Sjaa... da's bijzonder. Het gaat om het schroefje neem ik aan? Dat is de uitgaande demping. Maar dat stukje dat uitsteekt hoort niet zo en zal volgens mij ook niet veranderen als je aan het schroefje draait. Bij iig niet .
Ik kan er naast zitten hoor.
Edit: Tenzij je op de ene poot ingaande demping instelt en op de andere poot de uitgaande demping, Aprilia heeft dat zo volgens mij...
ten eerste hoeft 'gelijk' niet 'gelijk' te zijn
het gaat om het aantal omwentelingen niet hoe het op het oog staat
ten 2e
die rechter zit goed, hoe die linker zo diep weggezonken kan zijn,... geen idee
hier heb je de standaard instellingen voor je voorvork:
Preload (de kleinere moeren bovenop -die hele grote zijn om je poten open te
maken tbv veren/olie vervangen) 4 ringen zichtbaar
dan even je kleine afstelschroeven helemaal met de klok meedraaien
totdat ze niet meer verder kunnen
Uitgaande demping (schroefjes boven) 1 hele + 1/8ste draai (tegen de klok in)
ingaande demping (schroefjes onder) 1 hele draai (tegen de klok in)
hoe krijg ik die linker dan weer terug naar boven?? gewoon met die middelste moer?
Moet ik dan aan deze draaien?
(Afbeelding)
Voor zover ik weet is die moer alleen om je preload af te stellen
waarom en hoe je rebound-adjuster zo laag is gekomen,.....
(op hoeveel ringen/streepjes staat je preload eigenlijk?)
Zit je vork wel goed in elkaar
Dat begin ik me dus ook af te vragen
Beste is effe langs een dealer te gaan
(op hoeveel ringen/streepjes staat je preload eigenlijk?)