Sinners deel II in BT

Staat ie nergens ter download?
Heb een server, erg handig

Van DVD tjes wist ik net zo weinig als de sinners, maar als ik er iemand een lol mee kan doen
 
Hier in Limburg (NL) moet de carbid uit belgie komen, wij hebben niet de luxe dat je het bij de dump kan kopen.
Is wel lachen, kom je bij de grens met je kilo carbid, zie je ze daar staan al de stumpers die voor honderden euro's vuurwerk in Belgie gekocht hebben, en het net over de NL grens weer in mogen leveren bij de mannen met de blauwe pet.
Hier in NOORD Limburg kun je het gewoon krijgen hoor
 
sinners hype werd hier op forum vooral door FD gepromoot,

En in BIG TWIN die artikelen zijn ook van hem,
Maar zitten leuke fietsen tussen hoor
 
Er is al een deel 2 van de Choppertown DVD, alleen hier nog niet gevonden... kan hem wel in de US scoren, maar die verzendkosten spreken me niet aan.. 8-)

10 euro verzendkosten is teveel in jouw ogen......????? en idd er zijn er 2 dvd's choppertown en choppertown from the vault. allebei leuk voor de donkere kerstmaanden. dus gewoon bestellen ze hebben zelfs combo aanbiedingen waardoor het goedkoper is......

kijk op www.choppertown.net

en ieder zijn smaak natuurlijk, maar ik vin hun motors hummeldesjit!
 
Laatst bewerkt:
ik begrijp eerlijk gezegd die hele hype om die sinners niet, een paar gasten die coole dingen bouwen en dat wordt dan opgehemeld alsof ze god zijn... :?
Hype bij gebrek aan een eigen scene, misschien?

Daar is alles meer laidback en beter weer. Levert gelijk al betere plaatjes op .....
En die bikes zijn gewoon cool.
 
Laatst bewerkt:
10 euro verzendkosten is teveel in jouw ogen......????? en idd er zijn er 2 dvd's choppertown en choppertown from the vault. allebei leuk voor de donkere kerstmaanden. dus gewoon bestellen ze hebben zelfs combo aanbiedingen waardoor het goedkoper is......

kijk op www.choppertown.net

en ieder zijn smaak natuurlijk, maar ik vin hun motors hummeldesjit!

Eh, 10 euro valt nog mee, maar ik heb eens bij Moon-eyes wat besteld voor zo'n 80,- euro, kwam er GVD 40,- euro aan importkosten/belasting/blablabla bij :(
En dat wil ik dus niet nog een keer...
 
Eh, 10 euro valt nog mee, maar ik heb eens bij Moon-eyes wat besteld voor zo'n 80,- euro, kwam er GVD 40,- euro aan importkosten/belasting/blablabla bij :(
En dat wil ik dus niet nog een keer...

Snap ik dat je huiverig bent, maar als je bestelt dan laten ze meteen zien wat erbij komt aan verzendkosten, importkosten heb je niet bij 1 of 2 dvd'tjes..... Wel als het over grote bedragen gaat natuurlijk..... ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan