Show hier je nieuwe gereedschap *VI*

Status
Niet open voor verdere reacties.

king-roy

MF veteraan
9 sep 2006
6.180
0
Noord Limboland Beringe.
Show hier dus al je nieuwe/oude/verse/vage/gejatte/gevonden/antieke
gereedschap dat je met de sleutelaars wilt delen!​






scat_110982_a.jpg
17214.jpg
momentsleutel.jpg
Tafel%20gereedschap.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ja kom dan met andere linken/tips waar het goedkoper kan ipv dingen af te kraken :)
Tis maar een voorbeeld trouwens om iemand op weg te helpen :Y
 
Laatst bewerkt:
beter zoeken heb wel meerdere site waar je ze kan kopen kan alleen geen goede link kopieren, zelf ben ik wel een fan van die automatische laskappen maar ik kan nergens een laskap vinden die van sterkte 7 tot 13 gaat helaas

Van 9 tot 13 niet voldoende genoeg?
Ik ken er niets van dus wat extra informatie is altijd welkom :).
 
http://www.motorbanden.eu/ Hey dat ziet er strak en vernieuwd uit! Heeft vast iets met motorbanden, toebehoren, onderhoud en gereedschap te maken ;) .

Hey wacht, gereedschap? Zit ik hiero te heulen met de vijand... B| |(
Niet jouw soort gereedschap (het meeste althans). Er komen o.a. remzuigertangen, kettinguitlijnsystemen etc. op. Dit stond wel allemaal op de oude site, maar die is nu niet meer online. Nog slechts een paar duizend artikelen toe te voegen.....
 
ik heb slechte ogen lamp helpt niet echt veel, ik gebruik 7 of 8 en soms 9 voor het lassen

Misschien (maar dat is wel duur) kan je een RealColor lashelm overwegen. Dan zie je tijdens het lassen gewoon in kleur (dus niet grijstinten of groenig). Een minder goed ziende kennis van mij was er iig lyrisch over.
 
Laatst bewerkt:
Niet jouw soort gereedschap (het meeste althans). Er komen o.a. remzuigertangen, kettinguitlijnsystemen etc. op. Dit stond wel allemaal op de oude site, maar die is nu niet meer online. Nog slechts een paar duizend artikelen toe te voegen.....

Was ik stiekem ook niet bang voor ;)
En dan zeg ik vanneh "voor ketting uitlijnsystemen, ga naar XXXX? En dan roep jij vanneh "huppeldepup nodig? Kijk dààr???? Hoeft niet hoor , maar google houdt daar wel van.. *D

Pas op met het toevoegen van zoveel producten, op een gegeven moment had ik migraine en kon ik de laatste 250 opnieuw doen vanwege debiele tikfouten enzo..
 
Niet jouw soort gereedschap (het meeste althans). Er komen o.a. remzuigertangen, kettinguitlijnsystemen etc. op. Dit stond wel allemaal op de oude site, maar die is nu niet meer online. Nog slechts een paar duizend artikelen toe te voegen.....
Kan ik bevestigen, want mijn ketting-uitlijn-systeem heb ik vorig jaar met de carnaval ontvangen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan