Server weer ...ahum, trager?

Bij jullie ook terug trager?

  • Ja

    Stemmen: 32 58,2%
  • Nee

    Stemmen: 23 41,8%

  • Totaal aantal stemmers
    55
T........r........a........a.......g...........

En time outs zelfs.

Het is nu echt erg op dit tijdstip.
 
Beetje langzaam issie wel ja.... vast teveel gebruikers tegelijk, als jullie nou eens allemaal, ja ALLEMAAL, uitloggen zal ik kijken of het dan sneller gaat, oke??
Ik tel tot 3,

1







2







3








;) :+
 
Vanmorgen was het echt slecht. Ik ben maar offline gegaan om ruimte te maken voor de echte die-hards :)
 
M-F is momenteel de traagste website die ik ken. En dat is pas iets van de laatse weken. Ondanks ADSL en nieuwe PC. De lol gaat er wel een beetje af.
En dat terwijl het aantal bezoekers niet noemenswaardig groter wordt.

Misschien olie verversen of zo??? :]
 
M-F is momenteel de traagste website die ik ken. En dat is pas iets van de laatse weken. Ondanks ADSL en nieuwe PC. De lol gaat er wel een beetje af.
En dat terwijl het aantal bezoekers niet noemenswaardig groter wordt.

Misschien olie verversen of zo??? :]
Volgens de heren sysadmins is de tweede server bijna klaar en wordt die zo spoedig mogelijk geplaatst. :)
 
M-F is momenteel de traagste website die ik ken. En dat is pas iets van de laatse weken. Ondanks ADSL en nieuwe PC. De lol gaat er wel een beetje af.
En dat terwijl het aantal bezoekers niet noemenswaardig groter wordt.
Hmm, het is nu dan wel trager dan we zouden willen, maar het is zeker niet de traagste website die ik ken. Het is nog steeds behoorlijk rap, alleen wordt het dadelijk zeker een heel stuk sneller als de tweede server is geïnstalleerd.
 
Hmm, het is nu dan wel trager dan we zouden willen, maar het is zeker niet de traagste website die ik ken. Het is nog steeds behoorlijk rap, alleen wordt het dadelijk zeker een heel stuk sneller als de tweede server is geïnstalleerd.

hoi bananeman. Bedankt voor het goede nieuws. We blijven geduldig ;)
 
Het is vandaag bij mij weer zover.
Erg traag en een aantal keren kon ik geen verbinding krijgen met jullie databaseserver.

Tis maar ter informatie.
 
Ik kom ook ff klagen :+ , ik heb vandaag ook de melding gehad


Kan geen verbinding maken met de database server.

©2001-2003 Motor-Forum
Powered By ActiveTopics 1.7.0mf


en het duurt soms vrij lang voordat hij een pagina gevonden heeft '(


Oke het is geen klacht :X , maar een opmerking dat jullie weten dat er meer mensen last van hebben ;) O-) :+
 
Ik had er ook last van.... KREEEG AL AFKICK VERSCHIJNSELEN :( !!!!!! Ik heb wel veel gewerkt vandaag ;) :+
 
Nieuwe server is bijna klaar. De bedoeling was om 'm as zaterdag te plaatsen, maar vanwege andere werkzxaamheden gaat dat niet lukken.

Ga er vanuit dat de nieuwe server volgende week geplaatst gaat worden...
 
Terug
Bovenaan Onderaan