Schade aan demper

jappie

Die hard MF'er
4 apr 2004
599
0
onder de brug
Ik heb een demper van akra op mijn motor zitten. Nu heeft hij wat plekjes links en rechts en een paar krassen( zie de foto). Weet iemand van jullie miscchien hoe je dit weg kunt werken of misschien een bedrijf dat het kan. Ik ben al een tijd aan het zoeken maar heb nog niets gevonden.Alvast bedankt.

full
 
aan t slijtage gedeelte bij de klem.....is helemaal niks aan te doen... zonde man..... en NEE!!!!!! geen commandant gebruiken.... |( :X iedereen doet alsof t wonderspul is.. kap dr s mee man!! :( :( ga s langs een grote motorzaak vraag daar of er andere klemmen beschikbaar zijn die, zeg maar over de slijtage heen valt... :W
 
Ziet er uit al Titanium. Maar ik denk dat je beter een nieuwe mantal kunt plaatsen. Titanium beschadigd snel en zo'n mantel is erg lastig of onmogelijk bij te werken.
 
Zo te zien is de klem verschoven,kun je hem niet terug zetten op de oude plaats ?.En volgens mij is de klem van titanium en de demper toch echt van RVS :? .Zou em eens eens poetsen met autosol metal polisch,dan wordt ie weer als nieuw.
Succes.
 
Zo te zien is de klem verschoven,kun je hem niet terug zetten op de oude plaats ?.En volgens mij is de klem van titanium en de demper toch echt van RVS :? .Zou em eens eens poetsen met autosol metal polisch,dan wordt ie weer als nieuw.
Succes.
Het lijkt er toch erg veel op dat die klem van carbon is.
 
Ja dat zijn echte klemmen van carbon is namelijk van akra. En omdraaien is geen optie . Dat zit namelijk aan de achterkant het stuk waar de db killer in kan op de kop, en dat ziet er niet uit he??
 
heb ik ook gehad deze schade. je kan met scotisch brush (word gebruikt door schilders) dit lijk op een schuursponsje maar dan rood kleurig en dikker, de schade weghalen, word eerst mad de uitlaat en later met chroompoets oppoetsen naar glans. dit heeft overigens de dealer voor mij gedaan weer als nieuw! *D
 
heb ik ook gehad deze schade. je kan met scotisch brush (word gebruikt door schilders) dit lijk op een schuursponsje maar dan rood kleurig en dikker, de schade weghalen, word eerst mad de uitlaat en later met chroompoets oppoetsen naar glans. dit heeft overigens de dealer voor mij gedaan weer als nieuw! *D
 
Terug
Bovenaan Onderaan