Show hier je nieuwe gereedschap *VII*: The Hammer

Status
Niet open voor verdere reacties.

Freakie_1

MF veteraan
11 apr 2009
5.277
273
Houten
Show hier dus al je nieuwe/oude/verse/vage/gejatte/gevonden/antieke/zelf-bedachte gereedschap dat je met de sleutelaars wilt delen!​




Handige topics wat betreft het gebruik van gereedschap
De techniek achter de gereedschappen & hoe te gebruiken


g0463-250x250.jpg

b50bf545-3541-4cce-822d-ec18a5c8a60a_image5345706777181339607.gif

momentsleutel.jpg
T32163.jpg
2011010801394712.jpg

En als je er echt niet meer uitkomt of een vast zittend boutje hebt...
stobbenboor_4_3472343107.JPG
 
Laatst bewerkt:
Zo van de week een nieuwe snap-on kist besteld limited edition :9~ :9~

Mega groot mega sterk kan niet wachten tot ik hem krijg :9~

Eerste week december komt hij binnen *O*

Heb er net toch ook maar even een origineel snap-on RVS werkblad bij besteld :X :9~ O-)

Welke limited edition heb je besteld, ze hebben nl al tig soorten 'limited editions' uitgebracht! :')

Honda, subaru, F1, Harley, zijn er zo een paar van.

:)
 
Schitterende kist! :o

Mijn nieuwste aanwinst: torx + imbus van de aldi *O*
ze hadden ook een luchtratel met doppen (geloof ik) en een verfpistool. Best nice maar maar niet meegenomen. Zo zonde van het geld als het toch maar in de garage ligt.
full
 
De Optimate 3+ is in feite bijna hetzelfde als de 4, en heeft de 4 ook vervangen. De 4 is nu alleen nog als Dual leverbaar, en dat is de versie voor CANBUS-motoren.
Het enige belangrijke verschil tussen de gewone 4 en de nieuwe 3+ is dat de oude 4 een hogere maximale laadstroom had, en dus een lege accu beduidend sneller zou kunnen opladen (de gebruikte laadstroom berekend het apparaat zelf, en kiest hij ook zelf, daar kan je als gebruiker niets aan veranderen).

Maar dan is de nieuwe Optimate dus minder in prestaties dan de oude? Of valt dat niet zo makkelijk te zeggen?
 
Schitterende kist! :o

Mijn nieuwste aanwinst: torx + imbus van de aldi *O*
ze hadden ook een luchtratel met doppen (geloof ik) en een verfpistool. Best nice maar maar niet meegenomen. Zo zonde van het geld als het toch maar in de garage ligt.[afbeelding]
Heb ik ook naar staan kijken, mooi met die handvatten. Maar ik heb al twee setjes gewone. De luchtratel wilde ik al langer hebben, is een mooi ding, die ligt hier dus in de werkplaats.
 
Mooie kist! :9

[afbeelding]

Ik heb zelf de standaard kra2007 (zie foto), en als deze vol is, dan ga ik misschien over na een grotere of een topkist erop..

Maar eerst maar eens vol stoempen dat ding! :+
Das waar!! Maar het nadeel van een topkist vind ik dat je zo weinig ruimte als werkblad op je kist overhoud :Y heb mijn topkist laats maar verkocht :Y
 
Laatst bewerkt:
Mooie kist! :9

[afbeelding]

Ik heb zelf de standaard kra2007 (zie foto), en als deze vol is, dan ga ik misschien over na een grotere of een topkist erop..

Maar eerst maar eens vol stoempen dat ding! :+

Heb je ook het gereedschap van snap-on?

Ik heb de laatste tijd al aardig wat snap-on en bleu-point gekocht....elke keer weer een r uit mijn lijf,maar het is zo mooi spul :9~

Bijna zonde om mee te sleutelen _O-
 
wat is een luchtratel dan?
en wat een luchtsleutel?

en de term, slagmoersleutel, waar heb ik die dan gehoord en bij welk apparaat hoort die?

edit, het antwoord is al gegeven :P
 
Laatst bewerkt:
Das waar!! Maar het nadeel van een topkist vind ik dat je zo weinig ruimte als werkblad op je kist overhoud :Y heb mijn topkist laats maar verkocht :Y


Ik ga over naar die foam inleg matten die op maat gemaakt worden, daarom moet de kist eerst vol, zodat er niets meer wijzigd, mocht er een andere kar komen dan zou ik zelf een kar kopen met een standaard lade met een korte lade er langs, zo kunnen de foam inleggers mee verhuizen.

golf%20001.jpg

(voorbeeldje)
 
Laatst bewerkt:
Ik ga over naar die foam inleg matten die op maat gemaakt worden, daarom moet de kist eerst vol, zodat er niets meer wijzigd, mocht er een andere kar komen dan zou ik zelf een kar kopen met een standaard lade met een korte lade er langs, zo kunnen de foam inleggers mee verhuizen.

[afbeelding]
(voorbeeldje)
Die inleg matten zijn zeker :9~ :9~

Maar voor mijn wel een nadeel omdat ik nooit uitgekocht raak en dan "past" het er niet meer in zal ik maar zeggen.....

Helaas de foto van mijn nieuwe kist staat thuis op de laptop...aangezien ik momenteel op Curaçao kan ik de foto nu ff niet plaatsen
 
Heb ik ook naar staan kijken, mooi met die handvatten. Maar ik heb al twee setjes gewone. De luchtratel wilde ik al langer hebben, is een mooi ding, die ligt hier dus in de werkplaats.
Inbus heb ik ook al 2 setjes van (1 met mooie handvatten zoals deze, werkt ontzettend fijn en 1 normale). Ging me dus ook om de torx :Y
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan