sm laarzen



Dit zijn ze overigens...

full
 
Misschien een stom vraagje maar wat hebben SM laarzen aan voordeel ten opzichte van bijvoorbeeld racelaarzen?

Moet je aan een vriend van me vragen, die brak wat botjes in zijn voet met zijn racelaarzen bij een landing van een kleine sprong...

Je voeten zijn VEEL beter beschermd tegen harde klappen. Racelaarzen beschermen alleen tegen glijschade, crosslaarzen ook tegen harde impact.
 
Dat is duidelijk :)

Wanneer ik weer geld heb (na aanschaf SM) komt er eerst een (beetje goedkope) crosshelm en daarna ergens SM laarzen. Heb vorig jaar Sidi Vertebra's gekocht (had nog een SS) dus daar zal ik het eerst nog mee moeten doen.
 
Dat is duidelijk :)

Wanneer ik weer geld heb (na aanschaf SM) komt er eerst een (beetje goedkope) crosshelm en daarna ergens SM laarzen. Heb vorig jaar Sidi Vertebra's gekocht (had nog een SS) dus daar zal ik het eerst nog mee moeten doen.
op zich gaat het goed hoor met die weglaarzen van sidi (heb ik ook)
maar toch wil ik ook crosslaarzen lijkt me toch wat beter en veiliger zitten :Y
 
Dat is duidelijk :)

Wanneer ik weer geld heb (na aanschaf SM) komt er eerst een (beetje goedkope) crosshelm en daarna ergens SM laarzen. Heb vorig jaar Sidi Vertebra's gekocht (had nog een SS) dus daar zal ik het eerst nog mee moeten doen.

Ik had een paar laarzen van marktplaats afgehaald maar omdat er nu nieuwe aankomen heb ik die niet meer nodig...

Als de maat juist is (42) dan mag je ze voor weinig wel overnemen?
 
Ik had een paar laarzen van marktplaats afgehaald maar omdat er nu nieuwe aankomen heb ik die niet meer nodig...

Als de maat juist is (42) dan mag je ze voor weinig wel overnemen?
Ben bang dat die erg pijn gaan doen (heb maat 44-45).
Over mijn Sidi's ben ik heel tevreden tot nu toe dus ik heb alles behalve haast. Eerst dus een nieuwe helm + bril (maar dat komt van de zomer wel) :P
 
Laatst bewerkt:
deze sm laarzen zijn wel sexy

[afbeelding]

Ik had deze al op de eerste pagina gepost. Wel leuk dat je presies dezelfde heb gekozen. ;)

Als ik met m'n XR ga supermotarden gebruik ik deze laarzen. Ik heb er 2 paar van helemaal voor niets. Ik heb ze van tante Bea gekregen, zo'n 20 jaar geleden. Kan je nagaan wat een kwaliteit.

full


En als ze verrot zijn haal je bij de dump voor een paar tientjes gewoon weer andere.

gr, Look.


 
Terug
Bovenaan Onderaan