Smoke puts a smile on your face!!!

en???

  • gaaaf

    Stemmen: 2 3,8%
  • humor

    Stemmen: 13 24,5%
  • zzzZZZZzzZZZZzzzzZZZZzzz

    Stemmen: 31 58,5%
  • bagger

    Stemmen: 7 13,2%

  • Totaal aantal stemmers
    53
ik vind trouwens dat die hele appeltaart stukjes wel weg mogen blijven in het vervolg. scheelt je weer de helft ruimte.
 
ik vind trouwens dat die hele appeltaart stukjes wel weg mogen blijven in het vervolg. scheelt je weer de helft ruimte.

:( zoveel werk aangehad en de gehele dag + dag erop een ranzige appeltaart met knoflooksaus in me bek gehad en wat krijg je

STANK VOOR DANK :( :( :( :( :( (met name knoflooksaus stank :+ )

heb jij soms een beter idee i.p.v. geen introfilmpje B|
 
Laatst bewerkt:
Is dat niet in Huizen :P ,

Moest daar zaterdag lessen, zelfde parkeerplaats ook. Zeg de Smilie al staan en herkende de omgeving al van je vorige filmpje. Was eerste keer dat we daar de bv's deden.

Zat me broer net ook mee te kijken met dat filmpje zegt tie: "Hey die gast ken ik", Hij moest toevallig voor de zomervakantie, systeembeheerdertje spelen bij Rens & Rens en daar zat tie dan met jullie te counter striken.

[edit] Ooh bijna vergeten |( grappig filmpje, lag dubbel hehe. Keep up the good work [/edit]
 
Laatst bewerkt:
Is dat niet in Huizen :P ,

Moest daar zaterdag lessen, zelfde parkeerplaats ook. Zeg de Smilie al staan en herkende de omgeving al van je vorige filmpje. Was eerste keer dat we daar de bv's deden.

Zat me broer net ook mee te kijken met dat filmpje zegt tie: "Hey die gast ken ik", Hij moest toevallig voor de zomervakantie, systeembeheerdertje spelen bij Rens & Rens en daar zat tie dan met jullie te counter striken.

[edit] Ooh bijna vergeten |( grappig filmpje, lag dubbel hehe. Keep up the good work [/edit]
:9~
Kijk eens aan een echte fan :}

we won't let you down boy O-)
 
:( zoveel werk aangehad en de gehele dag + dag erop een ranzige appeltaart met knoflooksaus in me bek gehad en wat krijg je
STANK VOOR DANK :( :( :( :( :( (met name knoflooksaus stank :+ )
heb jij soms een beter idee i.p.v. geen introfilmpje B|
Je had ook slecht geklopte slagroom in een leeg knoflooksaus flesje kunnen doen.
Dat verschil zie je toch niet in een filmpje van deze kwaliteit.
En guess what: het smaakt nog beter ook... |( :X
 
:( zoveel werk aangehad en de gehele dag + dag erop een ranzige appeltaart met knoflooksaus in me bek gehad en wat krijg je

STANK VOOR DANK :( :( :( :( :( (met name knoflooksaus stank :+ )

heb jij soms een beter idee i.p.v. geen introfilmpje B|

als ik leuke mensen wil zien kijk ik wel naar jackass ofzoiets.
en waarom een intro filmpje?
 
als ik leuke mensen wil zien kijk ik wel naar jackass ofzoiets.
en waarom een intro filmpje?

Om jou te irriteeren base, om jou te irriteeren.

Hoe rijd de vfr eigenlijk?? heb je al veel KM gemaat met snelle 400???
 
nou moet je alleen nog leren spellen
bruning moet ws burning zijn ???

Op dinsdag 11 november 2003 12:00 schreef Inbox4me het volgende:
[OT]
And yes I'am a complete idiot
I'm of I am, make up your frickin' mind ;)
[/OT]

Op dinsdag 11 november 2003 15:12 schreef -=Peter=- het volgende:
Het is niet "a idiot" maar: "an idiot" als we toch bezig zijn...


Wat weten we het toch allemaal weer goed.
Over het algemeen kom je hier het betere turbo-tikwerk tegen. Als iemand daarin dan een foutje maakt, laat dat nou gewoon eens. Als er berichten worden gepost die echt nergens op slaan (erg veel fouten, of GESCHREEUWD) dan kun je er wel wat laten weten denk ik.
Iets meer tolerantie zou dus best op zijn plek zijn. :)
Zolang het maar fatsoenlijk leesbaar is.
Neenee, ik ben geen moddereter. Kwouwet gewoon even kwijt. ;)
En over leesbaar gesproken;

Vlgones een oznrdeeok op een Eglnese uvinretsiet mkaat het neit uit in wlkee vloogdre de ltteers in een wrood saatn, het einge wat blegnaijrk is is dat de eretse en de ltaatse ltteer op de jiutse patals saatn. De rset van de ltteers mgoen wllikueirg gpletaast wdoren en je knut vrelvogens gwoeon lzeen wat er saatt. Dit kmot odmat we neit ekle ltteer op zcih lzeen maar het wrood als gheeel.

Back on topic.

Geinig filmpje!
 
Terug
Bovenaan Onderaan