Show hier je (nieuwe) gereedschap *3*

Status
Niet open voor verdere reacties.
Rem en kopplingsvloeistof ontluchter/ververser.
Sluit je aan op compressor, maakt vacuum, en zuigt zo het hele systeem door, dus tegelijk verversen.

De Myvitac nu weggeven, dat is niks vergeleken bij dit, en even duur ongeveer bij de groothandel, 50 euro.

[afbeelding]

Vanavond komt er nog een set steek-ratel sleutels bij, voor het synchroonstellen van 2 twins

Yep, heb precies dezelfde ;). Echt een fijn ding. Zou wel ff die drup remvloeistof van je vloer afvegen ;).


grz Thijs
 
Laatst bewerkt:
zijn er hier mensen bekend met powerplus tools???

heb iets intressant gezien om men spullen mooi op te bergen 8-)

[afbeelding]

79€ incl BTW ipv 99€


Ik heb iets soortegelijks, alleen bestaat de bovenste lade dan uit 3 laatjes en zit er nog een kar bij, waar de kist op kan. De kar heeft ook 2 lades en een groot opbergvak, waar m'n grotere zaken zoals vacuum klokken, co meter en slagmoersleutel in passen.

Sinds ik dat geval heb, kan ik voor het eerst al m'n gereedschap moeiteloos vinden :X

Het hele setje kostte me overigens iets van 85 euries, was een aanbieding bij de Makro.


Ik zou dan voor een paar centen meer eerder aan deze denken: http://doe-het-zelf-verbouw.marktpl...FhMx/M/fxd3ww55Hj8/X6BSyYjAs=&fta_ind=11&fs=1
 
Laatst bewerkt:
http://www.toolstation.nl/images/library/stock/webbig/45203.jpg

http://www.toolstation.nl/images/library/stock/webbig/81639.jpg

http://www.toolstation.nl/images/library/stock/webbig/23861.jpg

http://www.toolstation.nl/images/library/stock/webbig/29885.jpg

De site voor de lief hebbers: Toolstation - Professioneel gereedschap - laagste prijs

Het pneumatisch gereedschap is best goedkoop vind ik zelf, ik had het duurder geschat.


Dit ga ik binnen kort wel kopen denk.. of in iedergeval voor kijken,
heb 2 mooie compressoren in de schuur staan en ik wil het gereedschap gewoon hebben :9~ :Y
 
De de Vtwin synchroonstelsleutels (die borgmoer en die ander)

DSC03532.jpg


DSC03533.jpg
 
Vanmiddag dit setje momentsleutels besteld:

full


Toolcraft 3 delige momentsleutelset van hoogwaardig Chroom Vanadium staal.

Bestaat uit:

1/4'' momentsleutel van 2,5-25Nm •510 gram
3/8'' momentsleutel van 20-100Nm •1200 gram
1/2'' momentsleutel van 30-210Nm •1400 gram

Voorzien van:

•Omkeerbare precisie ratel 72 tands met snellossysteem
•Traploos instelbare moment
•Overtuigende kwaliteit en uiterst nauwkeurig moment, tolerantie +/- 3%

Geleverd in robuuste kunststof draag- en bescherm koffer, en levenslange garantie.

Heb het voor 215,- kunnen kopen bij Shopfor tools, heb daar goede ervaring mee. Prima geen gezeur service. Niet goed, gewoon geld terug, no questions asked.

shopfor.nl - Onjuiste verwijzing domein Byte b.v.
 
Is er iemand die in regio 4 woont (flevoland en randstad) die voor mij zo'n snij en tapset van de lidl wil kopen en die naar mij kan opsturen? Ik woon helaas niet in de regio waar het verkocht word :@
 
Laatst bewerkt:
Ik ben benieuwd of die slijpmachine die bij de LIDL vanaf morgen te koop is, iets zou zijn voor licht werk.

heb dergelijk ding van de aldi, kostte toen 30 gulden.
Ding staat meteen stil als je je boor er met enige kracht tegenaan duwt.
Ook de stenen zijn slap, binnen korst mogelijke tijd zaten er sleuven in.

Schakelaar ging ook al na half jaar kapot trouwens, heb ik vervangen door een tuimelschakelaar.

Het komt erop neer dat ik voor alle ergenis er best eentje van €350 euro had kunnen kopen :P
 
Vanmiddag dit setje momentsleutels besteld:

[afbeelding]

Toolcraft 3 delige momentsleutelset van hoogwaardig Chroom Vanadium staal.

Bestaat uit:

1/4'' momentsleutel van 2,5-25Nm •510 gram
3/8'' momentsleutel van 20-100Nm •1200 gram
1/2'' momentsleutel van 30-210Nm •1400 gram

Voorzien van:

•Omkeerbare precisie ratel 72 tands met snellossysteem
•Traploos instelbare moment
•Overtuigende kwaliteit en uiterst nauwkeurig moment, tolerantie +/- 3%

Geleverd in robuuste kunststof draag- en bescherm koffer, en levenslange garantie.

Heb het voor 215,- kunnen kopen bij Shopfor tools, heb daar goede ervaring mee. Prima geen gezeur service. Niet goed, gewoon geld terug, no questions asked.

shopfor.nl - Onjuiste verwijzing domein Byte b.v.

Nice! Ik moet daar toch ook eens geld in steken. Nooit verkeerd een fatsoenlijke momentsleutel.
 
Hier een tip : als je iets bij de lidl wil kopen dat voor maandag in de folder staat kun je dat het beste op de zaterdag om een uurtje of zes gaan halen
Dan zijn ze die vakken aan het vullen en heb je nog alles keus
 
9 opbergbakjes voor aan de muur te bevestigen.
Kado gekregen :)

Hier een tip : als je iets bij de lidl wil kopen dat voor maandag in de folder staat kun je dat het beste op de zaterdag om een uurtje of zes gaan halen
Dan zijn ze die vakken aan het vullen en heb je nog alles keus
:^ maar wil niet altijd lukken is mijn ervaring met de ALDI/LIDL hier.


Toen er nog een aardige medewerkster hier bij de ALDI werkte, 'bestelde' ik iets bij haar wat die week in de aanbieding kwam.
De dag ervoor ging ik tegen sluitingstijd naar de winkel en kon ik deze dan aanschaffen ipv op de aanbiedingsdag(ik heb een hekel aan drukte ;)) dat product te gaan halen ;)
 
Ik heb toch nog een mooie Mannesmann-set gemist (die van 90 euro oid, 2 maanden terug?)... _O-

Die hebben volgens mij de winkel nooit gehaald :')
 
Een oom van me heeft dat ding ook.. vorig jaar gekocht Bij de lidl.. volgens hem werkt het perfect,
Hier ook prima hoor.
Oké, met één oog kan je ook kijken, en dat schuurtje is na de brand best nog snel weer opgebouwd hoor :Y



:+

Neehoor, prima ding.


Ook nog eens een houder voor de slijptol aanschaffen, zodat deze als vaste slijpschijf gebruikt kan worden.
zoiets:
klein, maar ik kon zo gauw geen ander voorbeeld vinden
222437.gif
 
Hier ook prima hoor.
Oké, met één oog kan je ook kijken, en dat schuurtje is na de brand best nog snel weer opgebouwd hoor :Y



:+

Neehoor, prima ding.


Ook nog eens een houder voor de slijptol aanschaffen, zodat deze als vaste slijpschijf gebruikt kan worden.
zoiets:
klein, maar ik kon zo gauw geen ander voorbeeld vinden
[afbeelding]

Die heb ik ook al vaker zien staan, en laten staan.

Lijkt me wel erg handig, voor het afkorten van een stukje staal en zo.

Overigens vanmiddag even snel en tevergeefs wezen koekeloeren voor een lashelm met automatische verduistering (heet dat zo :? ).

Bij Cranenbroek niks ne bij de Praxis om de hoek ook niet. -O-

Van het weekend maar eens bij Bouwmaat oid gaan kijken.
 
Die heb ik ook al vaker zien staan, en laten staan.

Lijkt me wel erg handig, voor het afkorten van een stukje staal en zo.
Daarom dus :D
Overigens vanmiddag even snel en tevergeefs wezen koekeloeren voor een lashelm met automatische verduistering (heet dat zo :? ).

Bij Cranenbroek niks ne bij de Praxis om de hoek ook niet. -O-

Van het weekend maar eens bij Bouwmaat oid gaan kijken.
Erg makkelijk :Y
 
Die heb ik ook al vaker zien staan, en laten staan.

Lijkt me wel erg handig, voor het afkorten van een stukje staal en zo.

Overigens vanmiddag even snel en tevergeefs wezen koekeloeren voor een lashelm met automatische verduistering (heet dat zo :? ).

Bij Cranenbroek niks ne bij de Praxis om de hoek ook niet. -O-

Van het weekend maar eens bij Bouwmaat oid gaan kijken.

http://cgi.ebay.de/AUTOMATIK-Schwei...66:2|39:1|72:1229|240:1318|301:1|293:1|294:50
Leuk gevlamd of gewoon inzwart
http://cgi.ebay.de/AUTOMATIK-SCHWEI...66:2|39:1|72:1229|240:1307|301:1|293:1|294:50
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan