indian scout verbouwd

Hasco

Rookie
24 feb 2013
8
6
Scherpenheuvel
76702411_2281324952159268_4030216320644546560_n.jpg
 
Sorry...ik heb helemaal niks met die Polaris-dingen.
Maar mooi dat jij er wel wat mee kunt.
 
zie liever de echte indians (1901 tot 1946) .maar hij is mooi gelukt .
 
Ik gok een ander stuur en een sidemount.
Verder kan ik het ook niet zien hoor..
Ik weet ook niet hoe het originele geval er uit ziet, kan dus geen vergelijk maken.
voor het gemak neem ik aan dat het niet als een strandbuggy begon.
De foto kan ik niks van maken, vast gemaakt met weinig licht en minder pixels.
 
Hij staat met trots op de foto. heb je ook voor en na foto? mooie brug ook.
 
Ik hoop de eerste optie, zo'n mooie ruimte aan jezelf is niet verkeerd EN de verbouwing valt wat goedkoper uit._O-
Maar ik zie weinig reacties van de TS, incasseert ook geen complimenten.
 
Voor mij is een Indian een motor die uit Springfield komt, gemaakt tussen 1901 en april 1953..
De rest is crap; of gerebatchte Ariëls of een nep-HD met S&S blok of die plastic Polaris-dingen van nu.. hopeloos..
Maar gelukkig is mijn smaak slechts één van vele..
 
Ik hoop de eerste optie, zo'n mooie ruimte aan jezelf is niet verkeerd EN de verbouwing valt wat goedkoper uit._O-
Maar ik zie weinig reacties van de TS, incasseert ook geen complimenten.
Die komt in november 2026 terug, opent een nieuw topic, nieuwe ventieldoppen van colablikjes als ombouw laten zien en dan verder niks. Met wat geluk zegt @Rob RD dan iets in de trant van

1576824211303.jpeg

en dan duurt het weer even totdat @TS weer terugkompt.
 
Ik weet dat ik hap maar polaris heeft indian merk gekocht ?
Late reactie maar inderdaad, Polaris heeft het Indian merk gekocht waarna hun Victory motors niet meer genaakt werden en er een Indian lijn opgezet werd. Als ik het correct heb onthouden is Indian een kwart eeuw volledig uit de roulatie geweest totdat Polaris het mek aankocht.

Die nieuwe Indians zijn exact dat, nieuwe motoren die wat mij betreft niets meer met het oude indian te doen hebben. Ik heb vorig jaar zo'n Indian Scout Bobber van dichtbij bekeken en het is naar mijn mening absoluut een fraaie fiets. Prijskaartje is in Europa wel een beetje straf en lijkt mede daardoor vooral een tegenhanger van Harley's sportsters.

Zelf heb ik uiteindelijk toch voor een Sportster gekozen want uiteindelijk wil je toch een Harley Davidson :t:Y
 
Bijna...; Polaris voerde een tijdje de merken Victory en Indian naast elkaar, maar besefte dat ze daarmee hun eigen grootste concurrent was.
Dus exit Victory.
Uiteraard doen ze een gooi naar de troon van aartsrivaal H-D, en proberen diverse Police Departements voor hun producten te laten kiezen
De Scout is niet alleen een tegenhanger van de Sportster, hij is ook groter van inhoud...dus geen eerlijke concurrent.
Daarin slaagt de Yamaha Bolt beter in mijn ogen..

Ik heb mogen proefrijden met de Scout; prima fiets, maar er had net zo goed Honda Shadow op de tank kunnen staan..
Ik miste de beleving van een 'èchte'.
 
Laatst bewerkt:
Indian-1916-Powerplus-unretored- original-1.jpg
indian8val2ve4.jpg
IMG_0001.JPG
img_05051.jpg
1931 Indian 101 Scout 45 cu. in 750 cc All Original v3.JPG


tja de Echte zullen altijd een droom blijven voor mij ;(
als ik ooit in de gelegen heid kom om zo iets te kopen dan verkoop ik al mijn andere motoren :}
 
Laatst bewerkt:
tja de Echte zullen altijd een droom blijven voor mij ;(
als ik ooit in de gelegen heid kom om zo iets te kopen dan verkoop ik al mijn andere motoren :}

Kom je verlekkeren in Raalte tijdens de AMCA..

 
Terug
Bovenaan Onderaan