SBS6 wegmisbruikers deel III

  • Onderwerp starter Anoniempje313
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Die vrouwtjesagent had echt wat te bewijzen en ze waren echt aan het zoeken naar dingen om over te zeuren. De motorrijders waren ook, redelijk terecht, zwaar verontwaardigd. Het leuke was dat ze daar alledrie hun eigen manier voor hadden :)

Ik moet ook zeggen dat ik zelfs op mijn ouwe afgeragde NTV 650 net zo makkelijk naar 80 (of harder) trek als deze scheurijzers hier demonstreerden. Ergo, ze hielden zich inderdaad behoorlijk in! En die dame gaat er helemaal niet over of iets "nergens voor nodig is" of niet - als ze hard willen optrekken dan mogen ze dat, zo lang ze anderen niet dwarszitten en geen regels overtreden.

/Edit: en dat deden ze natuurlijk wel door duidelijk te hard te rijden. Sure, mag niet, maar deze preek raakte kant noch wal

Die vrouw presteerde het zelfs nog om te zeggen "dat is het nadeel met die motors hè, het trekt zo hard op maar daarna valt het toch allemaal wel mee". ARGH! Er is maar een manier om dat als nadeel uit te leggen. Geloof in de prioriteiten van onze wetshandhavers? Aaaaaaaaand it's gone.

Dat gassen, dat was nou echt iets waar ze de onzin er aan de haren bij trokken. De wildste theorieën over de psychologische reacties van koekblikkers bij het horen van motorrijders kwamen uit de mouw geschud. Vonken vlogen van het betoog van de agente af. Niet door het vlammen en schitteren, maar door het verwrongen ontsporende treinwrak van haar geloofwaardigheid.

Dat slingeren vond ik eigenlijk de enige terechte klacht van de agenten.

Hey Sadbunny! Ik dacht dat jij geen tv (had/) keek?? :P

OT;
Ben nieuwsgierig geworden, vnd even op jouwbuis opzoeken *D
 
er is nog een agent, altijd in normale kleding . een beetje een wat oudere norsere vent. Rijd meestal mee als passagier...

die kan ik ook af en toe wel vreten.
die is bot! :')
 
Geef mij maar die 2 agenten van BODW die in de regio Amsterdam rijden.
Valt nog een beetje mee te lullen en zijn niet zo verschrikkelijk belerend als veen van de agenten bij WMB.

[afbeelding]
Dit vind ik de meest verschrikkelijke belerende flapdrol
Vind ik nog wel mee vallen, er loopt daar een gast tussen, tering :r

deze daar in tegen is altijd relaxed
hqdefault.jpg




DEZE NAZI bal bedoel ik
images


ps: als je zoekt op wegmisbruikers, kom je best veel afbeeldingen tegen van MF :')
 
ik ben nu aflevering van gister aan het kijken.. wel een lekker wijf maar wat is haar probleem?? hung hung hung hahahaha
 
A; hoort eens joh, [heng heng heng!] wat bereik je daar nou mee

mensen schrikken daarvan, wekt irritatie op. :') _O- >>> er reed geen kip in de buurt.





nee dat doe jij wel, :W
 
Laatst bewerkt:
Vind ik nog wel mee vallen, er loopt daar een gast tussen, tering :r

deze daar in tegen is altijd relaxed
[afbeelding]



DEZE NAZI bal bedoel ik
[afbeelding]

ps: als je zoekt op wegmisbruikers, kom je best veel afbeeldingen tegen van MF :')

ik vind die kale lange het meest toffe.. hier niet erg duidelijk te zien maar deze.
mqdefault.jpg

ik weet er zijn vele kale agenten maar toch :+
 
Vind ik nog wel mee vallen, er loopt daar een gast tussen, tering :r

deze daar in tegen is altijd relaxed
[afbeelding]



DEZE NAZI bal bedoel ik
[afbeelding]

ps: als je zoekt op wegmisbruikers, kom je best veel afbeeldingen tegen van MF :')
:N Vind dat ook een kwal. Ik ben zelf een Limburger, maar het zou hem netjes staan als hij zichzelf een beetje verstaanbaar maakte. En zijn manier van argumenten geven slaat ook nergens op. :+

Die jonge waar die tegen praat ken ik een beetje. Die maakte een wheelie op zijn brommertje :P
 
Haar moest ik niet tegen moeten komen met deze onzin preek, ik had haar op dr plaats gezet. Te grote mond die gleuf, die geen enkel idee heeft wat er speelt bij motorrijders. Ze reden gewoon netjes en veilig. Ze krijgt ondertussen wel een natte gleuf als ze het geluid hoort van een ferrari.
 
Zijn er een paar die wel oké zijn, zoals inderdaad die twee kale. Ook die iets oudere met weinig haar en jonge blonde gast valt gewoon mee te praten.
 
Om dan toch te proberen een licht positieve draai aan het verhaal te geven, deze agent vind ik altijd verdacht goed.

mqdefault.jpg
 
Laatst bewerkt:
er is nog een agent, altijd in normale kleding . een beetje een wat oudere norsere vent. Rijd meestal mee als passagier...

die kan ik ook af en toe wel vreten.
die is bot! :')

Volgens mij bedoel je die, die altijd samen rijd met zo'n kale agent (niet die al eerder hier gepost) volgens mij uit Groningen of Friesland. Die twee samen zijn by far echt het ergste koppel, die genieten echt van burgers naaien met ze tweeën. Blij dat we die al een tijd niet meer zien.
 
Volgens mij bedoel je die, die altijd samen rijd met zo'n kale agent (niet die al eerder hier gepost) volgens mij uit Groningen of Friesland. Die twee samen zijn by far echt het ergste koppel, die genieten echt van burgers naaien met ze tweeën. Blij dat we die al een tijd niet meer zien.


ik heb die vent + partner idd al een tijdje niet meer gezien, maar als ik z'n kop zie dan weet ik het meteen... :')
 
'ik deed toevallig vandaag ook de "hung hung" toen ik 2 bekenden zag bij de busstation, zag ~5 sec daarna dat politie achter me reed. die hadden er blijkbaar geen problemen mee, want die gingen me niet achterna... zo kan het dus ook.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan