SM ritje Utrecht Zo. 9 sept

Was het nog wat het rit-je...

Hier in Den Haag lekker veel regen :r dus maar besloten om niet te komen -O- met de nieuwe maxxis banden... O-)
 
Laatst bewerkt:
Weer was goed en rit en verzorging was prima geregeld.
bij het bericht als goed is een zipje met daarin een kml bestand wat je met google earth kunt openen... hopelijk niet als bewijsmateriaal te gebruiken... ik was het niet!
 
mmmm zo dan?
full

...
luknie...
 
Laatst bewerkt:
Mensen, allemaal bedankt!!! Het was een eer om jullie allemaal te mogen ontvangen.

Het was weer zeer geslaagd, dus we doen het volgend jaar gewoon weer.

Shoarma in het voorjaar en saté, sateh of satee in het najaar
 
Zooo, dat was een lekker ritje. :) En nog een aardig clubje SMerts.

@Rokex: Hoe was je wedstrijd? Nee, ik heb amper gereden nog dit jaar, te druk met klussen...
 
Was inderdaad een leuk ritje en een lekker tempo. Ik wil ook niemand meer horen over vermogen, want dat heb je blijkbaar helemaal niet nodig met een SM. Nico bedankt.

Ook veel respekt voor de Kawa bestuurder gekregen. Met wat zaagwerk en nieuwe banden kan hij gewoon voorop gaan rijden _O- ou Er achter rijden was echt heel leuk.

Ook de catering was prima verzorgt. Ik zou hier best aan kunnen wennen. Stukkie rijden , ouwehoeren , stukkier rijden met nog wat meer gekken, Ouwe hoeren, happie eten , wat drinken en weer een stukkier rijden naar huis.

O ja slechte keus om terug door de stad Utrecht te rijden als ze daar zo´n groene maffia actie hebben. Wie verzint dat "een autoloze zondag"? Ik wil nu ook een fiets en wandelaars vrije dag!.
tot de volgende keer en bedankt.

( kom het achterlicht met houder nog wel halen)

Knor
ps mooie foto van die post moderne KTM :]
 
Laatst bewerkt:
Toch wil ik graag alle verhalen over deze sm horen

full
 
Zooo, dat was een lekker ritje. :) En nog een aardig clubje SMerts.

@Rokex: Hoe was je wedstrijd? Nee, ik heb amper gereden nog dit jaar, te druk met klussen...

Was leuk...zal mijn relaas hier doen: Wie gaat ermee supermoto trainen/racen?

Nog aan het klussen??..... 't Heen zal wel een vermogen aan je verdienen!

Als je vaker hier bent kunnen we misschien wel een keer afspreken om te rijden.

asjemenou...zie ik daar Guz op een foto staan :o ...op welke brommert was jij dan Guz?
een nieuwe??
 
Wat betreft die Kawa 'SM', ik heb er een tijdje achter gezeten om zijn ideale lijnen / bochtentechniek te bekijken. Mooi man! :]
Hij had alleen op de Lekdijk ietwat problemen met het tempo door de beperkte grondspeling en het ietwat beperkte 'remvermogen' (lag in ieder geval niet aan het gasgeven). :}

Bij de linkerbochten werd de drift ingezet door de motor te laten kantelen op de uitstekende middenbok, waardoor het achterwiel soms los kwam van het wegdek. Hoezo nou veel geld uitgeven aan een nieuwe motor met slipperclutch, is zo toch niet nodig...

Ik heb me prima vermaakt afgelopen zondag. Een prima voorrijder (N!co bedankt), een leuke groep SM'ers, gezellig een beetje kletsen, een goed verzorgde en leuk uitgezette route en prima verzorging met drankjes, sateetjes, brood en salade (Ro Snel bedankt).

Ik hou het volgende ritje al in de gaten . . .


Enne Knor, wat nou post moderne KTM? Mijn Red Bull blikje is van 2007 :+
 
Wat betreft die Kawa 'SM', ik heb er een tijdje achter gezeten om zijn ideale lijnen / bochtentechniek te bekijken. Mooi man! :]
Hij had alleen op de Lekdijk ietwat problemen met het tempo door de beperkte grondspeling en het ietwat beperkte 'remvermogen' (lag in ieder geval niet aan het gasgeven). :}

Bij de linkerbochten werd de drift ingezet door de motor te laten kantelen op de uitstekende middenbok, waardoor het achterwiel soms los kwam van het wegdek. Hoezo nou veel geld uitgeven aan een nieuwe motor met slipperclutch, is zo toch niet nodig...

Ik heb me prima vermaakt afgelopen zondag. Een prima voorrijder (N!co bedankt), een leuke groep SM'ers, gezellig een beetje kletsen, een goed verzorgde en leuk uitgezette route en prima verzorging met drankjes, sateetjes, brood en salade (Ro Snel bedankt).

Ik hou het volgende ritje al in de gaten . . .


Enne Knor, wat nou post moderne KTM? Mijn Red Bull blikje is van 2007 :+
_O- _O- _O-
 
Shit, ik ben heel dat gebeuren vergeten |( , maaruh....................van wie is die F650 met 17" velgen?

Ik ben ook met zoiets bezig namelijk. :)
 
Wat betreft die Kawa 'SM', ik heb er een tijdje achter gezeten om zijn ideale lijnen / bochtentechniek te bekijken. Mooi man! :]
Hij had alleen op de Lekdijk ietwat problemen met het tempo door de beperkte grondspeling en het ietwat beperkte 'remvermogen' (lag in ieder geval niet aan het gasgeven). :}

Bij de linkerbochten werd de drift ingezet door de motor te laten kantelen op de uitstekende middenbok, waardoor het achterwiel soms los kwam van het wegdek. Hoezo nou veel geld uitgeven aan een nieuwe motor met slipperclutch, is zo toch niet nodig...

Ik heb me prima vermaakt afgelopen zondag. Een prima voorrijder (N!co bedankt), een leuke groep SM'ers, gezellig een beetje kletsen, een goed verzorgde en leuk uitgezette route en prima verzorging met drankjes, sateetjes, brood en salade (Ro Snel bedankt).

Ik hou het volgende ritje al in de gaten . . .


Enne Knor, wat nou post moderne KTM? Mijn Red Bull blikje is van 2007 :+

Ik wil die jongen wel eens op een wat modernere fiets zien.
 
Ik wil die jongen wel eens op een wat modernere fiets zien.
aan lef zal het zeker niet ontbreken, en als je zo'n gebakkie op straat weet te houden dan zijn de skills er ook en weet je ook wel goed te luisteren naar je motor. De beste manier om goed motor te leren rijden.... niks leuker dan om daarmee R1's op rotondes en afritten mee voorbij te flitsen.

En ook al was een 400cc genoeg om veel lol te hebben, ik was ook erg tevreden dat een kolos van (bijna?) 200 kilo er ook geen problemen mee had. Op de hele korte bochtjes waar ook zut op de weg lag is het wat minder. Na inhaalacties waar je erg mee op achter kunt raken is het extra vermogen een bonus. Vooral het stukje CBR-ettje pesten op de dijk was erg tof. Ik hield wel enige afstand op de CBR want ik heb ervaring met hele rare rempunten bij SS-ers en dan zit je niet graag in het achterwiel.

De 950 past prima bij mijn rijstijl, ik had hem nog niet eerder kunnen vergelijken met door goede rijders uitgeruste (mono) sm's maar dit is goed bevallen.
 
aan lef zal het zeker niet ontbreken, en als je zo'n gebakkie op straat weet te houden dan zijn de skills er ook en weet je ook wel goed te luisteren naar je motor. De beste manier om goed motor te leren rijden.... niks leuker dan om daarmee R1's op rotondes en afritten mee voorbij te flitsen.

En ook al was een 400cc genoeg om veel lol te hebben, ik was ook erg tevreden dat een kolos van (bijna?) 200 kilo er ook geen problemen mee had. Op de hele korte bochtjes waar ook zut op de weg lag is het wat minder. Na inhaalacties waar je erg mee op achter kunt raken is het extra vermogen een bonus. Vooral het stukje CBR-ettje pesten op de dijk was erg tof. Ik hield wel enige afstand op de CBR want ik heb ervaring met hele rare rempunten bij SS-ers en dan zit je niet graag in het achterwiel.

De 950 past prima bij mijn rijstijl, ik had hem nog niet eerder kunnen vergelijken met door goede rijders uitgeruste (mono) sm's maar dit is goed bevallen.
Ik heb geen CBR gezien op die dijk, ook niet achter mij ?!? :?
 
Laatst bewerkt:
Ik heb geen CBR gezien op die dijk, ook niet achter mij ?!? :?
moet je ook een beetje bijblijven he? (try to follow us! :P )

en alleen N!ico passeerde hem, dat wilde hij niet op zich laten zitten dus ging hij, in iedere bocht er naast hangend, op jacht naar de 400cc's die hem voorbij kwamen, maar hij was kansloos.
 
Laatst bewerkt:
Oh, vandaar.
Ik zat eerst nog achter de BMW F650 rijder. Het duurde ff voordat ik daar voorbij was, er zaten ook nog wat auto's op die dijk, (dàt moeten ze nou eens verbieden :) ) dus heb ik het CBR spektakel helaas gemist... -O-
 
Terug
Bovenaan Onderaan