Schermerdijktuig ;-)

tja, waar kun je hier in Nederland nog lekker hard rijden?

hangt van je kosten/baten plaatje af })

waar kun je hier in Nederland nog lekker off the road rijden?

Overal buiten het asfalt toch :?

waar kun je hier in Nederland nog lekker je gas open draaien zonder geluidsoverlast?

Nou.. op de camping bij circuit Assen tijdens de TT kan je dat best doen :Y

waar kun je hier in Nederland nog lekker je motor naar de kloten rijden? (lees wheelies en stoppies maken voor liefhebbers)

Zolang er geen grind ligt overal waar asfalt ligt })

in ieder geval niet in de kop van N-H

Oh..

_O-
 
Ik snap niet wat er zo leuk is aan die dijkjes :z
Zal wel gebrek aan beter zijn O-) (eifel :P ,luxemburg :9 een circuit *O* (en dat alles regelmatig :] ) .
Dan weer eens de dolomieten,dus dijkjes zijn hiero al jaren :W

ik ga nou eenmaal niet voor een avondje naar de Eifel of zelfs de Dolomieten,
Dus voor een avondje sturen zijn de dijken best aardig een aardig alternatief

@Ad B, alleen mogen ze het circuit niet op met hun open pijpen.
Persoonlijk snap ik de voorliefde voor herrie niet, dat was leuk toen ik 16 was

Wordt het niet gewoon tijd dat er wat aan handhaving van geluids normen gedaan wordt ipv het hele land vol re gooien met van die k*t drempels?

ik ben het met je eens wbt open pijpen, maar ik denk dat een standaard uitlaat ook voor genoeg overlast zorgt., wel minder natuurlijk, maar bij de hogere toerentallen is de herrie er sowieso wel.
 
Laatst bewerkt:
tja, waar kun je hier in Nederland nog lekker hard rijden?

waar kun je hier in Nederland nog lekker off the road rijden?

waar kun je hier in Nederland nog lekker je gas open draaien zonder geluidsoverlast?

waar kun je hier in Nederland nog lekker je motor naar de kloten rijden? (lees wheelies en stoppies maken voor liefhebbers)

in ieder geval niet in de kop van N-H

Wat wél goed kan in Nederland is zeiken zo te zien.
 
ik ga nou eenmaal niet voor een avondje naar de Eifel of zelfs de Dolomieten,
Dus voor een avondje sturen zijn de dijken best aardig een aardig alternatief

Bij mij duurt het een uurtje voordat ik in duitsland ben,Tilburg.maar dat heb ik er graag voor over.
De dijkjes,vol met fietsers,wandelaars,auto's etc :r trekken me gewoonweg niet,ik kan er gewoon niet lekker rijden en me concentreren.
In duitsland/luxemburg heb je heel die riedel niet en kan dat wel :]
Daarbij ben ik regelmatig door de week vrij(ploegen),sta dan om een uur of 9 op en gaan :P .
S'avonds ben ik dan om een uur of 7 terug met een kilometer of 700 achter mijn wielen :)
Dit doe ik regelmatig :9
Door dit regelmatig te doen,realiseer ik me hoe ruk het in nederland gesteld is met lekker rijden :')
 
Net mijn broer gebelt,morgen lunchen in clervaux :9 ,dan vianden,diekirch ettelbruck,esch sur sure etc :]
Dit topic brengt me weer op ideen :Y })
 
Ik vind Nederland toch redelijk ruk om te rijden. 't Is hier gewoon te vol geworden; te veel vrachtverkeer, overdosis rotondes/drempels/versmallingen, absurde snelheids- of inhaalbeperkingen, groepjes suïcidale wielrenners in volledig Rabobanktenue en een rood waas voor de ogen...

Gelukkig zijn wij met een goed kwartier de duitse grens over en dan begint het genieten!
Toeren in Nederland doen we nog maar nauwelijks.
 
Ik ben met ongeveer twee uur, gok ik, de grens over bij Nijmegen. Zodra ik mijn bestelde db killers heb ga ik vaker naar Duitsland.
Daar kan ik dan twee/drie uurtjes rijden als ik de mooie weggetjes kan vinden.
Dan weer twee uurtjes terug rijden. :]
 
Laatst bewerkt:
Dat is er een voor in het rijtje:

Vaart minderen, spaart kinderen...... Ik zeg maar zo: minder neuken spaart spreuken!!!

er is weinig mis met neuken, vind ik. Maar dat BAREN, moet je later niet zeiken over de BLAREN.

Van mij mogen ze t hele land voldonderen met drempels, ik vind ze geweldig met mn supermotard rag ik er vol overheen, met t voorwiel in de lucht. Die ss laat ik liever op t circuit uit. Maar ik kan me zeker aansluiten bij "drinkyoghurt" zn mening hierover. Als ze t circuit eens wat laagdrempeliger maken en daar niet zeiken over t lawaai, laten wij de dijkjes met rust. :Y
 
er is weinig mis met neuken, vind ik. Maar dat BAREN, moet je later niet zeiken over de BLAREN.

Dat neuken is ook niks, dat geknetter aan je lul zou een uur moeten duren.



















En die drempels liggen er het minst om het geluid en meer om een bepaald soort rijstijl tegen te gaan
 
Ik ben met ongeveer twee uur, gok ik, de grens over bij Nijmegen. Zodra ik mijn bestelde db killers heb ga ik vaker naar Duitsland.
Daar kan ik dan twee/drie uurtjes rijden als ik de mooie weggetjes kan vinden.
Dan weer twee uurtjes terug rijden. :]

Is dat het waard? 4 uur snelweg tuffen voor 3 uur rijplezier?
 
Tjah ik vermaak me prima in NL.

Ik woon in N-H dus ik ga echt niet een klere eind snelweg rijden voor een stukje touren. Dat gaat hier prima als je de weggetjes weet.

mvg Rick
 
God ik schaam me gewoon om als een moraal ridder over te komen maar.. gasten verneuken het gewoon voor de mensen die lekker op zondag tourtje gaan doen en genieten van de omgeving. :X
 
God ik schaam me gewoon om als een moraal ridder over te komen maar.. gasten verneuken het gewoon voor de mensen die lekker op zondag tourtje gaan doen en genieten van de omgeving. :X

Gelukkig werkt het 2 kanten op, die zondag tour rijders verneuken het ook voor die gasten.

Zondagsrijders, het zou verboden moeten worden. :]
 
Laatst bewerkt:
Gelukkig werkt het 2 kanten op, die zondag tour rijders verneuken het ook voor die gasten.

Zondagsrijders, het zou verboden moeten worden. :]
:^ haha nee ieder zijn ding hoor,, maar alles heeft 2 kanten.. als je achter een groepje magna v2 rijders rijd die met zijn 8e tegelijk al rijdend alle hoekjes en gaatjes van de natuur willen bekijken word ik het ook wel zat...
 
amerongen -dijk- wijk bij duurstede.

racebaan van omgeving veenendaal!! :}
^2
En dan nog ff doorrijden bij Rhenen de rivier oversteken en doorrijden naar Arnhem over de dijk, binnendoor richting Nijmegen en bij de Waalbrug de dijk weer op, richting Ochten
 
Dat neuken is ook niks, dat geknetter aan je lul zou een uur moeten duren


En die drempels liggen er het minst om het geluid en meer om een bepaald soort rijstijl tegen te gaan

Een UUR??? :o , na ik meestal ook nog wel wat anders te doen, ;) :+ .

O, tja dat van die rijstijl dat dacht ik al ja. ;) Maar waarom zetten ze dat er dan niet ff bij voor de duidelijkheid. :z

"deze drempels liggen hier niet voor uw plezier, maar louter om u ergens toe te dwingen"
Zij pech ik laat me niet zo snel ergens toe dwingen, werkt eerder als een rode lap op een stier. _O- _O-
 
Terug
Bovenaan Onderaan