Sharp Dressed ZX10 ''Hysteria''

Status
Niet open voor verdere reacties.
ziet er goed uit Ron,lekker sportief.

Waar komt fan te zitten of is die niet meer nodig met zo'n race koeling?
grt jimmy
 
ziet er goed uit Ron,lekker sportief.

Waar komt fan te zitten of is die niet meer nodig met zo'n race koeling?
grt jimmy
Links en recht komen twee kleine fannetjes Jimmy,waarschijnlijk die van een RSV Appie..

Zit nog te wachten op antwoord over wat maten...
 
Oilcooler hangt op zijn plek en het staat Hysteria 8-)

Was wel een gevriemel om de slangen op zijn plek te krijgen,1 moest om de uitlaatbocht omdat die er echt niet tussen kon,maar ook dat vind ik okay staan!


full
 
Alu pijp met wat flauwe bochten bij de radiateur gekregen van Pascal ,gepolijst en paste precies tussen de bochten alsof het er voor gemaakt was..


full
 
zit je koeler niet nogal onlogisch zo uit de rijwind als keienvanger :?
Dat is het eerste waar ik aan dacht.
Dit kan niet goed gaan Ron, als er ook maar één steentje er door heen slaat en er komt een druppel olie op ben je hem echt kweit van achter. Echt gevaarlijk dit.
Doe hem dan wat hoger in de kont of gewoon aan de zeikant van het blok maar hier zit hij echt niet handig. Denk er nog een keer over na zou ik je aanraden !

Dennis. :)
 
Dat is het eerste waar ik aan dacht.
Dit kan niet goed gaan Ron, als er ook maar één steentje er door heen slaat en er komt een druppel olie op ben je hem echt kweit van achter. Echt gevaarlijk dit.
Doe hem dan wat hoger in de kont of gewoon aan de zeikant van het blok maar hier zit hij echt niet handig. Denk er nog een keer over na zou ik je aanraden !

Dennis. :)
Een maat van mij reedt jaren lang met een Hell koeler boven het achterwiel ,daar gebeurde niks mee ...

Normaal hangt de koeler achter het voorwiel,veel steenslag dus en nu hangt ie achter het achterwiel en dat zou niet kunnen ? veel minder steenslag dus niks aan de hand heren ;)
Of te wel niet zo benauwd,het blijft een Streetfighter he _O-
 
Een maat van mij reedt jaren lang met een Hell koeler boven het achterwiel ,daar gebeurde niks mee ...

Normaal hangt de koeler achter het voorwiel,veel steenslag dus en nu hangt ie achter het achterwiel en dat zou niet kunnen ? veel minder steenslag dus niks aan de hand heren ;)
Of te wel niet zo benauwd,het blijft een Streetfighter he _O-

Ja dat snap ik wel maar dan hangt hij er niet zo dicht op maar een stuk hoger.
 
Dat is het eerste waar ik aan dacht.
Dit kan niet goed gaan Ron, als er ook maar één steentje er door heen slaat en er komt een druppel olie op ben je hem echt kweit van achter. Echt gevaarlijk dit.
Doe hem dan wat hoger in de kont of gewoon aan de zeikant van het blok maar hier zit hij echt niet handig. Denk er nog een keer over na zou ik je aanraden !

Dennis. :)

:?

Als de koeler achter de voorband zit worden Stenen echt afgeschoten van je voorband op de koeler.

Nu zou een steen een zowat een heel rondje moeten blijven plakken om vervolgens die koeler te raken.. stel dat een steen daar kan komen denk je nu echt dat hij nog genoeg gang heeft om de koeler te beschadigen?

Ik niet.. :N

kortom geen enkel probleem
 
Laatst bewerkt:
Lees dit topic nu voor het eerst. Complimenten man, ziet er goed uit!
Voor wat betreft de plaatsing van de oliekoeler: op mijn eigenbouw heb ik deze ooit
een tijdje onder de achterbrug gehad. Om deze vervolgens twee keer lek te rijden op respectievelijk een verkeersdrempel en een stoeprand... brrrr.
Daarna heb ik de koeler een nieuwe locatie achter de kentekenplaat gegeven. Zoals-ie bij jou zit denk ik dat het een mooie plek is. Kon toen bij mij niet, omdat ik daar een uitlaatspruitstuk had lopen.
 
Laatst bewerkt:
Thx voor de complimenten !


Was nog niet te vreden over de accubak dus vandaag de derde gemaakt _O- van RVS en die vind ik okay !

full



Eerst even me boordrift er op los laten
 
full




Hij heeft ook een andere positie gekregen zodat ik nu wel de carburateurs er af kan halen zonder eerst de accubak te verwijderen!ook makkelijk op de dynobank straks :z
Accu rust op kussentje,zit er strak in en door hem op te tillen kan ik hem er makkelijk uit halen!


Ron
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan