sm laarzen

Jurrien9

MF veteraan
10 jun 2007
1.424
0
groningen
ik heb gekeken of er topic waren met dit onderwerp maar die ik zag/vond was nog van 2004:D

dus hierbij! wat voor laarzen hebben jullie op je supermotard/crosser?!

ik haal volgende week mijn setje zwarte sidi crossfire srs!! :D
 
ik rij voor de cross met FOX laarzen en SM met de Sidi flexforce laarzen.kosten wel wat maar zitten heerlijk en het is ideaal dat je de zolen kan vervangen.
 
Ik rij met fox tracker laarzen, best nette laarzen. Pasvorm en duurzaamheid is niet geweldig, maar het is dan ook niet de duurste laars. Doet z'n werk wel. :Y
foxtracker.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ik vind deze wel wat, maar dan meer om naar te kijken ;)

full


gr, Look.
 
Zit zelf ook te denken om de tech 3 van alpinestars aan te schaffen voor op de SM. Weet iemand nog een adresje in de buurt van Breda waar ze deze verkopen?
 
SIDI Flexforce laarzen, lekker dat de zolen te vervangen zijn.

heb ze laatst gekocht met een inkoopactie hier op het forum, toen waren ze slecht 240 per paar :)
 
ik zou persoonlijk nooit een laarzen kopen met een motormerk erop. Heb je een andere motor moet je ook maar weer nieuwe laarzen kopen... (zelfde geld voor pakken en helmen)

Maar goed bij sommige speelt het geld niet zo'n grote rol als bij mij :)
 
Alpinestars TECH 6

Tech_6_310x272.jpg


zeer goed over te spreken, de TECH 8/10 vond ik niet zo, met die aparte binnenschoen.
irritant bij het aantrekken elke keer.

Zeer stevig, handig bij het vallen :)

En bij een andere motor moest ik ookal zijn ze zwart toch andere laarzen kopen.
Met deze tech 6 is niet echt te rijden op een CBR
 
ik heb gekeken of er topic waren met dit onderwerp maar die ik zag/vond was nog van 2004:D

dus hierbij! wat voor laarzen hebben jullie op je supermotard/crosser?!

ik haal volgende week mijn setje zwarte sidi crossfire srs!! :D


gewone tech 7 van alpinestar. SM laarzen is gewoon weer zoiets dat mensen denken dat het zin heeft, maar bijna niets scheelt.
en begin niet over pro's blablabla die ermee rijden, want die zijn gesponsord.
en als je naar een circuidagje gaat, zieje de meeste nog met gewoon crosslaarzen rijden.
 
Ik zou voor deze gaan.
MMFIRESMS.jpg

Ik heb ze zelf ook en het is een super laarsje. Hij zit echt bijna als een gewone schoen en geeft toch goede bescherming. Je kan ook jaren met zo'n laars. De zool kun je vervangen. Zo'n setje kost je niet zoveel.

Een nadeeltje is dat er aan de binnenkant van de laars (tussen je benen dus en niet het tegenovergestelde van de buitenkant) een plastic bobbel zit voor het scharnier punt. Als je een alu frame hebt kan het zo zijn dat er na een poosje een plek in het fram gesleten is.
Dit is bij de cross trouwens wel erger dan bij SM maar ik moet je het ff zeggen :P .
En Side kraakt en piept enorm als je ze even niet invet en de scharnierpunten smeert.
 
Terug
Bovenaan Onderaan