Show your tools, part *V*

  • Onderwerp starter Anoniempje313
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
A

Anoniempje313

Guest
Show hier dus al je nieuwe/oude/verse/vage/gejatte/gevonden
gereedschap dat je met de sleutelaars wil delen!​


Kar_177-7.jpg

57266.jpg

17214.jpg

82913.jpg

full

full

full

full

full

full





 
Laatst bewerkt door een moderator:
ziet er nettjes uit Arnold!! :}

hoeveel mm kopere pijp heb jij gebruikt voor je lucht? Zaterdag gaat bij mij me stroom op me schuur, dan kan ik ook langzaam met de inrichting beginnen (eindelijk)

[afbeelding]


15mm :Y :Y

Heb ff nagevraagd mbt afstand/diameter etc. Voor dit stukkie (compressor staat op zolder) was 15mm meer dan genoeg


Ik vind het mooi en de deurtjes hangen recht! Welke bikes ga je servicen in de nieuwe ruimte?

Wie er maar belang bij heeft ;)
 
Tja.... ben nogal een gereedschapsverslaafde :P Heb een andere werkplaats nu, waar uiteraard ook weer wat in moet. Spul wat ik te koop heb had ik mee naar het circuit, maar nam simpelweg teveel onnodig spul mee ;) Deze dingen heb ik nu dubbel vandaar dat het weg mag (niet moet! :+ :+ )


@vroembert:

Ze hangen recht hoor *O* *O*

[afbeelding]

de andere hangt er ook:

[afbeelding]

Heb uit voorzorg een wandcontactdoos in het plafond gemaakt (lampjes heb ik gered van onze magazijn-opruiming *O* *O* ) boven de heftafel. Hier kan bijv de optimate aan, zo heb ik die snoeren niet steeds door de ruimte

Inrichten is natuurlijk het mooiste werk *O*

[afbeelding]

Perslucht voor de heftafel mooi wegewerkt

[afbeelding]
[afbeelding]

en de andere aansluitingen

[afbeelding]
[afbeelding]

nu alleen nog een ontvetterbak kopen, gaat zoeen worden denk ik:

[afbeelding]

:9~ :}


@Martell hij is bijna vol
 
hoeveel mm kopere pijp heb jij gebruikt voor je lucht? Zaterdag gaat bij mij me stroom op me schuur, dan kan ik ook langzaam met de inrichting beginnen (eindelijk)


voor luchtleiding van compressor naar voorraad vat is hier thuis een leiding gemaakt van drukpvc 32 mm. is veel goedkoper dan koperleiding, maar je moet wel even iemand zoeken waar je het kunt kopen.
is ong een leiding van 40 meter, en voorraad vat van 200 liter zit altijd vol. compressor is 500 liter en staat op een plekje waar wij geen last hebben van het geluid
 
Laatst bewerkt:
Net even een hobby lasaperaat gehaald.
Doet het redelijk voor zijn prijs.

Hoef ik niet de hele tijd op en neer naar het werk als ik weer eens iets moet lassen. *O*

[afbeelding]


gelukkig staat het op het apparaat wel goed :+ :+



Had ook weer wat moois, of eigenlijk iets beschamend :o

Van de zomer een mooie elektrische roldeur in de schuur gezet, met afstandsbediening. Vond het al irritant om steeds de knop zolang vast te moeten houden enzo om helemaal open te krijgen etc :(

Was vanavond wat aan het klooien, ging ie opeens niet verder omhoog dan halverwege :? :? Ik de gebruiksaanwijzing (uiteraard nog nieuw in verpakking *O* *O* ) erbij gehaald om te zin wat het kon zijn, kon je dat ding dus ook programmeren (wat ik per ongeluk dus half en verkeerd had gedaan :') :') )

Resultaat: deur gaat nu met 1 druk open of dicht en nog eens sneller ook :') :') :')

Tip van de dag: lees altijd de gebruiksaanwijzing :+
 
gelukkig staat het op het apparaat wel goed :+ :+



Had ook weer wat moois, of eigenlijk iets beschamend :o

Van de zomer een mooie elektrische roldeur in de schuur gezet, met afstandsbediening. Vond het al irritant om steeds de knop zolang vast te moeten houden enzo om helemaal open te krijgen etc :(

Was vanavond wat aan het klooien, ging ie opeens niet verder omhoog dan halverwege :? :? Ik de gebruiksaanwijzing (uiteraard nog nieuw in verpakking *O* *O* ) erbij gehaald om te zin wat het kon zijn, kon je dat ding dus ook programmeren (wat ik per ongeluk dus half en verkeerd had gedaan :') :') )

Resultaat: deur gaat nu met 1 druk open of dicht en nog eens sneller ook :') :') :')

Tip van de dag: lees altijd de gebruiksaanwijzing :+
gebruiks aanwijzing is voor vrouwen en mieten jonguh :+
 
Weet dat het hier in dit topic een beetje in het niets zal vallen maar gisteren eindelijk voor het eerst mijn eigen gereedschap gekocht. Voorheen moest ik altijd van mijn vader of zwager lenen. Of met het zeer magere (maar na 17 jaar nog zeer complete) boordgereedschap werken.

52 delig. Dopmaten 4 t/m 23 mm. 2 ratels. Wilde perse ook de grotere maten voor het stellen van de ketting. Voor de schroevenbitjes zit er trouwens GEEN bitschroefendraaier of een speciale bithouder bij '(

doppen-en-bitsenset-(103082).gif


Niet het beste merk, maar via me werk betaal ik dan ook zeker niet te veel hiervoor.

Volgende in de rij is een stel goede PH schroeven draaiers en daarna een echte momentsleutel, daarna wil ik een scheurmachine, daarna een haakseslijper en daarna......
 
Laatst bewerkt:
Weet dat het hier in dit topic een beetje in het niets zal vallen maar gisteren eindelijk voor het eerst mijn eigen gereedschap gekocht. Voorheen moest ik altijd van mijn vader of zwager lenen. Of met het zeer magere (maar na 17 jaar nog zeer complete) boordgereedschap werken.

52 delig. Dopmaten 4 t/m 23 mm. 2 ratels. Wilde perse ook de grotere maten voor het stellen van de ketting. Voor de schroevenbitjes zit er trouwens GEEN bitschroefendraaier of een speciale bithouder bij '(

[afbeelding]

Niet het beste merk, maar via me werk betaal ik dan ook zeker niet te veel hiervoor.

Volgende in de rij is een stel goede PH schroeven draaiers en daarna een echte momentsleutel, daarna wil ik een scheurmachine, daarna een haakseslijper en daarna......

Die bithouder zit toch rechtsboven in de doos :?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan