Scheveningse motordag 5 April

newking

Die hard MF'er
10 mrt 2004
614
86
Delft
full


Quote uit briefje;

Beste motorfanaat,

Graag nodigen wij u uit om deel te nemen aan de Scheveningse Motordag, op zaterdag 5 april 2008, Keizerstraat, historisch winkelhart te Scheveningen.

U kunt zich gratis aanmelden voor deelname bij Stichting Centrum Scheveningen-dorp: info@centrum-scheveningen -dorp.nl o.v.v. deelname motordag.
Geef in uw mail uw naam, emailadres en evt. type motor aan.

Na aanmelding en acceptatie van uw deelname (naar volgorde van binnenkomst), ontvangt u van de organisatie de tijden en locatie van de opstelling, de prijsuitreiking en tijd van vertrek.

In de bijgevoegde poster ziet u het podium-programma.
Motor Mercuur showt de nieuwste Ducati’s. ANWB-, politie- en ambulancemotoren zijn ook uitgenodigd om door de bezoekers te bekijken.

Alle deelnemers ontvangen consumptiebonnen voor eten en drinken.
Wellicht kent u andere geïnteresseerden voor deelname, geef dat dan a.u.b. aan ons door! Er kunnen ca. 200 motoren meedoen aan de wedstrijd.

De motoren van de deelnemers worden beoordeeld door een vakkundige, onafhankelijke jury.
De 25 meest bijzondere motoren winnen een gratis merkzonnebril van Ray Ban of Maui Jim

Organisatie
Kijk! Knoester Optiek

In samenwerking met:
Keizerstraat, Historisch Winkelhart Scheveningen
Stichting Centrum Scheveningen-dorp
Eet- en drinkgelegenheid De Maatschappij
M’n Schoonmoeder eten & drinken


Einde quote briefje...

Is een kleine straat, en ze rekenen vast op een motor of 100...

Ik zeg; allemaal gaan! Heel Scheveningen vol met motoren!!!
 
woonde ik daar toch tot vorig jaar nog om de hoek -O- ga ik er niet bij zijn :')
 
ik kom zeker wel even kijken lijkt me gezellig en als het weer nou ook weer eens mee gaat werken gaat het nog veel leuker worden.
 
worden winterse buien verwacht van het weekend helaas... Weet eigenlijk niet echt wat ik me van de dag moet voorstellen maja moet 's avonds toch in scheveningen zijn
 
Terug
Bovenaan Onderaan