sm als eerste motor 25kw

alle brave sm's :+

derbi 125 sm
rieju 125 sm
aprilia 125 sm (2T)
yamaha XT125X
yamaha DT125X (2T)
yamaha XT660X


begin plz niet met exc/CRF/RMZ/LC4/...... op 25 kw te zetten, want dat rijdt kut!
 
alle brave sm's :+

derbi 125 sm
rieju 125 sm
aprilia 125 sm (2T)
yamaha XT125X
yamaha DT125X (2T)
yamaha XT660X


begin plz niet met exc/CRF/RMZ/LC4/...... op 25 kw te zetten, want dat rijdt kut!

Een XT660X heeft meer dan 25 kw en is ook niet om te bouwen naar 25 kw.
Misschien een Suzukki DR-Z 400 SM.

gr, Look.
 
Honda CR500 op 17KW niet wat? :P



kent1.JPG


_O-
 
Een XT660X heeft meer dan 25 kw en is ook niet om te bouwen naar 25 kw.
Misschien een Suzukki DR-Z 400 SM.

gr, Look.


is wel te verkrijgen op 25 kw, 2 van me klas hebben er een op 25 kw

en ja, bijna halve sm wereld heeft -25kw op kenteken, maar niet in het echt, en de TS wil legaal de baan denk ik
 
is wel te verkrijgen op 25 kw, 2 van me klas hebben er een op 25 kw

en ja, bijna halve sm wereld heeft -25kw op kenteken, maar niet in het echt, en de TS wil legaal de baan denk ik

He , da's vreemd. Ik heb hier een "Motor" jaarboek van 2005, hier staat bij de beschrijvingvan de XTX "25 kw versie: nee" En ik heb me altijd laten vertellen dat het erg moeilijk is om een 1 cilinder terug te tunnen. Ik wil het niet ontkennen maar als ik jou was zou ik het toch even navragen.

gr, Look.
 
He , da's vreemd. Ik heb hier een "Motor" jaarboek van 2005, hier staat bij de beschrijvingvan de XTX "25 kw versie: nee" En ik heb me altijd laten vertellen dat het erg moeilijk is om een 1 cilinder terug te tunnen. Ik wil het niet ontkennen maar als ik jou was zou ik het toch even navragen.

gr, Look.


hmm das raar, op een officiele yamaha verkoper site staat dat het legaal terug te voeren is naar 25kw

als jij motorjaarboek als goede referentie beschouwt...
staat vol met fouten
 
XL 500 is standaard 25kw maar dat is wel een wat oudere motor...


DSC03260.JPG


(bij mij missen de 17" velgen nog, komt volgende week als het goed is)
 
Je kan ook een XR650R kopen die heeft 10 kw op kenteken en de vermelding "het betreft een lichte motorfiets"
full
 
haha even tussendoor mijn brommer 50cc heeft iets van 3.5 kw op kenteken dus volgens mij klopt er niet erg veel van want als je een brommer op de rollenbank zet heeft die miss keer 1.5 of 2 maarja dit heeft niet veel met motoren te maken maar ik denk ik meld het even O-)
 
haha even tussendoor mijn brommer 50cc heeft iets van 3.5 kw op kenteken dus volgens mij klopt er niet erg veel van want als je een brommer op de rollenbank zet heeft die miss keer 1.5 of 2 maarja dit heeft niet veel met motoren te maken maar ik denk ik meld het even O-)

3.5kw van je brommer is aan de krukas, op de rollerbank aan het wiel.
rollerbank kw's worden nadien omgerekend naar het echte vermogenhet is eerder een maatstaf (max legale vermogen in nl is 0.45kw ofzo?)
 
Terug
Bovenaan Onderaan