SBK-X edition (PC/PS3/XBOX)

Ja snap het ook niet kan er niet over als ik niet bij de top hoor!!

Wanneer ben je weer eens online kunnen we wel eens via een private match tegen elkaar racen
 
Haha we zaten al bij elkaar in dezelfde :)

Als we nou binnenkort in dezelfde zitten moet je ff knipperen dan maak je maar ff 1 aan met wachtwoord ofzo op full :)

Was weer ff leuk zonet :P
 
hey haha ja inderdaad wat toevallig

ok doen we dat de volgende x

wachtwoord is dan: motorforum aan elkaar

kan wel snel starten he :P

Maar de bochten dat moet echt beter

nou zie je wel weer eens
 
Ja hoe doe je dat man?

Alleen wel leuk he hoe ik hem dan binnendoor bij je steek! :P
 
straks ook ff rijden als ik je een van juliie zie knipper dan maar dan maak ik wel ff een game aan met wachtwoord motorforum

@ Degier wat is jouw nickname in sbk X
 
Laatst bewerkt:
dat werkt toch voor geen meter!

Tenminste ik heb het nog nooit geprobeerd maar volgens mij heb je daar helemaal geen gevoel bij


Mischien tot morgen doen we dan een private match
 
Zo dat was grasbaan race en banger in 1 whoppie :p

tot de volgende keer doen we dan weer eens
 
Is het jullie al opgevallen dat als je in de 3,4,5,6 wil wegrijden je achteruit gaat? Vond het vrij bijzonder.
 
rij alleen maar automatisch zal handmatig schakelen de volgende keer proberen

Remmen jullie veel bij in de bochten

Zo ja, welke voor of achter of allebei?
 
Ligt aan je Realism setting... Op de hoogste kun je hooguit een beetje de bocht in remmen (voor én achter), op medium kun je stevig blijven remmen tot je weer op het gas moet. De achterrem kun je gebruiken om je bocht te doen knijpen.
 
Ja maar wat is nu de snelste manier om een bocht door te komen?
Remmen zo laat en zo lang je kunt, tot aan of tot net iets na de apex, en dan weer zo snel mogelijk op het gas... De lijn van hoe je door een bocht gaat, ligt aan de bocht of de bochtencombinatie. In de regel geldt: buiten, binnen, buiten. Dus ruim aansnijden, naar de apex toe (punt waar je de binnenkant van de bocht raakt), en dan ruim de bocht uitkomen. Curb stones geven vaak aan waar je ongeveer in, door, en uitkomt.

Remmen: in principe gebruik je de voorrem om te remmen, net als in het eggie. De achterrem gebruik je als racer niet bijzonder veel, misschien om bij te remmen of bochten wat scherper te maken. In SBK X kan je héél lang op de voorrem blijven. Let er wel op dat je moeilijker stuurt als je nog vol in de ankers zit, dus liefst flink lossen voor het echte stuurwerk en hooguit bijremmen tijdens de bocht.

Als dit soort dingen nog onduidelijk zijn, kan je het beste de "racing line" hulp aanzetten. Die laat ongeveer zien waar en tot wanneer je het beste kunt remmen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan