SBK-X edition (PC/PS3/XBOX)

Ow, mocht je geen haast hebben om de game te kopen, maar m wel willen. Kijk eens bij www.gamehubs.com scheelt een hoop centen....
 
Neem dan de PS3 ff mee, en je tv, dan lijkt het net of we wel tegen elkaar knallen :+\
Of koop gewoon de xbox ook, nu toch overal in de reclame

Nah. Beter koop jij een PS3. Is toch veel kewler! Scheelt mij weer een hoop centen. Kan ik weer een achterbandje van kopen :+
 
Ik heb het spel nu ook een aantal dagen. In het topic van SBK09 gaf ik aan dat ik het grootste gemis de 'career mode'/ andere klasses vond. In motoGP09/10 was dit gelukkig uitgewerkt maar dat spel zuigt tegenover SBK X.

Ik heb de hele arcade mode (story/championship etc.) helemaal uitgespeeld voor de trophies. Is erg lekker simpel knallen.

De simulatie mode vind ik erg sterk, met name de verschillen tussen low/medium en full. In full kletter ik nog gemiddeld 1x per 3 rondjes van mijn motor.

Graphics en geluid weinig op aan te merken. Ook dat de STK en WSS nog 09 rijders zijn vind ik niet erg. En als ik toch moet zeuren erger ik mij aan het feit dat er zo vaak geladen en gesaved moet worden. (het draaiende wieltje en de laadschermen achter elkaar).

En die legends, kun je door trophies of achievements niet unlucken denk ik? Moet ik daar straks voor betalen ofzo?
 
:^

Arcade zelf nog niet gedaan. Ben alleen op full simulation bezig. Net een 1:43 neergezet met de R6 op Assen.. Qua geluid vind ik SBK echt super! Je hoort duidelijk de verschillen tussen de 2 en 4 cilinders.. Ohhh wat klinkt die R1 ook heerlijk :P
Heb wel in de gaten dat je met voor en achterrem echt super hard kan aanremmen.. en mocht je nog te hard de bocht in gaan kan je heel ligt je voorrem nog inhouden.. rem je echt minimaal maar verleg je niet de druk op de voorvork.. Voorkom je dus je lowsider :P

Idd het saven gebeurd aardig vaak.. jammer maar niets aan te doen.

De legends krijg je gratis bij de SPecial Edition. Maar denk ook wel dat je hem kan kopen uit de playstation store. Als het nog niet kan zal het nog wel komen.
Het is echt een file van 2.5mb wat ik met een code kon downloaden. Dus veel stelt het niet voor. Je unlockt het gewoon. Het staat ook op jou dvd.

Nog mensen die het op de PS3 hebben? Zo ja wat is je nick?
 
De simulatie mode vind ik erg sterk, met name de verschillen tussen low/medium en full. In full kletter ik nog gemiddeld 1x per 3 rondjes van mijn motor.


mmm ik meer minstens elke bocht 3 x :+

Arcade had ik met de demo gedaan, maar dat vond ik echt helemaal niks. Simulation heb je toch wat meer mogelijkheden en controle over de motor. Maar het zal nog wel even duren eer ik alles onder de knie heb. :)

Spel is wel heel erg gaaf en ik ben blij dat ik m gehaald heb. Leuk ook om te zien dat de rijder ook echt remt en schakelt.
In de campaign is het wel belangrijk de motor goed af te (laten) stellen. Want standaard vind ik ze erg rot. In de quickraces lopen ze standaard wel erg goed en ik ga daar ook een stuk minder vaak onder uit. Maar ja, ik wil de campaign natuurlijk ook halen

Het aantal keren laden is wel vaak ja. Maar als je op de 360 hem op de HD installeerd vallen de laadtijden zelf wel mee vind ik.
 
...
De legends krijg je gratis bij de SPecial Edition. Maar denk ook wel dat je hem kan kopen uit de playstation store. Als het nog niet kan zal het nog wel komen.
Het is echt een file van 2.5mb wat ik met een code kon downloaden. Dus veel stelt het niet voor. Je unlockt het gewoon. Het staat ook op jou dvd.

Nog mensen die het op de PS3 hebben? Zo ja wat is je nick?


Ik hoop het maar, heb blackbean/milestone al gemaild met de vraag wat ze er mee gaan doen, stiekem baal ik wel dat ik niet die special edition gekocht heb (was in die winkel ook niet te koop trouwens).

Mijn nick is thejudaskiss.
 
Heb hem net besteld

Had vorige week de demo gedownload maar ik moet zeggen dat ik zeer tevreden was. Op full simulation en camera van binnen rijdt echt geweldig. Bij alle voorgaande motorrace spellen behalve SBK 2001 was dat zeer knudde . alsof je op de tank vast geplakt zat ipv echt leunt en de bochten inkijkt.

Ook echt vet dat je eindelijk SS600 en STK1000 erbij hebt. Kga lkkr career mode doen op full sim en met veel ronden, wordt een goede uitdaging.
 
Ook mensen die de pc versie spelen? De versie van het internet kan je gewoon online spelen!.. keertje een race houden met de m-f'groep?
 
Kwam er gisteren trouwens achter dat je niet split screen kan... :(

Maakt niet uit... Ik ben toch veeel sneller... :P

full
 
Heeft iemand alle 20 helmen weten te unlocken? Ik heb er nog tien te gaan... storymode in arcade af... alle chapters in goud op een paar zilveren na in de middelste van de drie SBK takken. Maar storymode is helemaal gedaan. Waar moet ik nou die andere tien helmen vandaan toveren..?
(En hoe kunnen ze nou zo'n fout maken met die Lorenzo Moon helm... dat zwart om het vizier klopt niet erg met hoe het zou moeten zijn... jammer weer. Maar zo valt het hele spel al tegen... if it ain't broke, don't try to fix it. Besturing van sbk09 was toch beter)
 
Ben nog met de STK classe bezig :P Ben meer online aan et racen maar zal is kijken hoe ver ik kom ;)

Arcade is btw echt afschuwelijk....
 
Laatst bewerkt:
Op siumulation low beginnen met de 600cc, echt heerlijk spel en goed realistisch in mijn ogen
 
Ik zit erg te twijfelen om dit spel te kopen. Heb momenteel wel sbk 09 op de xbox. Deze vind ik erg lekker spelen en vooral het rijden is goed gedaan maar ben wat minder te spreken over de AI. Is dat bij sbk x beter gedaan of lijkt het spel veel op sbk 09?
 
Ik vind dat je bij SBK09 iets meer te vertellen hebt over de simulatie... In SBKX heb je low mid en high... whatever the fuck that means... want wàt er dan per keuzemogelijkheid wel en niet is geactiveerd en in welke mate is een raadsel. Bij sbk09 had je nog volop de keuze bijv: powererd brake, aided brake (abs), traction control en joint brake o.a. en dan nog eens naar wens in te stellen.(en in elke mode dus ook Quickrace) Moest na SBK08 even wennen aan SBK09 maar na wat tweeks had ik het onder de knie... SBKX hm.. not so much yet. Kan geen strakke lijnen rijden en elke ronde is een andere racelijn. Frustrerend omdat ik soms zomaar de controle kwijt ben...
Maar in 09 had je niet de supersport en de superstock dus dat is wel weer een aanwinst.

Als je twijfelt voor aanschaf kun je volgens mij ook bij de xbox een demo downloaden... heb je de keus uit SBK Aprillia en de Supersport Yamaha om mee te blazen over Portimao.

Trouwens... dat evolving track is wel vet. Zag het al in dat andere spel van Milestone (superstars V8: next challenge)

Anyways: ALS IEMAND WEET HOE JE ALLE HELMEN KUNT UNLOCKEN, LET ME KNOW!

Heb van de 20 de volgende unlocked in de storymode nr12: Tribal blue, nr13: Hello world, nr14: Miss violet, nr15: Idea Mask, nr16: Dynamite en nr20: Milestone.

Heeft iemand iets gekregen tijdens de careermode? Ik weet voor de rest ook niet waar ik ze dan moet halen...
 
Terug
Bovenaan Onderaan