Indian chief sport

Klokjebroeder

Rookie
15 nov 2023
3
1
Hallo, heb al 30 jaar mijn rijbewijs, mijn vader (en ik) reed een HD heritage softail, na mijn 20e heb ik nooit meer gereden tot dit jaar (ben nu 48) ik begon met een cafe racer, toen een yamaha xr 600, en nu een honda 900 rr fireblade (1994) ik heb wat centjes gespaard en wil nu graag de indian chief sport. 2023 , kost bijna 25.000 euro, ik twijfel of dit een goede investering is, of toch een bmw 1250? Kan iemand mij adviseren? Ik gebruik hem niet voor vakanties maar korte ritjes in de buurt, alvast bedankt
 
Ik gebruik hem niet voor vakanties maar korte ritjes in de buurt, alvast bedankt
Als je hem alleen voor korte ritjes in de buurt wil gebruiken, heb je daar dan €25000,- voor over?
Je zou ook kunnen kijken naar een mooie jonge occasion van Indian.
Scheelt meestal aardig wat geld.
Maar ga eens zelf een proefrit maken op zowel de BMW als de Indian...
Iedereen kan advies geven, maar alleen jij kunt voelen of je het fijn vind rijden!
 
Je wil de Indian naar twijfeld omdat je wellicht minder geld verliest op de BMW?
Een voertuig is zelden een investering.
Maar kies met je hart anders blijft het altijd.. wat.. als.. ;) en krijg nooit spijt van een beslissing die op dat moment goed voelde.
 
koop een 1250, dan weet je zeker dat je meer gaat rijden. Ook dat het een goede keus is om geen Indian te rijden
 
Mandarijntjes en sinaasappels. :') 8-)
2023-NA-IMC-SPORT-CHIEF-RUBY-SMOKE-LIFESTYLE_009326_1676998338-e1676998352810-734x420.jpg
 
Nee, ik heb nog steeds een mandarijntje. ;)
Een complete M-sport uitvoering met carbon wielen.
R1100S, GS, HP2 Sport, S1000R, S1000RR (2x) (nu) gehad.
Aha, ik heb zoals je had begrepen een GS. Niet omdat iedereen er 1 heb, maar door mijn lengte van 1,98 mtr blijft er weinig keus voor mij over
 
Aha, ik heb zoals je had begrepen een GS. Niet omdat iedereen er 1 heb, maar door mijn lengte van 1,98 mtr blijft er weinig keus voor mij over
Hier 1,82 dus ook mijn 2023 R3 zit perfect. ;)
Voor de wegrace is een lengte rond de 1.60 zelfs ideaal, dus daar was ik al jaloers op.
Maar 1,98 lijkt mij ook wel wat. ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan