seatcover spuiten omg rotterdam

Arghoslent

Die hard MF'er
21 mei 2005
713
0
Hoogvliet
Hoi

Ik heb laatst een seatcover aangeschaft.
Deze stond nog in de primer.

Heb hem geschuurt en gespoten met verf welke ik had laten mengen. en afgwerkt met een aantal lagen blanke lak

Best goed gelukt, maar niet het beoogde resultaat :) ivm met de glans zoals de rest van het kuipwerk. De zaak waar ik de verf had laten mengen kon de opgegeven kleur niet mengen. Ik heb toen bij benadering een andere kleur uitgekozen :z

Nu ben ik opzoek naar iemand die de seatcover kan spuiten, (er zit misschien wat plamuur werk bij maar dat kan een geoefend oog mij wel vertellen)
in het wit van de benzine tank zoals op de foto
p6203.JPG


de seatcover


en hier de kleurgegevens die ik kon vinden van mijn motor. Heb geen idee of deze goed zijn
ColorRite Motorcycle Paint

jullie lezen nu trouwens een beknopte post, de vorige was wat uitgebreider maar ging verloren omdat de topic title te lang was :z

ok ik ben benieuwd

groeten :]
 
Ik zie dat je uit Hoogvliet komt.

In Vlaardingen zit een hele goeie, dat is eigenlijk een Focwa schade herstelbedrijf.
Op mijn vraag of hij eventueel ook (onderdelen van) motorfietsen spuit, was zijn
antwoord dat hun echt alles spuiten.
Van de motor tot je keukenkastjes.

Deze zaak heet 'Dicks autoschade' (ff googlen voor het adres), hier heb
ik hele goede ervaringen mee, en is zeker niet duur.
 
in ijselmonde zit een goede voor een leuke prijs industrieterijn hordijkwest [zit ook safe]
om de hoek bij safe slikkeveerstraat zit hij turks bedrijf maar wel goed.
ik heb ook al een aantal keer kunstof laten spuiten daar
ik heb mij hugger er laten spuiten voor nog geen 150 euro en was nog gewoon zwart kunstof 3 maal spuiten zij hij. en echt goed gedaan de juiste kleur zonder kleurcode
had alleen een oude kap als voorbeeld

na ff wat snuffelwerk voor je

http://www.aygorenautoschade.nl/info.php

op motorstek staat een foto van mijn bike
 
Laatst bewerkt:
Zelfde vraag, maar dan voor almere.

Wil mijn seatcover zelfde kleurtje als de Blade geven.

Blade_Ronald%20(7).jpg
 
Tippie van mij, gewoon ff informeren bij een (liefst Focwa) schade herstelbedrijf.

Die gasten kunnen echt wel netjes spuiten, en het kost je ook niet de hele wereld.
 
Ik heb laatst wat laten spuiten bij jou ( 3 minuten!) uit de buurt!

www.garagedelange.nl

Is vet oke!
 
www.motopaint.nl
www.glpaints.nl

Vakmensen en motorspuiters :)

:^
GL paints heeft zelf werk gedaan voor OCC in de USA. Zijn echte professionals daar! :}

Motopaint, Roland Meerman is ook een vakman. Heeft destijds voor mij ook zeer zeer netjes een zijkuipdeel gespoten. Ik denk dat dit de beste in de omgeving van Rotterdam zijn en superaardige lui!!!! :} :} :}
 
Hallo allemaal,

harstikke bedankt voor den tips !!
Ik zal binnenkort is wat info ingaan winnen bij de verschillende bedrijfjes

als de seatcover klaar is zal ik zeker wat fot's posten van het resultaat

cheers
 
Terug
Bovenaan Onderaan