Shiver the Beast Deeltje 2!

Shiver Meeting op

  • Zaterdag 3 juli

    Stemmen: 0 0,0%
  • Zondag 4 juli

    Stemmen: 1 5,3%
  • Zaterdag 10 juli

    Stemmen: 0 0,0%
  • Zondag 11 juli

    Stemmen: 3 15,8%
  • zaterdag 17 juli

    Stemmen: 13 68,4%
  • Zondag 18 juli

    Stemmen: 2 10,5%

  • Totaal aantal stemmers
    19
Status
Niet open voor verdere reacties.
En deze hadden we nog tegoed.
Op de foto zitten de db-killers er nog in. Dat komt om dat ik de ene er met geen mogelijkheid uit kreeg. Gisteren weer geprobeerd. De dwarsliggende uitlaat er af gehaald en voorzichtig van binnenuit de db-killer voorzichtig eruit getikt (met de achterkant van een hamer).
Wat een geluid (lekker donker en als je gas geeft verandert de diepe grom in een luide brul). *D
Ik zal binnenkort weer proberen een clipje te plaatsen op youtube.

[afbeelding]

Groeten Pablo

Zien er super mooi uit zeg. top





Ik stond vandaag helemaal klaar (ingepakt en wel) om een stukje te gaan rijden en het geluid van mijn carbon Leo's op te nemen zodat ik het filmpje naar je kon mailen (zoals enkele maanden geleden beloofd) alleen heeft de accu op de valreep toch niet de winter overleefd :( . Nu eerst maar eens mijn druppellader (en de accu :$ ) zoeken en kijken of we 'm binnenkort weer aan de praat kunnen krijgen.

Mijne wilde vd week ook nog maar net starten. Eigenlijk was het starten voor de terugweg nog lastiger. Ik begon al een beetje te zweten. :')
 
Ik stond vandaag helemaal klaar (ingepakt en wel) om een stukje te gaan rijden en het geluid van mijn carbon Leo's op te nemen zodat ik het filmpje naar je kon mailen (zoals enkele maanden geleden beloofd) alleen heeft de accu op de valreep toch niet de winter overleefd :( . Nu eerst maar eens mijn druppellader (en de accu :$ ) zoeken en kijken of we 'm binnenkort weer aan de praat kunnen krijgen.

Ai, ja ik heb de mijne idd maar snel aan de druppellader gehangen toen het zo koud werd. Binnenkort maar eens op hoop van zegen gaan starten na 3 maanden.

Als je voor volgend weekend nog een filmpje kan plaatsen, dat zou me erg helpen. Op de motorbeurs ga ik met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid de knoop namelijk doorhakken ;-)
 
En deze hadden we nog tegoed.
Op de foto zitten de db-killers er nog in. Dat komt om dat ik de ene er met geen mogelijkheid uit kreeg. Gisteren weer geprobeerd. De dwarsliggende uitlaat er af gehaald en voorzichtig van binnenuit de db-killer voorzichtig eruit getikt (met de achterkant van een hamer).
Wat een geluid (lekker donker en als je gas geeft verandert de diepe grom in een luide brul). *D
Ik zal binnenkort weer proberen een clipje te plaatsen op youtube.

[afbeelding]

Groeten Pablo

Ziet er serieus briljant uit man! Ben idd zo benieuwd naar t geluid.............
 
@ MotoPablo; Ziet er inderdaad echt vet uit, heb je ook foto's van de achterkant?

En wat betreft de DB-Killers, is het normaal gesproken makkelijk om deze te de- en monteren? Zoals bij Leovince bijvoorbeeld.

@Lorenzo; ik zie je filmpje/foto's ook graag voor de motorbeurs verschijnen :9~

Kan ik ook eindelijk (zucht) eens gaan kiezen. Thanks!
 
Laatst bewerkt:
@ MotoPablo; Ziet er inderdaad echt vet uit, heb je ook foto's van de achterkant?

En wat betreft de DB-Killers, is het normaal gesproken makkelijk om deze te de- en monteren? Zoals bij Leovince bijvoorbeeld.

Meer foto's heb ik even niet.
full

En vwb de db killers. Het zou normaal bij deze Mivv's een werkje van niets zijn (als je tenminste een geschikte "verentang"= soort punttang hebt). Maar bij mij was de linker eruit in een handomdraai en de rechter klemde zo erg dat ik 'm er met geen mogelijkheid uit kreeg ;(. Dus die gedemonteerd en toen van binnenuit er voorzichtig uit getikt |(.

Maar ik zou graag antwoord krijgen op mijn vraag:
Wie heeft er voor mij een montage tekening voor het monteren van een origineel aprilia fly screen :? ??
 
Laatst bewerkt:
Heb wel een tekening, maar geen scanner. Ik zie dat je in Amsterdam woont, ik woon in Wormerveer en werk in Zaandam, dus als je hem wilt komen halen, PM me.
 
@ MotoPablo; Thanks voor de informatie en de foto's, als je nog meer foto's hebt (van je totale bike of welke andere angle dan ook) wil ik ze graag zien. Een PM kan ook.

Wat betreft jouw gewenste tekening, ik heb bij twee bekenden de vraag gesteld of zij deze hebben dan wel aan kunnen komen. Keep you post-it!
 
@Pablo; mooie pijpen!! ik kom ze graag eens beluisteren! ik werk in A'dam en woon in Beverwijk dus kom graag eens langs.
Een tekening heb ik niet maar ik kan wel een paar foto's maken van het schermpje als je wil. evt kan je ook langskomen om naast elkaar te zetten en hem er op sleutelen. stuur maar een PB
 
@Lorenzo; ik zie je filmpje/foto's ook graag voor de motorbeurs verschijnen :9~

Kan ik ook eindelijk (zucht) eens gaan kiezen. Thanks!
Ik ben bang dat het niet gaat lukken. Ik heb net mijn druppellader aan de accu gekoppeld maar er gebeurt helemaal niks. De acculader blijft op standby staan. Komend weekend ga ik denk ik maar eens voor de eerste keer gebruik maken van mijn wegenwachtabonnement B| .
 
Hallo allemaal,
Heb 2 vraagjes, 1 gaat over leovince uitlaten(carbon). Heb sinds een week ook leo's eronder zitten, alleen die bevestiging van de beugels hoe hebben, voor diegene die ook leo's er onder heeft. deze bevestigd. Heb ze zelf met eigen bouten aan de oude ophanging van orginele uitlaat vast gezet. de beugels waren bij de uitlaatjes geleverd, en deze heb ik dus met een paar lange bouten door de ophang beugels(waar ook een rubberen dop in zit). vastgemaakt. Maar dit stond niet op de tekening die ik er bij kreeg?!

Vraag 2: Heeft iemand ervaring met een paddock stand? heb er 1 besteld, maar als ik de motor bevestig aan de haken(bobbins), dan komt de achterwiel niet van de grond, en met het andere setje die er bij geleverd wordt, wil het achterwiel niet draaien?!

Als het weer iets beter is, zal ik een paar foto's plaatsen!
 
Hallo allemaal,
Heb 2 vraagjes, 1 gaat over leovince uitlaten(carbon). Heb sinds een week ook leo's eronder zitten, alleen die bevestiging van de beugels hoe hebben, voor diegene die ook leo's er onder heeft. deze bevestigd. Heb ze zelf met eigen bouten aan de oude ophanging van orginele uitlaat vast gezet. de beugels waren bij de uitlaatjes geleverd, en deze heb ik dus met een paar lange bouten door de ophang beugels(waar ook een rubberen dop in zit). vastgemaakt. Maar dit stond niet op de tekening die ik er bij kreeg?!

Vraag 2: Heeft iemand ervaring met een paddock stand? heb er 1 besteld, maar als ik de motor bevestig aan de haken(bobbins), dan komt de achterwiel niet van de grond, en met het andere setje die er bij geleverd wordt, wil het achterwiel niet draaien?!

Als het weer iets beter is, zal ik een paar foto's plaatsen!
1. Volgens mij zitten mijn Leo's op exact dezelfde wijze bevestigd.
2. Geen ervaring mee

Vreemd, mijn Shiver staat regelmatig maanden stil en start altijd zonder problemen :?
Laatste ritje was volgens mij eind oktober dus dat is 4 maanden geleden. 3 weken geleden heb ik 'm voor mijn vakantie nog even gestart om te checken of ie het nog deed en toen startte hij zonder problemen. Inmiddels staat ie gelukkig weer aan de druppellader; het stopcontact in mijn schuur bleek defect te zijn B|. Als het een beetje meezit kan ik voor het weekend een filmpje opnemen maar dat wordt dan wel vanuit mijn schuur en op een tijdstip dat de baby niet slaapt :+ .
 
Alleen starten en niet rijden vindt de accu natuurlijk niet fijn. Da's bijna hetzelfde als het testen van een lucifer :+
 

Fastman hartstikke bedankt :),
Hier kan ik wel wat mee denk ik. En volgens zat ik dus al bijna goed, maar vond ik de 4 bijgeleverde imbusboutjes nogal aan de korte kant.
Ik ga van het weekend weer een poging wagen.
Maar zaterdag eerst ff naar de beurs (met de auto), al het 'motor'-moois bekijken O-).
Thx en groeten
 
Kijk eens wat ik vandaag heb gehaald =D

full


Slechts 4k gelopen!!
Heel netjes mee gereden wat de gemiddelde snelheid is 29 zag ik en de top was 143!!

Ziet er ook als nieuw uit :)
 
Laatst bewerkt:
Hmm heb een vermoeden dat ie dat nog niet gedaan heeft... snapte geen drol van die knopjes :P

De eerste banden zitten er ook nog op en aan beide kanen zit minimaal 2cm schaamrandjes :P

Een heel rustige rijdert, en dat is ook wel te zien aan de moto. Showroom staat..
Mag ook wel met zo`n km stand :)
 
je gaat er veeeeel plezier van hebben! Nog ff andere pijpjes erop, en iedereen kijkt je na!

:-)

VROAAAAAAAAAMMMMMMMMM!!!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan