Het kan nog simpeler zijn als je schakelpook niet rechtstreeks op je motorblok zit, maar met een stangetje ertussen. Vaak moet dan gewoon het draaipunt van het schakelpookje gesmeerd worden.
ff gezocht en je hebt een ZX6, dus dat is hoogstwaarschijnlijk het hele probleem.
Snel doen, want hierdoor kan je wel je bak slopen.
Voetsteuntje eraf, kogellager vet er flink in soppen en controleren of daarna alles soepel draait.
Het kan nog simpeler zijn als je schakelpook niet rechtstreeks op je motorblok zit, maar met een stangetje ertussen. Vaak moet dan gewoon het draaipunt van het schakelpookje gesmeerd worden.
ff gezocht en je hebt een ZX6, dus dat is hoogstwaarschijnlijk het hele probleem.
Snel doen, want hierdoor kan je wel je bak slopen.
Voetsteuntje eraf, kogellager vet er flink in soppen en controleren of daarna alles soepel draait.
Hhhmmm, maar dat zou dus ook op een R6 kunnen gebeuren.....
helemaal eens met bovenstaande alleen ontlucht hem eerst even , misschien is de rem vloeistof gewoon op
oeff.....ben meteen weer een beetje gerustgesteld. was al bang dat ik de hele bak moest gaan vervangen...... het vooruitzicht is nu wel wat gunstiger gestemd!
ben inderdaad niet zo technisch aangelegd, dwz, ik heb me nog niet verdiept in de techniek van mijn hele motor. Heb gelukkig wel kettingspray staan, dus die truc zou moeten gaan lukken.
maakt het eigenlijk nog uit of de boel warm is, zodat het 'vet' beter kan hechten???? of stel ik nou een hele stomme vraag...???
Wat heeft dit met schakel probleem te maken????
Indien het een hydraulische koppeling is, en deze met remolie gevuld is, lijkt me zijn standpunt wel bij het probleem passen.
Het voetsteuntje zelf zit vast met een boutje aan de achterkant van de voetsteun bevestigingsplaat (bracket) Om je voetsteun draait je schakelpook en dat moet je smeren.