SBK-X edition (PC/PS3/XBOX)

Naja over die instellingen buig ik me niet zo. Ik rij gewoon in full simulation. Mag aannemen dat je dan gewoon geen hulp krijgt? :P Heb wel rider health uitstaan en schakel niet zelf. Meeste banen rij ik ook gewoon nog met een racelijn aan... En als je geen vaste lijnen kan houden moet je gewoon Time Attack doen voor een uurtje op dezelfde baan. Reken maar dat je de lijnen gaat rijden ;)
 
Demo niet meer te krijgen via PS3 store?
Kan hem nergens meer vinden want wil hem graag eens even proberen
:?
 
Klopt... zodra het spel te koop was werd afgelopen woensdag tijdens de psstore update SBK verwijderd. Je download zal het natuurlijk gewoon blijven doen... Weet niet hoe het zit met Xboxlive.

En voor Phoentje... probeer het eens zonder hulplijnen... volgens mij zie je dan ook je "evolving track" waarbij je na een paar race ronden de ideale lijn gaat zien vanwege de rubberlaag die op het asfalt komt... zie je de ideale rempunten etc. ook kun je harder door bochten door extra grip natuurlijk. De lijnen weet ik wel uit mijn hoofd nu. Ik speelde SBK08 tot 09 uitkwam en 09 tot... ja, je raad het al. ;) Soms verlies ik de motor zonder aanleiding... rare uitbraken aan de achterkant zonder dat ik gas geef of los... en soms hou je hem ook terwijl het totaal niet realistisch is. En soms remt ie ineens zo hard af dat ik de bocht bijna afsnij... en dan corrigeren helpt niet met de ideale lijnen te volgen. Met SBK08 en 09 ging dat vloeiend en kom je in je ritme en ga je harder... Ik zal wel blijven oefenen want ik wil dit spel onder de knie hebben... ook omdat de careermode erin zit en Supersport en Superstock... anders had ik hem al in de hoek gesmeten... hehe. Enneh... niemand die al een helmpie heeft unlocked?? Die Milestone helm is wel vet maar ik wil weten hoe de rest eruit ziet. Anyone?
 
Duidelijk verhaal :^

Ik zal die lijnen is proberen. Moet eerst nog even oefenen want sommige banen heb ik nog niet eens gereden :+
Snap ook echt niet dat er lui zijn die een 1:37 op Assen rijden bijv. maar goed :P
Wat je hier boven zegt over het uitbreken heb ik idd ook. Dan zit je op een mooie lijn met constante gas bediening... en bammm.. breekt ie uit. En ook het aansijden.. maar als je dan ff met je engineer praat kan hij wel zorgen dat je daar minder last van krijgt volgens mij.


Ik zit nu zelf in de career mode. Dan begin je met de STK. Wat een rot ding is dat zeg :P Snel uitspelen maar zodat ik ergens anders kan rijden hehehe
 
dat evolving track vind ik maar neppig, het is helemaal niet gebaseerd op de echt gereden lijnen, maar op de "ideale" lijn. Ook als niemand die rijdt, evolved die lijn door...
 
Ja... in careermode kun je nog met je engineer praten... maar in quickrace mode niet. Dan heb je de dus een vaste set-up en leunt alles dus op de sim. level.
Vind ook dat je in careermode de eerste paar races ff tot op het tandvlees moet hahaha, totdat je je updates krijgt voor je motor...
 
Ja... in careermode kun je nog met je engineer praten... maar in quickrace mode niet. Dan heb je de dus een vaste set-up en leunt alles dus op de sim. level.
Vind ook dat je in careermode de eerste paar races ff tot op het tandvlees moet hahaha, totdat je je updates krijgt voor je motor...
Ik heb mn career al in de ijskast gezet, na 30.000 keer opnieuw opstarten op Assen en elke fkin keer of op mn muil gaan, of voor mn sokken te worden gereden.(Ik doe 85%=18 Ronden op Assen).
Voordeel is wel dat wanneer ik nu op een goeie bike stap, retesnel ben op Assen. :)
 
Whahaha dat is idd zo ja... ik reed in sbk09 ook altijd voor de mindere teams... en later alleen de middenmoot omdat die toch nog een beetje tegen de topteams/rijders konden gaan. Reed met Karl Muggeridge... dus wel een Suzuki maar niet de echte "fabrieksteam" Suzuki. Dan is het leuk racen. En als je dan op een echt goeie motor stapt dan is het idd lachen... je kunt dan veel beter door de bochten dan dat je gewend was... dan ga je idd retesnel.
Ik doe de careermode in 100% aantal rondes... dus dat was leuk dat ik mijn directe tegenstander in de 3e kwart van de race moest laten gaan na een fijne valpartij... toen maar die minimaal die 22ste plek zien te verdedigen... dan is het erg leuk als je weer zomaar valt na 45 min racen in één van de laatste rondes. 45 minuten racen en niks krijgen...
 
45 minuten racen en niks krijgen...

net als in het echt dus ;)
In het echt was ik al ontslagen.
Het grote probleem met bike games is dat het ongelofelijk moeilijk is om feedback van de fiets over te brengen op de gamer. Ook bij dit spel, daardoor ga je gewoon erg vaak op je muil.
Autorace games is dit toch een stuk makkelijker/verder.
 
tering full sim is wel lastig met beetje inremmend de bocht in!!!!!

kan je in full sim ook geen wheelies meer??
 
ik kan nie meer online met ps3 hebben jullie daar ook last van
nee het ligt niet aan mijn internet andere games doen het namelijk wel
 
Zie je wel games? Of kan je ook geen search meer doen?



jawel ik kom in menu en dan join ik een game of ik kom daar niet in of als ik er in kom wordt ik er later weer uitgegooid mijn maat heeft het ook ik denk dat het aan hun server ligt of zo ik zie ook bijna geen game die bezig is met rijden alleen maar wachtende games
 
Wil dit spel ook graag kopen ;) maar waar kan je een Collectors edition weg halen voor een beetje fatsoenlijke prijs?
 
Terug
Bovenaan Onderaan