sneeuwkettingen voor een motor

gpz900r gek

Die hard MF'er
6 jan 2004
691
0
hier een link en wat foto's
wat denken jullie, zeker met dit weer.
als ik niet in de goede rubriek zit hoor ik het wel,

http://www.mv-motorrad.de/cosmoshop/lshop,showdetail,740,d,1109070220-740,,10107,,,.htm


full
 
Laatst bewerkt:
Volgens mij heb je er meer nodig, lijkt me een beetje grote afstansd tussen de 'kettingen'. Maar leuk bedacht, wel er op vertrouwen dat ze vast blijven zitten en niet je velgen beschadigen.
 
Ik heb deze pas ook al ergens langs zien komen, volgens mij. :?

Maar volgens mij past dat nooit tussen mijn achterspatbord en band.

Als het werkt wil ik ze hebben..humor toch al de karren op glijmiddel en jij hoppa tussen de glibbertjes door...

Maar ja dan komt je achterwiel je voorwiel voorbij...want ik zie alleen maar de achterband..

En die spullen komen tegen me brug aan denk ik..hele krappe ruimte..
 
en de voorband dan?? :? als me achterbandje wegslipt vind ik et niet zo erg, maar ik zie nergens een ketting bij een voorwiel...

Zie:

Ooit wel eens in de sneeuw gereden?


1) Dachten jullie dat je uberhaupt bochten kon maken in de sneeuw..je rijdt enkel rechtuit en draait je stuur als een auto.
2) Remmen doe je ook op je motor in de sneeuw dan kunnen die dingen je echt niet schelen..die helpen dan wel goed mee.

Sturen op de normale manier kun je wel vergeten in de sneeuw. Voorwiel heb je ze dus niet nodig omdat je rechtop/stapvoets door de bocht gaat. Probleem is dat je in de sneeuw vrijwel alleen maar wielspin hebt en dus niet van je plaats komt. Dit is puur om nog enige tractie en (motor)remmend vermogen te hebben.
 
Terug
Bovenaan Onderaan