Snelheidsduivel helpt achtervolgende agent

bron : http://www.waarmaarraar.nl/pages/re/4117/Snelheidsduivel_helpt_achtervolgende_agent.html

Snelheidsduivel helpt achtervolgende agent
Montana - Een agent bemerkte een motorduivel op die hem met hoge snelheid op de andere weghelft passeerde. Snel draaide hij zijn dienstwagen en zette de achtervolging in. Maar na een tijdje werdt het te gevaarlijk voor andere weggebruikers en besloot Frank Nowakowski de achtervolging te staken. Op dat moment kreeg hij een klapband en kon de auto niet meer in bedwang houden. Met hoge snelheid joeg het voertuig door de berm en dwars door prikkeldraad het weiland in. Niet lang hierna stond de agent een verassing te wachten, hij werd te hulp geschoten door de achtervolgde die in zijn spiegels een grote stofwolk zag waarop hij niet draalde en terug reed naar de plaats van het ongeval. Hij voelde zich niet prettig bij het idee dat er wel eens nare gevolgen voor de agent waren ontstaan en draaide zonder omhaal terug. De agent was ontroerd en blij dat hij tot inkeer was gekomen. Zijn overtreding werdt afgedaan met een excuus aan de agent.



zo speel je het spelletje goed :}

[edit] spelvoudje.. :P


en ze leefde nog lang en gelukig :W
 
vergis je niet dat de achtervolgde voor alles wat de agent overkomt aansprakelijk gesteld wordt in de US !!

als de agent zich in zijn achtervolging door een stuurfout dood zou rijden zou hij dus vervolgd kunnen worden voor moord (en nog wel op een COP) :X
 
Weer een staaltje fraai stupide opmerkingen hier :Z


De agent staakte de achtervolging en kreeg precies op dat moment een lekke band :?

Sterk staaltje amerikaanse macho/stumper-agent die zijn auto/banden over de limiet jaagt en vervolgens aan de media vertelt dat ie 'net' de achtervolging staakte in verband met de veiligheid van het overige verkeer... yeah right
_O-


Ben jij erbij geweest ...weer een mooi verhaal van een studentje dat teveel tijd heeft om naar amerikaanse filmpjes te kijken zeker...




is een leuk verhaal wat voor beide goed afliep. Bravo en klaar.
 
Ben jij erbij geweest ...weer een mooi verhaal van een studentje dat teveel tijd heeft om naar amerikaanse filmpjes te kijken zeker...

*O* mijn opmerking was stupide genoeg dat zowaar de enige echte baksteen erop reageert! Ik voel me vereerd.

Maar ik begrijp dat dat wel vaker gebeurt, klapbanden krijgen precies op het moment dat je nét je achtervolging af hebt gebroken in verband met de veiligheid van het verkeer? Mij leek het in ieder geval erg onwaarschijnlijk.

Daarentegen, dat een agent gewoon over zijn limiet heengaat, omdat ie helemaal opgefokt achter het stuur zit op het moment dat hij eindelijk die achtervolging mag doen waarvoor die agent geworden is, dat lijkt mij dan weer waarschijnlijker. Ik geef je er zelfs een voorbeeld van. Dat hij na zijn crash een 'klapband' de schuld geeft en ook nog eens zegt dattie nét de achtervolging had afgebroken vindt ik dan uitermate goed passen bij dit plaatje.

In elk geval was niemand van ons erbij, dus niemand kan met zekerheid zeggen hoe het echt gegaan is. Ik denk echter (mijn mening inderdaad) dat een andere gang van zaken waarschijnlijker is dan die zoals door de agent beschreven. Als ik dit 'hoe het echt gegaan is' niet ter discussie mag stellen, waarom dan dit topic?
 
Het is toch eigenlijk schandalig dat ze niet eens banden met de juiste snelheidsindex onder een plieziewagon schroeven...

Klote bezuinigingen :+
 
Jaaaaaaaaaaaaaaaa laten we het ook over buitenlandse politieverhaaltjes gaan hebben!!!! *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*























Oftewel.......get a life :Z
 
Hè, da's nou flauw... mogen we wel Amerikaanse motorfietsen afzeiken maar geen amerikaanse agenten -O-



;)

Wel een mooie actie van die motorrijder trouwens, wat zijn beweegredenen ook geweest mogen zijn. :}
 
Same to you then |(

full
 
Toch aardig van onze snelheidsduivel om nog even een kijkje te nemen :)

Ik had toch wel hetzelfde gedaan in zo'n situatie, mocht ik daar al OOIT in terecht komen..
 
Terug
Bovenaan Onderaan