SBK-X edition (PC/PS3/XBOX)

Wie kan mij vertellen hoe dat testen precies werkt? Ik heb nu 1 seizoen Superstock 1000 gedaan en. 1 seizoen WSS. ik ben nu bezig met mijn eerste SBK seizoen met een Ducati, team Pata ducati, een achterhoede team dus. Ik heb vaker moeten testen
maar dat lukte steeds wel, nu moet ik 3 rondjes rijden zonder bochten af te snijden, maar het lukt me maar niet bv op Assen om de rondjes met succes af te ronden. Ik snij geen bochten af, maar pak soms wel een curbstone mee natuurlijk. Mijn snelste tijd was 1.37.4. Ik snap dan ook niet wat je precies moet doen om succesvol te testen, van welke tijd wordt uitgegaan en moet je echt perfect op het asfalt blijven of niet? Je kunt nergens aan zien wat je verkeerd doet, want als je echt een bocht af zou snijden zie je dat meteen omdat dan de tijd niet telt. En als ik de snelste tijd van de sessie rij moet dat ook voldoende zijn. Wel jammer dat ik zo de nodige updates mis. En die kan ik wel gebruiken met een matige Ducati. Ik speel trouwens op professional, weet niet of dat er nog iets toe doet. Hopelijk kan iemand me hierover meer duidelijkheid geven..
 
Ik heb ook geen problemen op de Xbox....
Speelt helemaal top!
En vind het een verslavend spel!
 
Tof spel, sinds ik Windows7 aan de praat heb wil 't prima op mijn ouwe bak.

Eerste ritje met Bazza's 600 op Assen was veelbelovend. Race met de Kawa sbk op Kyalami viel niet mee, AI is best snel en ik was de chicane gewend vlak voor de finish :)

In filmpjes zag ik ook Chili, Edwards en Toseland etc. Is dat alleen in de Special Edition?
 
Laatst bewerkt:
Yep... alleen in de special edition... maar dat gaat nergens over want vanaf 24 Juni is Legens pack te downloaden in de Playstation Store en de Xbox Live store... hopelijk gratis maar dat zal wel weer niet. (de special edition kost evenveel als de normale versie. eh...)
 
Okeej... voor diegenen die dit willen weten... ff een Helmen Update:

In storymode unlock je: Tribal Blue, Hello World, Miss Violet, Idea Mask, Dynamite & Milestone. (unlocken doe je door minimaal brons te halen zodat je verder kunt naar de volgende challenge. Zeker weten doe ik dat niet, heb zelf alles goud. En Arcade racen zuigt hard dus: challenge gehaald = gelijk doorgaan naar de volgende hehe)

In careermode unlock je: 1000 Skulls, Flying Dutchman, Happy Hipie, Grandma FLowers, Monsieur Pant & ScarFace Bear. (unlocken doe je in careermode door telkens x aantal careerpunten te halen.)

Heb je 25 races gewonnen in de WSS of STK (Storymode is niet meegeteld) dan unlock je: Watermelon, xDieselx & Sub Yellow.

Blijkt er over: KYOTO en die heb ik dus nog niet... heb alles gedaan, careermode na 8 seizoenen is ook klaar met max 999punten.

Vind zelf SCARface bear, Milestone en ja, zelfs Grandma FLowers de beste helmen... de rest ziet er niet uit of slaat nergens op (Monsieur Pant bijv. allemaal onderboeken met oogies op je helm en achterop een poppetje met een onderbroek als hoofd. Eh... jah.).
Flying Dutchman is wel geinig met dat piraten doodskop bovenop maar het schip "de vliegende hollander" komt er niet echt duidelijk uit op die helm. Idee was wel leuk.

Als iemand weet hoe je die Kyoto krijgt... pleur het hier dan maar neer.
 
Net voor het eerst online met de pc, relaxt dat dat kan zonder Gamespy te installeren.. Accountje had ik nog.

Binnenkort eens gasgeven met een clubje mf'ers?
 
Laatst bewerkt:
Yep... alleen in de special edition... maar dat gaat nergens over want vanaf 24 Juni is Legens pack te downloaden in de Playstation Store en de Xbox Live store... hopelijk gratis maar dat zal wel weer niet. (de special edition kost evenveel als de normale versie. eh...)

Ik heb de special edition. Je krijgt er een code bij om de extras te downloaden van de ps store. :) Zal vast niet gratis zijn dus ;)
 
hehehe. Jah, die code is er dus zodat je het nù al kunt downloaden... een maand eerder dan de rest.Ik hoop maar dat dat het enige voordeel was bij de aanschaf van een special edition (buiten het feit van de steal casing, poster & dvd). Ik twijfel of het voor ons ook gratis is hoewel de special editon dezelfde prijs is als de normale versie... want ja... zo zielig kunnen ze ook weer zijn. Ach ja... 24 juni weten we het.
 
Om het even recht te zetten. De Special Edition was in principe een versie die je kreeg als je hem had gepreordered. Nu is het zo dat de meeste shops wat extra van die dingen hadden gekocht en nog over hadden. Dus het is mazzel hebben als je er 1 kan bemachtigen maar het is dus eigenlijk een pre-order versie.
 
Mwah... niet helemaal. Maat van me heeft een Music Store winkel en hij kon het eerst wel bestellen en later niet meer. Verschillende leveranciers vertelden hem dat er te weinig van werd gereleased in Nederland en zij het niet de moeite waard vonden omdat ze dan veel mensen moesten teleurstellen. Ik kon ook zelf nergens anders pre-orderen... meeste internetzaken hadden niet de special edition. Zocht het toen in Engeland en had later zoiets van fuck it... voor die poster en die dvd en iets wat je later toch kunt downloaden..? Lijk wel gek.
En dezelfde dag dat ie uitkwam en ik hem kocht las ik ineens berichten dat gamemania ofzoiets die special edition gewoon in de schappen had liggen... En die zaak zit hier gewoon zowat om de hoek ook nog. Maar ja...
 
Haha cool, dan reed ik net met jou op Assen tegen die twee rappe Italianen.. Ik bakte er niks van :9

jvdw59 is de naam online


Haha gaaf. Maar vind medium Sim toch minder leuk dan full sim. Was mijn 1e keer online, dus moest nog even zoeken.
 
Kheb nu de moeilijkheidsgraad van de tegenstanders 1 stapje omhoog gezet (rookie naar amateur is dat geloof ik), maar dan is het in ene een hoop lastiger zeg!
Laagste standje is wel heel (te) makkelijk, dan kan je elke ronde onder uit gaan en nog winnen. Nu is dat dus wel saai aan het worden, totaal geen spanning. 1 rondje rijden voor de pole, en dan 2 vingers in de neus de ronde winnen.
En nee, ik ben helemaal niet zo goed :+

Want nu dus een standje moeilijker, en ik krijg het maar niet voor elkaar om zelfs een goede start tijd neer te zetten. Ben telkens de allerlaatste (vaak ruim 1 sec achter de en na sloomste rijder). De engineer wat laten aanpassen maakt ook niet uit, want ik ga er niet harder door rijden. Voordeel wel, is dat ik niet nu 3 maal de superpole door hoef :)
Wedstrijden begin ik nu dus telkens achter aan. Wel heb ik gisteren eindelijk mijn eerste 5 punten gescoord op dit niveau.

En ik moet zeggen, ik krijg veel meer voldoening aan die 5 punten die ik gisteren had gewonnen dan de standaard 25 die ik anders haal. Maar ik vraag mij af, als amateur al zo moeilijk is... hoe moeten de volgende 3 (4?) niveaus dan wel niet zijn?? (of kan ik echt niet rijden?)
Online finish ik telkens in de middenmoot trouwens, (met regelmatig net binnen de countdown over de finish)
 
Als je Amateur niet wint, kan je echt niet rijden. Let wel, nog niet. Waarschijnlijk hou je compleet verkeerde lijnen aan: het is ontzettend belangrijk om snelheid op te bouwen en dan vast te houden.

Ik heb de moeilijkheidsgraad vorige week van Amateur naar Professional gezet, en maakte precies hetzelfde mee als jij. Op Monza had mijn motor de snelheid niet en in Assen was ik nog redelijk kansloos. Maar op Kyalami haalde ik p8 na de race en in Amerika zelfs m'n eerste podium op Professional! Ik kan je vertellen, dan voel je je de man hoor, als je verbetert. :)

Tip 1: zet ergens de racelijnen aan. Dan kan je in ieder geval zien of je een beetje de goede kant uit stuurt. Verkeerde lijn kost je per bocht ontzéttend veel tijd!

Tip 2: Kijk naar het pijltje dat de bochten aangeeft. Dat pijltje verandert namelijk van kleur als je de bocht nadert, waarbij groen = te langzaam en rood = te snel. Geel = goed. ;)

Tip 3: Rem gerust naar de apex toe. Op low en medium simulation is dat geen enkel probleem. Let wel, niet te lang blijven remmen, want insturen wordt moeilijk onder full braking.

Hou vol, als het bij jou ging zoals bij mij ga je na wat oefenen met sprongen vooruit. Een halve seconde erbij en je kunt je al vastbijten in de mannen voor je!
 
Terug
Bovenaan Onderaan