San Marino 2016

Absoluut Hans, zo zijn er nog heel van acties van JL te noemen. Daarom het is gewoon te bespottelijk dat mensen uberhaupt nog iets serieus nemen wat er uit dat kwalletje zijn onvergelijkte bekkie komt :N

Als je kijkt naar andere inhaalacties van de diverse rijders lijkt het wel of Lorenzo een beetje met 2 maten meet. Als hij Rossi had kunnen counteren en voor hem was geëindigd, had hij er waarschijnlijk helemaal niks over gezegd.

Ik denk dat Lorenzo vroeger gewoon een huilbaby geweest is :+
 
Net terug uit Italië en de race live kunnen meepikken. Wat een ongelooflijke Rossi- sfeer is dat daar toch. Nog effe terugblikken op de televisie beelden, want blijkbaar was het niet netjes, haha.
 
Lekker inhalen joh.
14344801_1744774485774488_3235928621382039089_n.jpg
 
Zelfde dubbele moraal na de PC:

Hij begon over het feit dat Rossi interumpeerde en tijdens de PC altijd hard praat en lacht als anderen aan het woord zijn, dat gebrek aan respect lag volgens hem aan een gebrek aan opleiding (vermoedelijk bedoelde hij opvoeding), maar wat betekent dat dan voor het gedrag van hemzelf?

Middelvinger omhoog, duim naar beneden?

Je merkt aan alles dat Lorenzo gefixeerd is op Rossi: het schaamteloos kopiëren, het klagen, iedereen bij de voornaam noemen behalve Rossi, lager geplaatste coureurs als bedreiging zien.

Erg sneu allemaal.
 
Laatst bewerkt:
Die gasten in poeldijk zijn ook kleurrijk
 
Laatst bewerkt:
Zeker weten gerrit ! Zowel wsbk maar natuurlijk bsb gaan er veel beter mee om !

Ik snap niet goed waarom er tegenwoordig zo gezeurd word over inhaal acties.. De sport is al een paar jaar flink saai met af en toe een beetje spanning , nu komt er het laatste 1.5 jaar een beetje verandering in en word er constant geklaagd over inhaalacties
 
Zeker weten gerrit ! Zowel wsbk maar natuurlijk bsb gaan er veel beter mee om !

Ik snap niet goed waarom er tegenwoordig zo gezeurd word over inhaal acties.. De sport is al een paar jaar flink saai met af en toe een beetje spanning , nu komt er het laatste 1.5 jaar een beetje verandering in en word er constant geklaagd over inhaalacties

Volgens mij uit verband gerukt,Jlo zei oorspronkelijk dat een wilde actie niet nodig was,hij was zo te passeren omdat hij de snelheid niet had.
Van de discussie werd het van kwaad tot erger.
 
Volgens mij uit verband gerukt,Jlo zei oorspronkelijk dat een wilde actie niet nodig was,hij was zo te passeren omdat hij de snelheid niet had.
Van de discussie werd het van kwaad tot erger.

Volgens mij zei hij letterlijk dat Rossi nooit netjes inhaalt "That's his style" ... dus nee niet helemaal uit verband gerukt :)

Verder zal 't me een rotzorg zijn, lekker hard inhalen dat maakt het alleen maar spannender
 
Volgens mij uit verband gerukt,Jlo zei oorspronkelijk dat een wilde actie niet nodig was,hij was zo te passeren omdat hij de snelheid niet had.
Van de discussie werd het van kwaad tot erger.

_O- _O-

Ik zou zeggen, kijk en luister nog eens terug:
https://youtu.be/OQ-tus_me5A?t=916

Hij herhaalt diverse malen de woorden: "too aggressive". Verder was er met de inhaalactie van Rossi niets mis en heeft Lorenzo regelmatig exact dezelfde inhaalactie uitgehaald. Vervolgens versterkt hij zijn argument door te melden dat alle andere rijders minder agressief inhalen dan Rossi. Dus nee, niets is uit zijn verband gerukt, Lorenzo maakt zichzelf wederom volkomen belachelijk.
 
Door de discussie werd het uit verband gerukt,ging al lang niet meer hierover.
Whatever,kuipen als die van Morbidelli willen we zien
full
 
Volgens mij uit verband gerukt,Jlo zei oorspronkelijk dat een wilde actie niet nodig was,hij was zo te passeren omdat hij de snelheid niet had.
Van de discussie werd het van kwaad tot erger.

:z

Wat een gelul, luister/kijk nog eens naar het interview...Lorenzo zat alleen maar te klagen...er werd helemaal niks uit zijn verband gerukt.
 
Door de discussie werd het uit verband gerukt,ging al lang niet meer hierover.
Whatever,kuipen als die van Morbidelli willen we zien
[afbeelding]

"Door de discussie, blabla"

Als je dit sneue gedrag van je idool tot in den treure recht probeert te lullen, maak je jezelf ook niet al te geloofwaardig.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan