Blijf je uit de buurt van zijn grenzen, dan beloont de SW je met een onverstoorbare wegligging, zolang het harder gaat dan pakweg 40 km/u en langzamer dan 130. Mijn ervaring is dat de Silverwing bij langzaam rijden in de bocht wil vallen en bij snelgenomen doordraaiers de neiging heeft om naar buiten te willen. Hij vraagt onder die omstandigheden een strakke hand. Dit valt overigens allemaal binnen een veilige, voorspelbare wegligging.
Wat ik mis is feed back. Ik besef dat ik daarmee het tegenovergestelde schrijf van Biggest Four. De achtervering strakker zetten en de bandenspanning +0,1 a 0,2 bar helpt, maar het probleem zit m.i. in de gewichtsverdeling (ongeveer 95/150 kg) en de kleine wielen (14 en 13 inch).
Mijn referentiekader is overigens beperkt tot een CB350 en een Deauville.
Op scootergebied heb ik proefgereden op de 3 Japanse 400-scooters (en vond de keuze gemakkelijk).