SBS6 wegmisbruikers deel III

  • Onderwerp starter Anoniempje313
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
'ik deed toevallig vandaag ook de "hung hung" toen ik 2 bekenden zag bij de busstation, zag ~5 sec daarna dat politie achter me reed. die hadden er blijkbaar geen problemen mee, want die gingen me niet achterna... zo kan het dus ook.

Zo gaat het ook doorgaans.
No problemo...

Maar dit was in: Propaganda Wegmisbruikers, en dat is en blijft een vertekening van de werkelijkheid.
 
Volgens mij bedoel je die, die altijd samen rijd met zo'n kale agent (niet die al eerder hier gepost) volgens mij uit Groningen of Friesland. Die twee samen zijn by far echt het ergste koppel, die genieten echt van burgers naaien met ze tweeën. Blij dat we die al een tijd niet meer zien.
Bedoel je 1 van deze?

Ik vind die bestuurder altijd wel schappelijk.
 
die vrouwelijke agent was inderdaad echt te erg |(
wat een doos met haar "heng heng heng"

Wat ik het ergste vond was de verschrikkelijke scheve verhouding tussen de boetebedragen.

Kind voorin bij mama op schoot: 100 €

Kentekenpapieren niet bij tijdens proefrit: 330 €

WTF!!!!!

Ik meen altijd te horen van meneer Spee dat de hoogte van het bedrag gelijk staat met de gevaarsetting. Dan mag hij dit toch wel eens uitleggen van mij.

Maar goed, als de politie zijn nieuwe mediabeleid doorzet is het toch gebeurd met Wegmisbruikers. Kom maar op "Blik op de weg" en "Unit Luchtvaartpolitie" :}

'Leuke tv' is geen argument meer voor nationale politie
 
Vond het zowieso belachelijk dat ze die voor die kentekenpapieren een boete gaven, die mensen kwamen ze immers netjes langs brengen...

Die anderen die ze achterna gingen omdat die door rood reed wat ze niet echt konstateerden had ook geen kentekenbewijs bij, die hadden ze daar die boete voor moeten geven, doet ie het misschien nooit meer dat door rood roijden!!!

Als die vrouw vind dat ze teveel lawaai maken moet ze er gewoon een meting tegenaan gooien of der sm...l houden...
 
'ik deed toevallig vandaag ook de "hung hung" toen ik 2 bekenden zag bij de busstation, zag ~5 sec daarna dat politie achter me reed. die hadden er blijkbaar geen problemen mee, want die gingen me niet achterna... zo kan het dus ook.

Als je nou getoeterd had kreeg je een leuke prent :N
 
Die met het vergeten kenteken bewijs pleegt een economische delict en die boetes zijn altijd flink

En de agente wou zich ff bewijzen tegen over haar mannelijke collega

En die jongen had gewoon moeten zeggen dat de hung hung hung mooi klinkt onder een viaduct

Want welke motor rijder met een open uitlaat doet geen hung hung hung onder een viaduct ???
 
Laatst bewerkt:
Haar moest ik niet tegen moeten komen met deze onzin preek, ik had haar op dr plaats gezet. Te grote mond die gleuf, die geen enkel idee heeft wat er speelt bij motorrijders. Ze reden gewoon netjes en veilig. Ze krijgt ondertussen wel een natte gleuf als ze het geluid hoort van een ferrari.

haha
 
Bedoel je 1 van deze?

Ik vind die bestuurder altijd wel schappelijk.
Geweldige kerel dit. Die heeft soms van die mooie opmerkingen, zoals nu ook (op 4:13): "Ja, dat was wel even een test voor je hartklepjes, denk ik."

Maar Jos en Ger (Brabant Zuid-Oost) zijn mijn favorieten, op korte voet gevolgd door Don en Wesley (Limburg Noord), op hun beurt weer gevolgd door die flinkere en die Marokaan van Utrecht.
 
Geweldige kerel dit. Die heeft soms van die mooie opmerkingen, zoals nu ook (op 4:13): "Ja, dat was wel even een test voor je hartklepjes, denk ik."

Maar Jos en Ger (Brabant Zuid-Oost) zijn mijn favorieten, op korte voet gevolgd door Don en Wesley (Limburg Noord), op hun beurt weer gevolgd door die flinkere en die Marokaan van Utrecht.

Ja, die van het hoge noorden, lijken mij ook altijd het schappelijkst inderdaad :Y
 
Dat wegmisbruikers vind ik zoiezo al een k*t programma kijk liever blik op de weg. Met Joop en die bromsnor, die zijn ook altijd wel schappelijk en netjes
 
Alleen de titel al "wegmisbruikers"alsof er alleen maar zware misdadigers op de weg rijden.Het is een kutprogramma waar je toch wel weer naar kijkt,ik kan me alleen heel erg irriteren aan het belerende vingertje van die Spee wat een kwal is dat.
 
Spee vind ik nog wel iets meevallen maar die midget-presentator dat is toch zo'n ei. Die had vroeger graag bij de politie gezeten alleen hadden ze hem toen afgekeurd op zijn lengte denk ik. Leo de Haas kon het altijd goed brengen die was meer neutraal en liet de kijker zijn eigen oordeel vellen.
 
http://www.dumpert.nl/mediabase/6536931/3cbb7607/agente_doet_motor_na.html

filmpje van haar gehunggg staat overal op internet _O- en zo ongeveer 99% is het zéér oneens over haar 'wijze preek'.. nogal logisch en totaal geen verassing.

Ze snapt er echt geen hol van. "hunggggghungggghungggg waar is dat nou voor nodig man?". Wat denkt ze: dat je een sportpijp eronder schroeft voor de buren? Nee, hungggghungggghunggg onder het viaduct zodat je zelf lekker naar je pijp kan luisteren :9~ Overigens zijn die knaapjes ook wel akelig irritant yoyoyoyo.
 
kijk anders naar t dumpert link van mijn post paar berichten boven.. daar is het filmpje wat betreft t agente
 
Ze was zelf bepaald niet overtuigd van haar gelijk, ze praatte te snel en te veel om zich te verdedigen.

Snel optrekken gevaarlijk? Ik ben een keer gezakt omdat ik niet snel genoeg optrok....
wat een ongelooflijke muts.
 
Ze was zelf bepaald niet overtuigd van haar gelijk, ze praatte te snel en te veel om zich te verdedigen.

Snel optrekken gevaarlijk? Ik ben een keer gezakt omdat ik niet snel genoeg optrok....
wat een ongelooflijke muts.

Snel optrekken/doortrekken kan wel degelijk gevaarlijk zijn, zeker in druk gebied.

Het scheelt nogal of iemand met 27 m/s nadert of de geldende 15 m/s.
Beetje doortrekken en je zit zo aan de 90 km/h.

Niks mis mee overigens, maar medeweggebruikers verkijken zich daar nog wel eens op.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan