Seedorf eigen 125cc GP renstal

EdwinO

MF veteraan
6 feb 2002
4.092
1
Ik las net op MCN dat Seedorf (die voetballer dus) een 125cc GP Aprilia renstal gaat sponseren. Nooit geweten dattie gek was van motoren. Wel grappig.
 
Verleden jaar had Seedorf ook al een team in het Spaans kampioenschap.
Dit jaar gaat hij met dat team de Gp's in.
Misschien dat we hem zo gek kunnen krijgen dat hij in de toekomst een Nederlandse rijder aanneemt.
 
Z'n maatje Davids knalde toenie nog bij Ajax voetbalde ook al op een dikke naked het terrein af. Volgens mij een Triumph (speedtripple????)
 
Hahaha, ja Davids, dat kan ik me nog goed herrineren. Kon niet eens met zijn voeten bij de grond... En dan zon potje op, gewoon om je te bescheuren. :X
 
fijn dat je zelf mag weten wat je met je poen doet...

ze zijn nergens toe verplicht, zeg ik dat dan :?

(ik vind sowieso dat die gasten veel en veel en veel te veel geld verdienen, vergelijk het eens met bv de minister president. die voetballers verdienen 4x zoveel per jaar.. daar klopt geen ruk van)
 
Op zondag 16 februari 2003 22:00 schreef Aniki het volgende:ze zijn nergens toe verplicht, zeg ik dat dan :?
nou, de rooie kop erachter gaf mij die indruk...


(ik vind sowieso dat die gasten veel en veel en veel te veel geld verdienen, vergelijk het eens met bv de minister president. die voetballers verdienen 4x zoveel per jaar.. daar klopt geen ruk van)

oproep tot communisme :? :+
 
Op zondag 16 februari 2003 22:12 schreef GuZ het volgende:nou, de rooie kop erachter gaf mij die indruk...oproep tot communisme :? :+


ja de :( op msn is iets milder uitgevoerd....

communisme? alsjeblieft niet, ik vind dat er best betaald mag worden naar prestatie, maar het kan ook een beetje te...
of vind je dat die gasten het allemaal maar verdienen? ([me]Aniki is geen voetbal fan..)
[/me]

maar doel niet alleen op de voetballers, shumi kan er ook wat van :r
 
Terug
Bovenaan Onderaan