SIDI Laarzen

Ja had je niet van die rare bokke pootjes
gehad }) Dan hadden die alpinestars wel
gepast bij nubo Maar ja jou pootjes zijn
nog rabbiger dan die van mij :+

Mijn Alpinestars piepen ook... gewoon niet op lopen en overal naar toe rijden. nergens last van...
 
Laat ik mijzelf ook in de rij plaatsen van piepende Sidi dragers


P.s. Als ik dit topic lees lijkt het wel of de Sidi's in de aanbieding zijn geweest :9
 
Sidi Vertebra II.......ik heb nog nooit zoiets waardeloos gekocht zeg...Heb ondertussen nieuwe laarzen gekregen omdat de oude (half jaartje oud) door het leer knipte. Mijn nieuwe laarzen, 2 weken oud, hebben het zelfde + dat de zool los laat. Aan de voorkant ligt gewoon de zool los, slecht gelijmd denk ik. Had dus net zo goed laarzen van 50 euro kunnen kopen, dan was dit te verwachten maar hier baal ik gewoon van :r . Ze moeten weer opgestuurd worden, laarzen weer 1,5 week kwijt dus niet rijden. De vorige keer ook al 2 maanden (gelukkig winterstop maar vaak zat dat ik ff wou rijden en dat t dus niet kon |( )
S kijke of ze weer de zelfde laarzen opsturen, zo ja, als ze weer kapot gaan wil ik gewoon m'n 220 euro terug en koop ik die zwarte laarzen die bij de motorzaak staan, goedkoper maar ongetwijfeld beter want dit is 1000x nix!
 
Terug
Bovenaan Onderaan