravel op de site nog wel. Zou niet te lang wachten met bestellen
 
Volgens sporttravel op de site nog wel. Zou niet te lang wachten met bestellen

Probleem is dat ik ze eigenlijk niet voor de tijd wil bestellen omdat de plannen nog kunne wijzigen. Ik bedoel dus op de racedag zelf op het circuit een kaartje kopen.
 
Weet iemand of je bij deze gp net als in Assen op de racedag nog taludkaarten kan kopen?

Ik sta op een camping op 1,5 uur rijden vanaf het circuit. Zit er aan te denken om deze gp ook mee te pakken dit jaar..
Toch niet toevallig op Porto Garibaldi?
Inderdaad gewoon via sporttravel bestellen.
 
Toch niet toevallig op Porto Garibaldi?
Inderdaad gewoon via sporttravel bestellen.

Nee camping Tahiti, zie net dat die maar een klein stukje van elkaar liggen qua afstand richting circuit bijna heg zelfde.
 
Laatst bewerkt:
Ik ga naar de GP en wil hier een compliment geven aan Sport Travel (Martin Bravenboer) die heel veel contact met circuit heb gehad voor speciale kaarten voor een rolstoel.
In de rest van Europa koop je kaarten en is geregeld , maar in Italië moet je een certificaat hebben en dat begreep ik niet , zo van wtf is dat dan ik betaal en klaar , dus heeft Martin van Sport Travel gebeld en gemaild met circuit ...en wat blijkt , invalide en begeleider hebben GRATIS toegang en gratis parkeerkaart achter plateau voor rolstoelers !!!!!
Dus dat was het probleem want je krijgt een email van circuit met je naam en daarop krijg je je tickets voor 3 dagen ....dus daar mogen ze rest van de GP organisatoren wel een voorbeeld aan nemen , ....moet wel zeggen hoe gek het ook klinkt op het certificaat moet staan dat je voor 70% invalide moet zijn dus niet als je bijvoorbeeld 2 benen heb gebroken en in een rolstoel zit !!
Dus dubbelop gratis op de tribune met dank aan het circuit en zoals vaker de paddock tickets .
Zal foto's van der email plaatsen voor de gene die eventueel in dezelfde situatie verkeren.
Nogmaals Martin Bravenboer van Sport Travel DANK !!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan